//

iSwap => Geen launchdag?

iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 Ik vraag mij af wat het snelste zou zijn, wachten tot de Iphone er is via mijn Iswap of hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 03-10-12, 08:03
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 Bekijk bericht
Ik vraag mij af wat het snelste zou zijn, wachten tot de Iphone er is via mijn Iswap of hem bestellen via de app store online levertijd 3-4weken... Dilemma
Geen van beide. Ik zou morgen of vrijdag (als je tijd hebt) gewoon langs gaan in een aantal winkels: BelCompany, SmartSpot, ... De kans dat je die daar los kan kopen is bestaande. Vorige week was er een heisa rond bestellen, lijsten,... ik stapte vrijdag gewoon een SmartSpot binnen om 12.30 en ik stapte er buiten met mijn 5...

(SmartSpot WijnegemSC)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 03-10-12, 20:10
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Vanaf zaterdag ligt die van mij in de mobistar winkel. ervoor nog een nano sim oppikken en we zijn weer gesteld.
  #183  
Oud 03-10-12, 20:46
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Jochie, heb je een mail gekregen van mobistar daarover iswap?
  #184  
Oud 03-10-12, 23:47
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Is dit via iswap gegaan? Welk model heb je/kleur?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochie Bekijk bericht
Vanaf zaterdag ligt die van mij in de mobistar winkel. ervoor nog een nano sim oppikken en we zijn weer gesteld.
  #185  
Oud 04-10-12, 02:55
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

@Maxime91 hier ook mail, zaterdag afhalen.
iSwap 15/09 16 GB Black

Volgens Mobistar zijn er gisteren 1100 mails verzonden, check hun FB voor meer
  #186  
Oud 04-10-12, 11:52
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Ja ik heb nog altijd geen email gehad hoor, en nee ook geen email met de info dat ik nog een x aantal weeken moet wachten. Wat een gedoe zeg sjonge jonge .
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #187  
Oud 04-10-12, 11:56
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

idd, het begint een beetje belachelijk te worden nu.
  #188  
Oud 04-10-12, 12:44
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Same here, net naar mn mobi center gebeld en hij weet nog van niks, momenteel 26ste op de lijst en heb mn iswap ook 15/9 gedaan en voor de moment nog geen mail gekregen..
  #189  
Oud 04-10-12, 12:59
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

@ Balens, hoe ben je te weten gekomen op welke plaats je staat? Had ook gebeld maar persoon aan de lijn kon me niet zeggen op welke plaats ik sta..
  #190  
Oud 04-10-12, 15:34
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

https://www.facebook.com/notes/mobis...22915184423066

We hebben jullie vragen en klachten gelezen over de iSWAP, het gebrek aan communicatie en het lange wachten op de iPhone 5. We snappen dat het frustrerend is om te wachten op de nieuwe iPhone, en bijzonder frustrerend om niet te weten wanneer je je iPhone dan wel mag verwachten.
Daarom deze Facebook note waarmee we hopelijk duidelijkheid te scheppen voor iedereen met vragen.

Ik was uitgenodigd voor het iPhone 5 lanceringsevenement maar kon er niet bij zijn… Wanneer kan ik mijn iPhone 5 afhalen?
Normaal gezien heb je een e-mailtje gekregen op woensdagmiddag 3 oktober dat je je iPhone zaterdag kan ophalen in je Mobistar Center. Geen e-mail gekregen? Check zeker ook even je spamfolder.

Ik heb geen e-mail gekregen en wil graag weten wanneer ik mijn iPhone zal ontvangen?
Wij ook :-( Helaas kunnen we zelf niet kiezen wanneer en hoeveel iPhones we ontvangen van Apple. Zodra we meer informatie hebben over de volgende levering, lees je het hier!
We verwachten trouwens deze week meer nieuws te hebben over de volgende levering. Als jouw iPhone in de volgende levering zit, dan krijg je sowieso een e-mailtje van ons wanneer je je toestel kan ophalen in jouw Mobistar Center.



Kan ik langsgaan bij mijn Mobistar Center om te vragen wanneer mijn iPhone 5 er zal zijn?
Dat kan, maar we raden het niet aan om onnodige wachttijden te vermijden. De Mobistar Centers hebben namelijk geen zicht op komende leveringen en weten ook niet wanneer jouw toestel zal worden geleverd. Maar zodra je iPhone 5 klaar ligt in jouw Mobistar Center krijg je van ons een mailtje (check dus zeker regelmatig je spamfolder!)

Wanneer is de volgende levering van de iPhone5? / Weten jullie wanneer mijn model iPhone opnieuw wordt geleverd?
Net zoals jullie wachten we vol ongeduld op de volgende lading iPhones van Apple, maar helaas kunnen wij niet controleren wanneer deze binnenkomen :-( We verwachten deze week echter wel meer nieuws, en we beloven jullie dan ook steeds op de hoogte te houden!

Wat als ik mijn iPhone 5 niet op tijd afhaal?
Wanneer de iPhone niet wordt opgehaald binnen de 5 dagen moet de verkoper van je Mobistar verkooppunt je opbellen om je verwittigen. Haal je de iPhone5 toch niet op, dan verlies je je reservatie en wordt hij verkocht.

Hebben Mobistar klanten voorrang op niet-Mobistar klanten bij de iSWAP?
Nee, of je klant bent of niet doet er niet toe.



Kan ik me nog steeds inschrijven voor de iSWAP?
Absoluut, dat is geen probleem. Je kan de iSWAP nog doen tot 31 oktober!

Moet ik een voorschot betalen bij de iSWAP?
Neen, zeker niet, om je iPhone5 te reserveren betaal je GEEN voorschot!
Uitzondering: In de volgende Mobistar Centers werd een voorschot gevraagd: Kuurne shopping, Roeselare, Aalter, Kortrijk Lange Steenstraat, Izegem, Menen, Torhout, Kortrijk Shopping K.
Heb je een voorschot betaald maar wil je toch geen iPhone 5 aankopen, dan kan je het terugkrijgen in het Mobistar Center waar je hebt betaald.

Is het waar dat de iPhone 5 pas op 31 oktober wordt gelanceerd?
Nee. De iPhone 5 werd gelanceerd op 29 september.

Wat gebeurt er als ik mijn e-mail om de iPhone op te halen niet ontvang? Gaat mijn reservatie dan verloren omdat ik mijn iPhone niet ga oppikken?
Nee! Als we merken dat je na 24u je e-mail nog niet hebt gelezen of geopend, of als je e-mail naar ons terugkomt, dan sturen we je ook nog een sms’je, voor het geval er een fout is gebeurd. Bovendien moet het Mobistar Center je ook opbellen om te controleren of je je iPhone 5 nog steeds wil voor ze je reservatie mogen annuleren.

Waarom geven jullie geen antwoord op sommige vragen?
Helaas krijgen we op dit moment meer vragen dan we kunnen beantwoorden :-( Vandaar ook deze Facebook note, zodat we voor iedereen een duidelijk antwoord kunnen voorzien.
  #191  
Oud 05-10-12, 11:29
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

En ja hoor, opnieuw een mail dat ik nog wat geduld zal moeten hebben.
Mijn geduld raakt stilaan op als je weet dat ik de allereerste dag mijn iSwap al ben gaan uitvoeren.
  #192  
Oud 05-10-12, 12:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
als je weet dat ik de allereerste dag mijn iSwap al ben gaan uitvoeren.
Welke eerste dag bedoel je dan?

Ik had al een iSwap op 13/09 en kon hem zaterdag 29/09 afhalen.
  #193  
Oud 05-10-12, 12:24
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ook de 13e, of de 14e, weet niet meer wanneer de eerste dag was dat je een iSwap kon gaan doen...
  #194  
Oud 05-10-12, 12:44
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 Bekijk bericht
@ Balens, hoe ben je te weten gekomen op welke plaats je staat? Had ook gebeld maar persoon aan de lijn kon me niet zeggen op welke plaats ik sta..
Werknemer van heb MC wist me dit gewoon te vertellen als ik het hem vroeg en dat er nog een 80tal achter me kwamen ook.. Gaat over MC LIER. Maar als ze toestellen gingen binnekrijge ware het maar 5stuks fzo.. Tis allemaal dikke zever! Kwacht nu ondertusse toch al 3weken , ben is benieuwd hoe lang nog..
  #195  
Oud 05-10-12, 12:46
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Dag DENNY,

Ten gevolge van het succes van de lancering van de iPhone 5, vragen we je nog wat van je geduld, vooraleer je ervan kan genieten. Wees gerust, we zetten alles op alles om aan uw vraag zo snel mogelijk te kunnen voldoen.

We brengen je op de hoogte via mail zodra je je toestel kan afhalen in het door jou gekozen winkelpunt.

Opgelet: Om lange wachttijden en onnodige frustraties te vermijden, vragen we om voor deze aankoop niet naar de winkel te gaan vooraleer je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dank bij voorbaat voor uw begrip.



Met vriendelijke groeten,
Het Mobistar Team
  #196  
Oud 05-10-12, 12:47
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Het is echt een klucht, ze adverteren dat je voorsprong hebt door een iSwap te doen, maar ondertussen blijkt het meer dat je nergens zo lang moet wachten als bij Mobistar.

@Balens: 3 weken klopt nu ook niet he, dat ding is juist een week uit.
  #197  
Oud 05-10-12, 20:11
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Heb iswap gedaan. Ik had ook gewonnen voor het evenement maar kon niet gaan. Maandag 1 oktober mail gestuurd naar de mobi winkel hoe het zat. Mail terug gekregen dat de niet opgehaalde iphones naar de winkels gaan. Dinsdag officiële mail gekregen dat vanaf zaterdag (MORGEN!) de iphone in de winkel is.
  #198  
Oud 06-10-12, 13:48
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Vandaag nog eens gebeld naar mijn mobistar center, met de vraag of ze kunnen nakijken op,welke plaats ik sta via de iswap. Verkoopster aan de lijn vertelde dat ze dat niet kan nagaan. Ze wist me wel te zeggen dat MOBISTAR KLANTEN ZOWISO VOORRANG KRIJGEN. Terwijl er in de info-folder van iswap staat: hebben Mobistar klanten voorrang op niet-mobistar klanten bij de iswap? Neen of je klant ben of niet doet er niet toe.
  #199  
Oud 06-10-12, 14:20
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 Bekijk bericht
Vandaag nog eens gebeld naar mijn mobistar center, met de vraag of ze kunnen nakijken op,welke plaats ik sta via de iswap. Verkoopster aan de lijn vertelde dat ze dat niet kan nagaan. Ze wist me wel te zeggen dat MOBISTAR KLANTEN ZOWISO VOORRANG KRIJGEN. Terwijl er in de info-folder van iswap staat: hebben Mobistar klanten voorrang op niet-mobistar klanten bij de iswap? Neen of je klant ben of niet doet er niet toe.
Officieel krijgen klanten geen voorrang. Misschien dat bepaalde winkels het wél doen, maar er zijn ook genoeg winkels waar ze geen onderscheid maken hoor. (anders was ik als Proximusklant ook niet de eerste dag kunnen gaan hoor om m'n toestel)
  #200  
Oud 06-10-12, 14:26
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Tjah waarom sturen ze dan de info-folder? Als de informatie niet klopt.. Ofwel loopt de communicatie zo slecht bij mobistar? Of de verkoopster vertelde effectief de waaeheid? In ieder geval, goed voor het vertrouwen van de klant is het niet!! Voor mij is dit zéér onproffecioneel..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Officieel krijgen klanten geen voorrang. Misschien dat bepaalde winkels het wél doen, maar er zijn ook genoeg winkels waar ze geen onderscheid maken hoor. (anders was ik als Proximusklant ook niet de eerste dag kunnen gaan hoor om m'n toestel)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 19:05
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 19:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 15:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 19:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.