//

HELP:: iPhone 4s Probleem :s

HELP:: iPhone 4s Probleem :s discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vorige week vrijdag (23/12/2011) een iphone 4s gekocht bij mobistar centrum in kortrijk (bij k in kortrijk) het probleem is dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-11, 21:21
iBelgie's schermafbeelding
iBelgie iBelgie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Angry HELP:: iPhone 4s Probleem :s

hallo
ik heb vorige week vrijdag (23/12/2011) een iphone 4s gekocht bij mobistar centrum in kortrijk (bij k in kortrijk)
het probleem is dat er op het scherm van mijn iPhone 4s er zit een vervelende plek die opviel bij bleke/witte achtergronden. Bij donkere schermen heb ik geen probleem.

ik heb dit gsm maar 3 dagen, ik wil hem niet echt naar de garantie brengen omdatk bang dat ze hem niet kunnen herstellen en een refurbished toestel zouden geven, want ik heb er 630 voor betaald, voor een nieuwe en niet voor refurbished toestel.

dus wat zouden jullie me aanraden? moet ik hem naar mobistar brengen voor de garantie ? of wat zou ik nog kunnen doen?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-11, 01:13
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

ik denk dat je geen keuze hebt, en hoe oud kan de vervangende 4s zijn?
__________________
Bla bla bla...
  #3  
Oud 27-12-11, 15:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iBelgie Bekijk bericht
hallo
ik heb vorige week vrijdag (23/12/2011) een iphone 4s gekocht bij mobistar centrum in kortrijk (bij k in kortrijk)
het probleem is dat er op het scherm van mijn iPhone 4s er zit een vervelende plek die opviel bij bleke/witte achtergronden. Bij donkere schermen heb ik geen probleem.

ik heb dit gsm maar 3 dagen, ik wil hem niet echt naar de garantie brengen omdatk bang dat ze hem niet kunnen herstellen en een refurbished toestel zouden geven, want ik heb er 630 voor betaald, voor een nieuwe en niet voor refurbished toestel.

dus wat zouden jullie me aanraden? moet ik hem naar mobistar brengen voor de garantie ? of wat zou ik nog kunnen doen?

Mvg
Je zal deze mss wel 3tal weken kwijt zijn, zou het geen vlek kunnen zijn door de lijm ofzo? Want ik heb dat ook voorgehad bij de iPhone 4.
  #4  
Oud 27-12-11, 22:08
iBelgie's schermafbeelding
iBelgie iBelgie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

ik denk van wel, maar als ik de scherm vergelijk met mijn oude iphone 3gs, die is ook wel beetje geel achtig
ik heb ook nog deze topic gevonden
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...-mobistar.html
Reageren

Labels
belgie, iphone, iphone4s, mobistar, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4; 3G probleem NielsD91 KPN 0 09-09-11 13:00
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd Biancag66 iPhone algemeen 1 21-08-11 18:42
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 00:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 15:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.