//

iSwap => Geen launchdag?

iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Juist buiten zonder nano sim. Die moet ik bij Proximus halen. En de mobistar klanten krijgen idd voorrang. Hij vertelde mij dat het begin oktober ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-09-12, 16:54
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Juist buiten zonder nano sim. Die moet ik bij Proximus halen. En de mobistar klanten krijgen idd voorrang. Hij vertelde mij dat het begin oktober zal zijn dat ik hem kan halen. Vandaag zal ik wel nog een mail ontvangen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-09-12, 16:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maranweke Bekijk bericht
Juist buiten zonder nano sim. Die moet ik bij Proximus halen. En de mobistar klanten krijgen idd voorrang. Hij vertelde mij dat het begin oktober zal zijn dat ik hem kan halen. Vandaag zal ik wel nog een mail ontvangen.
Beetje jammer ze dit doen, ik ben toch niet meer waard dan u puur en alleen omdat ik een herlaadkaartje heb liggen die ik mss 1 keer of max 2keer per jaar herlaad? .
Ik heb dat kaartje zelf nog maar van een kleine 3weken geleden denk ik.(ze hebben nu ook zo'n nieuwe formule zoals mobile vikings en generation connect).
  #23  
Oud 14-09-12, 17:08
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Beetje jammer ze dit doen, ik ben toch niet meer waard dan u puur en alleen omdat ik een herlaadkaartje heb liggen die ik mss 1 keer of max 2keer per jaar herlaad? .
Ik heb dat kaartje zelf nog maar van een kleine 3weken geleden denk ik.(ze hebben nu ook zo'n nieuwe formule zoals mobile vikings en generation connect).
Het is inderdaad niet echt fair maar kom dan wacht ik wel iets langer. Ik sta nu toch al op de lijst. Mijn mail heb ik intussen ontvangen. Een goekoper abo kunnen ze my toch ni bieden dan wa ik nu heb via het werk
  #24  
Oud 14-09-12, 18:50
b-ice's schermafbeelding
b-ice b-ice is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Knokke-Heist
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Bizar ze; net geweest in zottegem, was de 7de en ik zeg tege die kerel, ik ga deze toch zeker van dag 1 hebben? Zegde deze tegen mij, je kan deze mss al vroeger hebbe,je hebt voorrang? ;p. Dus moeste ze de 25ste ofzo toekrijgen dan gaak deze de dag zelf of de dag nadien al hebben.
En ik heb idd nanosim meegkregen.

Ik heb met die kerel via het internet meegekeken en deze heeft alles ingevoerd, ook welk toestel ik moest hebben enz.... Dus dek wel het goed zal zitte,zoniet, dan zal em wel een ferme bolwassing krijgen .
Net naar Sint-Kruis in Brugge geweest en stond ook op de lijst dus geen duitsland
  #25  
Oud 14-09-12, 19:46
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Verdomme é, ik heb nog geen mail ontvangen. Onbekwame losers

Howow
  #26  
Oud 14-09-12, 21:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Verdomme é, ik heb nog geen mail ontvangen. Onbekwame losers

Howow
Das raar.
Dien kerel bij mij toonde zelf het pc scherm om te checken mijn emailadres goed was getypt en ik zag deze ook alles ingeve en bevestigen, ge gaat morgen control moete uitvoere, ze nie gerust laten .
  #27  
Oud 14-09-12, 23:28
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Gisteren gewoon naar Hasselt geweest en daar via iSWAP een iPhone 5 gereserveerd.
Was zo gedaan, kreeg meteen een mail met een bevestiging van de reservatie. Heb wel geen nanosim meegekregen.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #28  
Oud 15-09-12, 12:20
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Das raar.
Dien kerel bij mij toonde zelf het pc scherm om te checken mijn emailadres goed was getypt en ik zag deze ook alles ingeve en bevestigen, ge gaat morgen control moete uitvoere, ze nie gerust laten .
Vandaag opnieuw geweest, mee mogen kijken en binnen 't kwartier had ik een mailtje.
Hopelijk ben ik mijn bestelpositie niet kwijt. Kerel zei wel meteen dat er in de krant stond dat er al delays waren met de leveringen. Dacht ergens dat hij mij wou duidelijk maken dat ik 'em toch niet op de eerste dag ging hebben.

Had eerst een andere verkoopster vast. Ik zei dat ik gisteren al eens kwam voor iSwap en die zei meteen dat dat niet kon. Ik zei "jawel" en toen zei ze dat ze zelfs nog geen nano-SIM's hadden. Toen zei ik doodleuk dat ik er gisteren bij was toen ze geleverd werden "Ik zal u met mijn collega laten praten want die weet er meer van", kreeg ik toen te horen

Ben eens benieuwd...

Howow
  #29  
Oud 15-09-12, 18:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Vandaag opnieuw geweest, mee mogen kijken en binnen 't kwartier had ik een mailtje.
Hopelijk ben ik mijn bestelpositie niet kwijt. Kerel zei wel meteen dat er in de krant stond dat er al delays waren met de leveringen. Dacht ergens dat hij mij wou duidelijk maken dat ik 'em toch niet op de eerste dag ging hebben.

Had eerst een andere verkoopster vast. Ik zei dat ik gisteren al eens kwam voor iSwap en die zei meteen dat dat niet kon. Ik zei "jawel" en toen zei ze dat ze zelfs nog geen nano-SIM's hadden. Toen zei ik doodleuk dat ik er gisteren bij was toen ze geleverd werden "Ik zal u met mijn collega laten praten want die weet er meer van", kreeg ik toen te horen

Ben eens benieuwd...

Howow
Tis duidelijk de ene shop beter is dan de andere, dat de ene er veel meer van weet dan de andere, ik snap zoiets echt niet, jammer genoeg gaan ze mij nooit aanvaarden voor dat werk omdat ik geen andere taal kan.
Mannekes, sommige weten nog niet eens de 5 een nano simkaart heeft nu,ik vraag mij af waarom deze allen in een telecomsector werken en van nikske op de hoogte zijn?
Die kerel in zottegem had er gelukkig wel alle verstand van . Ik zit goed.
  #30  
Oud 16-09-12, 08:15
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Ik heb expliciet in de Mobistar Veldstraat in Gent gevraagd of Mobistarklanten voorrang krijgen. Ze zei tegen mij dat ze gewoon de bestellingen gaan aflopen. Dus wie op nummer een staat krijgt sowieso een etc... Ik was nummer 35 en ze zei dat de eerste honderd per model gerust mogen zijn dat ze hem op launchdag hebben.
  #31  
Oud 16-09-12, 11:36
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Da's het voordeel van een grote officiele Mobistar shop natuurlijk.

Howow
  #32  
Oud 16-09-12, 13:50
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CptYanni Bekijk bericht
Ik heb expliciet in de Mobistar Veldstraat in Gent gevraagd of Mobistarklanten voorrang krijgen. Ze zei tegen mij dat ze gewoon de bestellingen gaan aflopen. Dus wie op nummer een staat krijgt sowieso een etc... Ik was nummer 35 en ze zei dat de eerste honderd per model gerust mogen zijn dat ze hem op launchdag hebben.
Oh dan had ik beter daar geweest ipv Zottegem. Ik zal dan maar stiekem hopen dat ze er in Zottegem ook voldoende binnenkrijgen op dag 1 zodat ik dan mss toch bij de gelukkigen ben
  #33  
Oud 16-09-12, 22:50
svenn15 svenn15 is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 24
Standaard

Morgen ook maar even langs in de mobistar in Hasselt,zelf geen mobistar dus hopelijk levert dat geen probleem op.
  #34  
Oud 17-09-12, 17:39
svenn15 svenn15 is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 24
Standaard

Net besteld beweerde de verkoper dat de 28ste het toestel wordt gelaunched maar pas een week later mag verkocht worden wtff =p
  #35  
Oud 17-09-12, 19:39
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Hier dan ook benieuwd als ik dit topic lees. Familielid gaat morgen in Lanaken de iphone5 voor mij reserveren. Geen mobistar klant, wel gebruik van hun netwerk (telenet). Heb daar al mijn telefoons gekocht en nog nooit geen problemen dat ik geen mobistar klant was. ik hoor het morgen. hou jullie op de hoogte.
  #36  
Oud 17-09-12, 19:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svenn15 Bekijk bericht
Net besteld beweerde de verkoper dat de 28ste het toestel wordt gelaunched maar pas een week later mag verkocht worden wtff =p
Wa ne zever.
  #37  
Oud 17-09-12, 20:32
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Wa ne zever.
Misschien hebben ze al de eerste voor vriendjes gereserveerd
  #38  
Oud 17-09-12, 20:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Misschien hebben ze al de eerste voor vriendjes gereserveerd
Tzal da wel zijn denk ik.
  #39  
Oud 18-09-12, 02:49
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Heb mijn iPhone de dag na de aankondiging gaan bestellen bij Mobistar Center Lanaken. Ik was er als eerste en sta dus ook lekker als eerste op hun lijst. Er is blijkbaar geen sprake van voorrang aan mobistar klanten, al ben ik wel geïnteresseerd om misschien over te stappen!

De website van de wedstrijd die verbonden is aan de iSWAP registratie daarentegen werkt niet. Volgens de persoon in de winkel een gekend probleem.

Zolang ik mijn iPhone kan halen de dag van de release hier in BE ben ik blij

Om eerlijk te zijn, ik ben al jarenlang eerste geweest bij Mobistar Lanaken voor het pre-orderen van een iPhone en elke keer een super goede klantenservice gehad!
  #40  
Oud 18-09-12, 14:45
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Deze voormiddag ook een bevestigingsmail gehad van mobistar Lanaken. (Familielid deze gaan reserveren voor mij). Volgens de verkoopster 21ste in rij. Iphone 5 32gb zwart. Maar ze zei dat het er goed uitzag. Datum ofzo niets gehoord. afwachten.......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 18:05
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 18:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 14:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 18:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.