//

Probleem met Internet etc

Probleem met Internet etc discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mij vorige een Iphone 4S gekocht. Ik had reeds een My25 abonnement en men heeft mij verteld dat dat dat nog steeds het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-12, 10:54
jasper1985 jasper1985 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 13
Standaard Probleem met Internet etc

Ik heb mij vorige een Iphone 4S gekocht. Ik had reeds een My25 abonnement en men heeft mij verteld dat dat dat nog steeds het beste bij mij aansluit. Ik heb daar een bonus van 50 MB mobiele data. Ik heb nu daar bovenop een Internet Everywhere Multi Relax van 750 MB.

Ik kreeg daarjuist een sms dat reeds 80% van mijn datavolume verbruikt is. Hiermee bedoelen ze van die 50 MB. Ik vroeg me af als die 50MB verbruikt is, ik automatisch naar die 750 MB ga?

Thuis heb ik Wi-Fi. Als ik dan via Iphone op internet ga, is dat via Wi-Fi. Hier moet ik toch niet voor betalen? Want op klantendienst van Mobistar zeiden ze eventueel van wel. Heeft te maken met instellingen van APN etc... Kan iemand mij daar meer uitleg over geven?

Nog een laatste vraag, weet iemand of Budget Check echt up-to-date is. Hiermee bedoel ik of dat zich automatisch aanpast als ik gebeld heb of op internet geweest ben?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Al heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-12, 12:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper1985 Bekijk bericht
Ik heb mij vorige een Iphone 4S gekocht. Ik had reeds een My25 abonnement en men heeft mij verteld dat dat dat nog steeds het beste bij mij aansluit. Ik heb daar een bonus van 50 MB mobiele data. Ik heb nu daar bovenop een Internet Everywhere Multi Relax van 750 MB.

Ik kreeg daarjuist een sms dat reeds 80% van mijn datavolume verbruikt is. Hiermee bedoelen ze van die 50 MB. Ik vroeg me af als die 50MB verbruikt is, ik automatisch naar die 750 MB ga?

Thuis heb ik Wi-Fi. Als ik dan via Iphone op internet ga, is dat via Wi-Fi. Hier moet ik toch niet voor betalen? Want op klantendienst van Mobistar zeiden ze eventueel van wel. Heeft te maken met instellingen van APN etc... Kan iemand mij daar meer uitleg over geven?

Nog een laatste vraag, weet iemand of Budget Check echt up-to-date is. Hiermee bedoel ik of dat zich automatisch aanpast als ik gebeld heb of op internet geweest ben?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Al heel erg bedankt!
Op je Wi-Fi netwerk surfen gaat de data van je internetprovider af, je betaalt al voor je internet he ;p, dus surfen op Wi-Fi is gratis.

Dat van die 50MB als je erover zit zou ik toch niet vertrouwen, volgens mij (al kan ik mis zijn) klopt er iets niet hoor, ik heb da gehad bij proximus toen, normaal had ik ook 50MB maar ik had een apart abo genomen van 1GB, die 50MB die werd weggewerkt en maar goed ook.
Ik vind het maar zeer raar en zou het niet vertrouwen.
Beste je kan doen is gewoon zeggen, zet me meteen over naar die 750MB dan begin je meteen aan deze bundel snap je. Ik heb nog nooit geweten dat men bij data 2 verschillende data gaat gaan gebruiken.
Opletten dus en best eens bellen (alhoewel ze bij die klantendiensten dikwijls zelf uit hun nek lullen).

Als u my 25 abo gedaan is dan moet je mss eens kijken voor generation connect tenzij je een grote beller bent?

Generation connect kost 20 euro per maand, is een herlaadkaart, kan je de dag nadien altijd je transfers nagaan van hoelang en naar wie je gebelt hebt en hoeveel geld je kwijt bent enz....
Je hebt voor die 20 euro 2000 smsen,2GB data en 80belmin.
Dat updaten dat duurd soms wel een tijdje.

Je hebt ook nog mobile vikings; 15 euro per maand; 60belmin, 1000smsen naar alle andere en 1000 sms naar andere vikings en 2GB data per maand en is ook een herlaadkaart.

Dat zijn de 2 goedkoopste opties.

Beiden hebben voor en nadelen, zit jij op veel plaatsen waar je op EDGE/gprs signaal valt ben je beter af met mv, kom je bijna altijd op plaatsen waar 3G is dan zit je beter met GC van proximus.

Mobistar; als je daar liever bij bij blijft dan moet je nu gewoon snel nagaan hoe dat zit ivm die 50 en 750MB want ik zou het nie vertrouwen, normaal gezien als ge zo ne bundel hebt van 750MB dan moet je data daar meteen van afgaan en niet van die 50MB, ik kan fout zijn maar heb dus ene vermoeden dat deze u 750MB bundel niet klaargestelt hebben.


Ik weet natuurlijk nie hoeveel je belt, smst enz....
En laat eens weten hoelang je abo nog loopt.
  #3  
Oud 10-11-12, 12:27
firefighter133 firefighter133 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik heb ook pas m'n 4s. Abonnement bij Mobistar. Thuis surfen via Wi-FI is geen probleem. Ik kan echter niet op internet als er geen WI-FI beschikbaar is. Alle instellingen zouden volgens de Mobistar winkel goed staan. Ook de klantendienst van Mobistar zegt dat alle instellingen juist zijn. Heel af en toe heb ik even verbinding maar dan geeft de iphone "netwerkfout" aan. Iemand een idee wat dit kan zijn of mss hetzelfde probleem gehad?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met mobiel internet 3gs indodragon Wi-Fi 1 01-12-11 08:46
Internet probleem rammie2000 Internet in buitenland (roaming) 0 03-05-11 22:14
Internet probleem met Vodafone! shandy Vodafone 1 25-06-10 18:19
Internet probleem sher04 iPhone algemeen 0 26-02-10 18:58
Internet probleem met KPN opgelost Voltagethe KPN 7 14-01-09 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:15.