//

Mobistar internet everywhere, hulp!

Mobistar internet everywhere, hulp! discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) beste lezer, ik heb op zaterdag (15/10/2011) het abbonement aangeschaft van mobistar internet everywhere multi relax, Dit omdat ik een iphone + laptop hebben waarmee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 13:20
matthias.flion matthias.flion is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: steenokkerzeel
Berichten: 65
Standaard Mobistar internet everywhere, hulp!

beste lezer,

ik heb op zaterdag (15/10/2011) het abbonement aangeschaft van mobistar internet everywhere multi relax, Dit omdat ik een iphone + laptop hebben waarmee ik graag overal internet zouden hebben.

Nu is mijn probleem dat ik nog altijd niet op internet kan op mijn iphone..
Maar mijn usb-stick voor de laptop is nog altijd niet geleverd, zou hierbij dan een code zitten die dan het internet ook op mijn iphone zou activeren? want nu stel ik me al vragen hierbij..

alvast bedankt!


UPDATE:

Het abonnement was besteld op zaterdag 15/10/2011, maandag heb ik bevestiging gekregen via mail van mobistar dat ze mijn bestelling hadden gekregen en dat ik het pakje BINNEN de 4 werkdagen thuis geleverd ging krijgen door Bpost.

In de email stond ook dat contact moest opnemen met hun, ik zal even de mail hieronder zetten;

Beste klant,

We hebben je abonnementsaanvraag via Mobistar - Téléphonie mobile/Mobiele telefonie | Internet | Télévision/Televisie goed ontvangen, waarvoor dank.

Om deze aanvraag volledig af te ronden hebben we nog wat extra informatie nodig.

Wij vragen je daarom om telefonisch contact met ons op te nemen op het gratis nummer 5000 (met je Mobistar-gsm) of op het nummer 0495 95 95 00 (tegen normaal tarief, met elk telefoontoestel).

Hou dan zeker bovenstaand ordernummer bij de hand.


Diezelfde dag had ik nog gebeld met hun en ze vertelden me dat ik nog niet in hun systeem geregistreerd stond.. Ze vertelden me om de dag nadien nog eens te bellen, dat heb ik gedaan & toen vertelden ze me dat ik nog geen internet op mijn iphone kon hebben omdat er in het pakje een activatiecode zit of zoiets.. Ik moest wachten dus tot mijn pakketje thuis moet toekomen.

Maar deze is er nog altijd niet dus..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 14:34
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

EXACT hetzelfde scenario dat ik begin Juni heb gehad.

Mijn iPhone 30 abo was afgelopen en ik wilde toen switchen naar een My25+40u talk promo + IEM Relax.

Ik heb toen dezelfde mail gehad, gebeld en dat ging in orde komen zeiden ze. Na twee of 3 weken nog niets, ik heb toen op aanraden van de helpdesk de aanvraag opnieuw gedaan. Weer niets.
Toen heb ik gezegd dat ik er gewoon van af zie en ben naar een iPhone45 abo gegaan met de belofte dat ik die Talk bonus (40u naar Mobistar op alle momenten) zou kunnen behouden.

Alles goed en wel... EIND AUGUSTUS ontvang ik 2 modems en 2 simkaarten voor Internet Everywhere in de bus. Dat terwijl ik eind Juli van die aanvragen heb afgezien.
Ik ben nu na 3 maanden nog altijd bezig met het verkrijgen van die Talk promo die ze mij beloofd hadden... Tot vorige week een dame van Mobistar mij opbelde om te vertellen dat ik die promo niet kan krijgen omdat hun systeem dat niet toelaat...
Ik kan wel switchen naar ander abo + commerciële geste van gratis internet-abo op mijn GSM. Ben nog aan het twijfelen...

In ieder geval, hun online bestellingen werken gewoonweg niet. Iets wat ze mij ook konden bevestigen in mijn lokale Mobistar shop. Niets als problemen met online bestellingen zeiden ze mij daar...

Je weet nu wat je te wachten staat...

Ik denk dat ik de afgelopen 3 maanden, zonder overdrijven, gemiddeld 10-12x per maand aan de lijn heb gehangen met de klantendienst voor al die problemen. Daarbij kwamen dan ook nog eens fout aangerekende gesprekken, data en weet stukken abonnementskost die al eens betaald waren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internet via Mobistar. Pythonidae Orange 5 21-03-11 16:51
Mobistar free internet code koksal Orange 1 24-06-10 22:32
internet mobistar tomdr Orange 0 18-05-09 01:44
Mobistar internet iDriss Orange 1 11-09-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.