//

Geen aansluiting op netwerk

Geen aansluiting op netwerk discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi Ik zit met volgend probleem: heb een 2dehands Iphone 3G, deze werkte met een simkaart van Base vóór ik hem kreeg. Ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-12, 21:27
Elbuvic Elbuvic is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 7
Standaard Geen aansluiting op netwerk

Hoi hoi

Ik zit met volgend probleem: heb een 2dehands Iphone 3G, deze werkte met een simkaart van Base vóór ik hem kreeg. Ik krijg hem en kan sms'en etc. Ik denk dat ik de iphone moet terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar wanneer ik dit gedaan heb, krijg ik het "emergency only" scherm te zien.

Dus ik denk dat ik moet jailbreaken en doe dit. Sindsdien krijg ik geen connectie meer met Mobistar, geen sms'en, niet bellen, etc.

Dus nu heb ik volgende vragen:
- kan ik de iphone terugzetten naar fabrieksinstellingen en op de een of andere manier het telfoontje laten werken ZONDER jailbreak?

- zou dit het probleem van het netwerk oplossen en zo neen: wat dan wel??

Grtn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-12, 18:58
Elbuvic Elbuvic is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 7
Standaard

JOEHOE, deze topic mag afgesloten worden/verwijderd

Ik ben naar de Moboistar winkel geweest èn een apple verkooppunt, maar ze konden me niet helpen, dachten dat er een simlock opstond en in Belgie is het verboden te unlocken.

Ennieweejz, ikke van een kale reis thuisgekomen en heb dan maar ALLES gereset naar fabrieksinstellingen en wat bleek na enkele seconden na de herstel? Dat mijn sim werkt! En Itunes kwam zeggen: PROFICIAT! UW IPHONE IS UNLOCKED, whatever that means, want: het belangrijkste is dat ik kan bellen sms'en etc.

Toch bedankt voor de eerder onvriendelijke mail die ik ontving omdat ik PER ONGELUK hetzelfde topic op 2 verschillende plaatsen zette. Ik deed maar wat mij was aangeraden.

Grtn
E.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. apotheosis iPhone algemeen 0 07-11-11 16:55
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 20:59
iPhone 3G: Geen netwerk nick89 Unlock 1 10-10-09 23:08
Geen netwerk (3G e.d.) macdotcom iPhone algemeen 1 26-12-08 00:52
Geen netwerk bully112 Unlock [archief] 5 08-12-07 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.