//

Amerikaanse iPhone en Mobistar abo

Amerikaanse iPhone en Mobistar abo discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een My15 Mobistar abonnement (daarvoor een herlaadkaart van Mobistar), maar nu wilt mijn iPhone (3Gs, ios5.0) geen sms-berichten meer sturen. Met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-11, 19:43
keselken keselken is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Amerikaanse iPhone en Mobistar abo

Ik heb sinds vandaag een My15 Mobistar abonnement (daarvoor een herlaadkaart van Mobistar), maar nu wilt mijn iPhone (3Gs, ios5.0) geen sms-berichten meer sturen. Met een herlaadkaart ging dat wel. Bovendien staat de klok op Amerikaans uur en als ik naar Maps ga, sta ik zogezegd ergens in Amerika.

Mijn iPhone heb ik vanuit Amerika en heb hem hier gejailbreakt en unlockt, maar met mijn herlaadkaart had ik daar geen problemen mee.

Kent iemand dit probleem? Of weet iemand wat ik moet doen om dit te herstellen? Een reboot helpt niet, ook sim-kaart even uithalen ook niet.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 abo vraag I Roby NL Koopinformatie Nederland 0 28-02-11 21:18
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 12:31
Vodafone abo + Iphone !? drdegraaff Vodafone 4 19-06-09 08:42
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.