iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Mobistar abonnement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/11776-mobistar-abonnement.html)

Hanzer 23-04-08 09:51

Mobistar abonnement
 
Heb verleden week een iphone gekocht en mede dankzij deze website vind ik praktisch alles,waarvoor dank,het is echt een supertoestel (so far)

nu...ik zou me graag een Mobistar abonnementje aanschaffen maar gisteren naar hun winkel geweest en ze kunnen me daar niet helpen,what the ****..ze hebben mijn toestel zogezegd nodig om die instellingen te maken en doordat deze phone niet in hun gamma zit,kunnen ze me niet helpen..

ik heb natuurlijk net als niemand zin om me blauw te betalen..is er een oplossing?

ik had gedacht: als ik met mijn oude gsm zou gaan,een abonnementje aanga op die gsm zogezegd,zou ik daarna als het geactiveerd is toch ook voortlopen op een andere gsm,in dit geval die iphone,of ben ik nu dom bezig?

iemand?

fideel 23-04-08 11:26

Strange
 
Hey,

over welke instellingen spreken ze misschien?
Gewoon abonnement afsluiten en simkaartje in iphone steken lijkt me voldoende.
Ik bel al maaaaanden zo, met een abo van mobi* en een iphone.
Hier geen enkel probleem.
ps: ik gebruik wel geen gprs / edge ofzo

grts
Fideel

Hanzer 23-04-08 11:44

mag ik vragen hoe dat abonnementje noemt?

heb je dat geregeld via de klantendienst telefonisch misschien?

en nog belangrijker: hoeveel kost dat?

thanks.

fideel 23-04-08 12:00

hoe het abonnement noemt weet ik nie.
Gewoon standaard abo.
Ik ben al jaren bij mobistar en heb verschillende telefoons gehad.
duis ga met uw oude telefoon, neem een abonnement en eenmaal thuis steek nje uw simkaart in uw iphone en klaar is kees

b-boy 23-04-08 13:35

14,88 € voor 100 MB

Mobistar: Tarieven

Hanzer 23-04-08 13:59

super


heb het aangevraagd via de site...

nu afwachten hoe lang het duurt eer mijn abonnementswijziging(aanvulling) actief is...

is 100mb eigenlijk veel op iphone gebied?

thanks!!!

b-boy 24-04-08 11:15

100 MB is veel en niet veel.

Als je alleen maar speelt met installer thuis op Wi-Fi voor de installaties van applicaties en EDGE beperkt tot occasioneel je mails checken en wat surfen is dat voldoende.

Als je natuurlijk 10 keer per dag je aandelen en het weer gaat checken loopt het volume wel op natuurlijk

gezonde verstand gebruiken en je blijft binnen de limiet

LazerG 27-04-08 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanzer (Bericht 102969)
Heb verleden week een iphone gekocht en mede dankzij deze website vind ik praktisch alles,waarvoor dank,het is echt een supertoestel (so far)

nu...ik zou me graag een Mobistar abonnementje aanschaffen maar gisteren naar hun winkel geweest en ze kunnen me daar niet helpen,what the ****..ze hebben mijn toestel zogezegd nodig om die instellingen te maken en doordat deze phone niet in hun gamma zit,kunnen ze me niet helpen..

ik heb natuurlijk net als niemand zin om me blauw te betalen..is er een oplossing?

ik had gedacht: als ik met mijn oude gsm zou gaan,een abonnementje aanga op die gsm zogezegd,zou ik daarna als het geactiveerd is toch ook voortlopen op een andere gsm,in dit geval die iphone,of ben ik nu dom bezig?

iemand?

via de mobistar website kan je zelf ook inlggen en je abonnement en opties beheren
daar klik je blackbery aan en activeer het !!

Hanzer 28-04-08 10:33

wat is het interessantst?


'mobile mail en surf' of 'blackberry' voor een iphone?

b-boy 28-04-08 21:54

blackberry is voor niets nodig. bovendien kan je met die apn toch niets doen

Hanzer 29-04-08 08:58

dus juist een mobile mail en surf abonnement volstaat....

andreduppont 08-05-08 10:04

En Mobistar heeft net zijn data abonnementen verdubbeld!

Mobistar Connect Mail of Connect Mail & Surf:

Connect Mail: 8,26 € voor 25 Mo
Connect Mail & Surf: 14,88 € voor 200 Mo

Eerst was het 10 of 100 MB... Wijzigen van data abonnementen = teken aan de wand voor een Mobistar iPhone lancering binnenkort?

En 100 MB was zeker voldoende voor wat mailen/surfen en Gmappen voor mij, met 200 zit je volgens mij wel goed.

LazerG 08-05-08 11:42

omdat gisteren ok proxi zen zaken verdubbeld had

smurf634 23-05-08 20:27

hoi,
IK heb zelf nog geen iphone, maar wil er wel 1.
Maar ik begrijp iets niet.
Bij mij thuis is er overal draadloos internet, we werken met laptops dus.
Stel nu dat ik met mijn iphone op het internet ga. Betaal ik dan via mijn gsm of betaal ik enkel het internet zoals ik met mijn laptops doe ?

LazerG 24-05-08 15:33

je kan via draadloos (Wi-Fi) op het net
zoang je provider het dus toelaat en u een ip adres geeft
let er wel op het schermke is nogal klein om fulltime te surfen ;-)
er bestaat ook zoiets als EDGE en hiermee kan je onderweg surfen en dat is wat je hier allemaal leest

dre007 27-05-08 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b-boy (Bericht 103081)
14,88 € voor 100 MB

Mobistar: Tarieven

Ik dacht dat het nu 200 mb voot 14.88 €/maand !


Dre

Vmachien 01-06-08 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dre007 (Bericht 118482)
Ik dacht dat het nu 200 mb voot 14.88 €/maand !


Dre

Dat wordt hierboven ook gezegd :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.