//

iSwap => Geen launchdag?

iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jochie Deze voormiddag ook een bevestigingsmail gehad van mobistar Lanaken. (Familielid deze gaan reserveren voor mij). Volgens de verkoopster 21ste in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-09-12, 15:34
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochie Bekijk bericht
Deze voormiddag ook een bevestigingsmail gehad van mobistar Lanaken. (Familielid deze gaan reserveren voor mij). Volgens de verkoopster 21ste in rij. Iphone 5 32gb zwart. Maar ze zei dat het er goed uitzag. Datum ofzo niets gehoord. afwachten.......
1 dag na de release datum mailen ze, maar de dag ervoor zou ik al eens bellen! Ben ook gaan vragen daar
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-09-12, 15:40
Jochie Jochie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 27
Standaard

Met de 4s vorig jaar kon ge toch zo online reserveren. Diezelfde dag ben ik ook geweest en heb ik de 4s opgehaald. Nu ja, 28ste zou die uitkomen. Maar sommige zeggen ook 1 oktober ouzo pas. We wachten af. Is niet meer zolang. En moet nog een Iphone4 ondertussen verkopen en hopen dat telenet zijn nano sims leverbaar zijn.
  #43  
Oud 21-09-12, 00:12
svenn15 svenn15 is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochie Bekijk bericht
Met de 4s vorig jaar kon ge toch zo online reserveren. Diezelfde dag ben ik ook geweest en heb ik de 4s opgehaald. Nu ja, 28ste zou die uitkomen. Maar sommige zeggen ook 1 oktober ouzo pas. We wachten af. Is niet meer zolang. En moet nog een Iphone4 ondertussen verkopen en hopen dat telenet zijn nano sims leverbaar zijn.
Heb al gemerkt dat ze overal wel wat anders zeggen.
Ik denk gewoon de 28ste.
  #44  
Oud 24-09-12, 14:30
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Op de site nu:

De iPhone 5 beschikbaar op


  • 28 september: (op uitnodiging) in het grootste Mobistar Center ooit.
  • 29 September: in alle Mobistar verkooppunten, maar alleen voor mensen die hun iSwap hebben gedaan en een bevestigingse-mail hebben ontvangen.
  #45  
Oud 24-09-12, 15:29
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

En die bevestigingsmail wordt veronderstel ik maar verzonden door een klik van de bediende van die winkel waar je besteld hebt. Dus die moet dan op dat moment zin hebben om een iPhone-gekke klant binnen te krijgen.
Pffff, 'k zal er maar niet op hopen (uiteraard doen we dat wèl)

Heeft al iemand een uitnodiging voor dat event gehad eigenlijk? Want 'k neem dat niet iedereen zomaar zich even kan vrijmaken als je dat maar een dagje voordien weet.

Howow
  #46  
Oud 24-09-12, 15:36
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Op de site nu:

De iPhone 5 beschikbaar op


  • 28 september: (op uitnodiging) in het grootste Mobistar Center ooit.
  • 29 September: in alle Mobistar verkooppunten, maar alleen voor mensen die hun iSwap hebben gedaan en een bevestigingse-mail hebben ontvangen.
Dat zou wel heel goed nieuws zijn. Heb mijn bevestigingsmail al sinds 13 september, maar als je een mail hebt ben je (volgens de site) zeker van je exemplaar op 29/9?!
  #47  
Oud 24-09-12, 15:37
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
En die bevestigingsmail wordt veronderstel ik maar verzonden door een klik van de bediende van die winkel waar je besteld hebt. Dus die moet dan op dat moment zin hebben om een iPhone-gekke klant binnen te krijgen.
Pffff, 'k zal er maar niet op hopen (uiteraard doen we dat wèl)

Howow
Ik denk eerder dat die mails door Mobistar worden verstuurd hoor. Die reserveringen worden wellicht centraal door hen beheerd, waardoor zij de winkels bevoorraden naar gelang het aantal reservaties in die winkel. Ik vermoed dus dat als Mobistar een toestel uitzendt naar een bepaald filiaal, ze de toekomstige eigenaar van dat toestel automatisch een mail zenden.
  #48  
Oud 24-09-12, 15:42
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Dat zou wel heel goed nieuws zijn. Heb mijn bevestigingsmail al sinds 13 september, maar als je een mail hebt ben je (volgens de site) zeker van je exemplaar op 29/9?!
Daar lijkt het wel op, laten we het hopen^^
  #49  
Oud 24-09-12, 15:55
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Dat zou wel heel goed nieuws zijn. Heb mijn bevestigingsmail al sinds 13 september, maar als je een mail hebt ben je (volgens de site) zeker van je exemplaar op 29/9?!
Die mail die ge nu hebt, is gewoon de mail ter bevestiging van uw reservatie. In die mail staat dat ge nog een mail zult ontvangen als uw toestel in de door uw gekozen winkel er is, dus het is dié mail die ge bij afhaling nodig zult hebben
  #50  
Oud 24-09-12, 16:04
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Die mail die ge nu hebt, is gewoon de mail ter bevestiging van uw reservatie. In die mail staat dat ge nog een mail zult ontvangen als uw toestel in de door uw gekozen winkel er is, dus het is dié mail die ge bij afhaling nodig zult hebben
Uiteraard is het wachten op de tweede mail, maar toch nu wat meer vertrouwen dat die ook daadwerkelijk gaat komen voor het weekend *duimt*
  #51  
Oud 24-09-12, 16:15
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Uiteraard is het wachten op de tweede mail, maar toch nu wat meer vertrouwen dat die ook daadwerkelijk gaat komen voor het weekend *duimt*
Sinds wanneer staat ge ingeschreven? Ikzelf sinds de dag na de lancering 15u, een moment waarop een groot deel van de Mobistarwinkels welicht nog niet eens van die iSwap op de hoogte was. Ik heb er dus alvast ook goeie hoop op

Ik heb op de FB-pagina van Mobistar overigens eens gevraagd wannéér de mails worden verstuurd naar de mensen die hem vrijdag/zaterdag mogen afhalen, hopelijk volgt er snel antwoord...
  #52  
Oud 24-09-12, 16:18
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Pfff, waar is Mobistar toch mee bezig. Volgend jaar krijgen we hem zeker 1 week na de release. En ze mogen ook eens iedereen die meedoet met iSwap een mail sturen, hoe het allemaal gaat verlopen.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #53  
Oud 24-09-12, 16:48
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Sinds wanneer staat ge ingeschreven? Ikzelf sinds de dag na de lancering 15u, een moment waarop een groot deel van de Mobistarwinkels welicht nog niet eens van die iSwap op de hoogte was. Ik heb er dus alvast ook goeie hoop op

Ik heb op de FB-pagina van Mobistar overigens eens gevraagd wannéér de mails worden verstuurd naar de mensen die hem vrijdag/zaterdag mogen afhalen, hopelijk volgt er snel antwoord...
Ik sinds de ochtend na de lancering...

Kzal op FB ook eens kijken
  #54  
Oud 24-09-12, 17:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Op de site nu:

De iPhone 5 beschikbaar op

  • 28 september: (op uitnodiging) in het grootste Mobistar Center ooit.
  • 29 September: in alle Mobistar verkooppunten, maar alleen voor mensen die hun iSwap hebben gedaan en een bevestigingse-mail hebben ontvangen.
Stuur de link eens want ik vind het niet ze.
  #55  
Oud 24-09-12, 17:20
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Stuur de link eens want ik vind het niet ze.
iPhone 5, binnenkort! | Mobistar

Onderaan
  #56  
Oud 24-09-12, 17:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
pppfffffffff
Daar doe ik volgend jaar nimmer aan mee, twas den 28ste en dan gaan ze doodleuk den 29ste gaan leggen,ppff, zeer flauw, nog ne dag extra wachten gvdm.
  #57  
Oud 24-09-12, 19:03
Mjrvader Mjrvader is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Heeft er eigenlijk iemand al een bevestigingsmail gekregen van mobistar om je iphone te mogen ophalen ?
  #58  
Oud 24-09-12, 20:24
Momenol Momenol is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Mechelen BE
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b-ice Bekijk bericht
ja zopas VIP woohoo !!!

Proficiat! Je hebt een uitnodiging gewonnen voor ons exclusief iPhone 5 lanceringsevenement! Wil jij je iPhone 5 graag een dag vroeger in handen hebben dan de rest?
Dat kan, want jij bent een van de gelukkige winnaars van onze iSWAP wedstrijd!
We nodigen je graag uit in een exclusieve setting op de (plaats geheim ) op vrijdag 28 september tussen 7 en 19u.

Jij kan dan als één van de eersten van Belgie jouw iPhone 5 meenemen naar huis .

De verkoop van de iPhone 5 begint in de Mobistar verkooppunten pas op 29 september 2012.

Zorg dat je van de partij bent.
Klik op onderstaande link en schrijf je in met deze unieke code: ##################
net dezelfde mail mogen ontvangen.
tussen 9 en 10 mag ik hem gaan afhalen op de heizel!
__________________
https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires/65662-self-made-idevice-led-flash-new-post.html
  #59  
Oud 24-09-12, 20:24
b-ice's schermafbeelding
b-ice b-ice is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Knokke-Heist
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mjrvader Bekijk bericht
Heeft er eigenlijk iemand al een bevestigingsmail gekregen van mobistar om je iphone te mogen ophalen ?
ja zopas VIP woohoo !!!

Proficiat! Je hebt een uitnodiging gewonnen voor ons exclusief iPhone 5 lanceringsevenement! Wil jij je iPhone 5 graag een dag vroeger in handen hebben dan de rest?
Dat kan, want jij bent een van de gelukkige winnaars van onze iSWAP wedstrijd!
We nodigen je graag uit in een exclusieve setting op de (plaats geheim ) op vrijdag 28 september tussen 7 en 19u.

Jij kan dan als één van de eersten van Belgie jouw iPhone 5 meenemen naar huis .

De verkoop van de iPhone 5 begint in de Mobistar verkooppunten pas op 29 september 2012.

Zorg dat je van de partij bent.
Klik op onderstaande link en schrijf je in met deze unieke code: ##################

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 20:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Momenol Bekijk bericht
net dezelfde mail mogen ontvangen.
tussen 9 en 10 mag ik hem gaan afhalen op de heizel!
Wat had je ingevuld ?
ik : 1 kg 610 gram 70mg
  #60  
Oud 24-09-12, 20:29
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Ik kreeg ook de mail net!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 18:05
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 18:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 14:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 18:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.