//

iSwap => Geen launchdag?

iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf vandaag kan je bij Mobistar blijkbaar de iPhone 5 voorbestellen en er meteen een nano-sim krijgen onder de noemer iSwap. Ook maak je kans ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-12, 16:50
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard iSwap => Geen launchdag?

Vanaf vandaag kan je bij Mobistar blijkbaar de iPhone 5 voorbestellen en er meteen een nano-sim krijgen onder de noemer iSwap. Ook maak je kans op toegang voor een 'launchevent' wat zou doorgaan op 1 plaats.
Weet er iemand of er sprake is van een launchdag waar je door je code wel degelijk aan een iPhone raakt op de eerste dag?
Mijn ervaring met lokale Mobistar Centers is dat ze liegen waar je bij staat inzake iPhone's en de first come first serve policy...
Bijgevolg geen klant meer maar wel geinteresseerd in een iPhone-aankoop.

Howow
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-12, 19:29
b-ice's schermafbeelding
b-ice b-ice is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Knokke-Heist
Berichten: 47
Standaard

In knokke en Blankenberge willen ze het niet doen. Dan wordt het maar Oberhausen.
  #3  
Oud 13-09-12, 20:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bizar ze; net geweest in zottegem, was de 7de en ik zeg tege die kerel, ik ga deze toch zeker van dag 1 hebben? Zegde deze tegen mij, je kan deze mss al vroeger hebbe,je hebt voorrang? ;p. Dus moeste ze de 25ste ofzo toekrijgen dan gaak deze de dag zelf of de dag nadien al hebben.
En ik heb idd nanosim meegkregen.

Ik heb met die kerel via het internet meegekeken en deze heeft alles ingevoerd, ook welk toestel ik moest hebben enz.... Dus dek wel het goed zal zitte,zoniet, dan zal em wel een ferme bolwassing krijgen .
  #4  
Oud 13-09-12, 20:23
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Ik ga mijn toestel in Duitsland halen, maar ben daarstraks langs geweest bij Mobistar (ben alreeds Mobistar klant) om een nano simkaart te vragen maar deze hebben ze mij gewoon geweigerd omdat ik niet via hun iswap systeem een iPhone 5 wou bestellen. Ik vind dit er wel een beetje over gaan aangezien ik al klant ben bij hun hoeven zij toch niet te beslissen waar ik mijn toestel koop? Ik twijfel sterk of dit wel mag.
  #5  
Oud 13-09-12, 20:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesus007 Bekijk bericht
Ik ga mijn toestel in Duitsland halen, maar ben daarstraks langs geweest bij Mobistar om een nano simkaart te vragen maar deze hebben ze mij gewoon geweigerd omdat ik niet via hun islam
Ik versta u niet ze? Omdat ik niet via hun islam?
  #6  
Oud 13-09-12, 20:33
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik versta u niet ze? Omdat ik niet via hun islam?
Haha ja woordenboek van de iPhone sorry zie edit voor de juiste versie haha
  #7  
Oud 13-09-12, 20:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesus007 Bekijk bericht
Haha ja woordenboek van de iPhone sorry zie edit voor de juiste versie haha
.

Ik snap iets niet goed (heb nie goed geslapen nie oplette).
Je hebt net zoals mij in een mobi shop besteld? Dus snap ik niet wat in feite het probleem is ze? Dien kerel heeft alles in de pc ingevoerd, mijn naam en emailadres, welke ik wilde hebben en heb meteen nano sim ook meegekregen en als deze binnekomt krijgk ne mail en ik moet er in die shop achter gaan, dat je in die bepaalde shop besteld en ook moet achter gaan is niet abnormaal toch? Die iphones worden verdeeld en dat zal volgens mij alweer beperkte oplage zijn dusja, wie op voorhand besteld dan weten ze, we moeten die en die en die hebben daarmee bedoel ik 5 stuks van 32GB zwart, 3 mee wit, 2 64GB enz.... tenzij ze nie genoeg voorraad toekrijge maar ik ben als 7de genoteerd dus en heb een 64GB gevraagd dus dat zou geen probleem mogen geven .
Ik zal wel zien alst zover is, tis maar 2 weekjes meer, tzal er snel zijn.
  #8  
Oud 13-09-12, 21:11
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Nee ik heb er geen besteld ik ga deze namelijk in Duitsland halen aangezien ik daar toch moet zijn en ik dacht vandaag als al bestaand Mobistar klant even langs de Mobistar winkel te gaan om een nano simkaart te vragen, maar dit hebben ze mij gewoon geweigerd omdat ik niet via hun systeem iswap een iPhone 5 koop en dit vind ik niet kunnen. Zij hoeven toch niet te bepalen waar iemand zijn of haar toestel koopt?
  #9  
Oud 13-09-12, 21:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesus007 Bekijk bericht
Nee ik heb er geen besteld ik ga deze namelijk in Duitsland halen aangezien ik daar toch moet zijn en ik dacht vandaag als al bestaand Mobistar klant even langs de Mobistar winkel te gaan om een nano simkaart te vragen, maar dit hebben ze mij gewoon geweigerd omdat ik niet via hun systeem iswap een iPhone 5 koop en dit vind ik niet kunnen. Zij hoeven toch niet te bepalen waar iemand zijn of haar toestel koopt?
Oke, ben mee, dit kan idd echt niet ze, dit mag volgens mij ook niet, mss naar ander shop gaan?
  #10  
Oud 13-09-12, 22:22
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Ja ik ga morgen eens proberen bij de media markt en een ander Mobistar winkel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 21:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Oke, ben mee, dit kan idd echt niet ze, dit mag volgens mij ook niet, mss naar ander shop gaan?
Jij hebt die van u wel meteen meegekregen? Moesten ze die niet activeren ofzo?
  #11  
Oud 13-09-12, 22:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesus007 Bekijk bericht
Ja ik ga morgen eens proberen bij de media markt en een ander Mobistar winkel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 21:24 ----------



Jij hebt die van u wel meteen meegekregen? Moesten ze die niet activeren ofzo?
Nee .

Ik moet die wel meenemen samen mee de email die ik nog ga krijgen als bewijs om mijn 5 te ontvangen.
  #12  
Oud 13-09-12, 22:55
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nee .

Ik moet die wel meenemen samen mee de email die ik nog ga krijgen als bewijs om mijn 5 te ontvangen.
Uw nanosim?
  #13  
Oud 14-09-12, 02:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesus007 Bekijk bericht
Uw nanosim?
Ja, die moetk idd meebrengen .
  #14  
Oud 14-09-12, 13:56
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik heb een abonnement bij Proximus. Zorgt dit voor problemen als ik mij voor Iswap zou gaan inschrijven bij Mobistar? Iemand ervaring.
  #15  
Oud 14-09-12, 14:01
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maranweke Bekijk bericht
Ik heb een abonnement bij Proximus. Zorgt dit voor problemen als ik mij voor Iswap zou gaan inschrijven bij Mobistar? Iemand ervaring.
Normaal gezien zou het geen problemen mogen geven, maarja bij Mobistar loopt het soms wel anders dat ze klanten voorrang geven of mensen dat een abonnement nemen bij hun.
  #16  
Oud 14-09-12, 14:32
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maranweke Bekijk bericht
Ik heb een abonnement bij Proximus. Zorgt dit voor problemen als ik mij voor Iswap zou gaan inschrijven bij Mobistar? Iemand ervaring.
Ik ben deze middag er eentje gaan bestellen.
Bij het invullen van het formulier moeten ze blijkbaar invullen of je een klant ben of niet.
Ik zei "Niet meer". Verder heeft de verkoper daar niets meer over gezegd.
Ik vrees ook een beetje voor partijdigheid. Aangezien ik nog maar de 3de was om te bestellen zou ik het wel verdacht vinden om er geen op de eerste dag te krijgen.

Verdorie, na 2 dagen al gezwicht. Damn you Apple

Owja, heb ook geen NanoSIM meegekregen. Die werden nochtans net geleverd toen ik er was. Had hij geen zin, geen tijd of krijg ik er geen omdat ik toch geen klant ben? Wie weet.

Howow
  #17  
Oud 14-09-12, 14:44
tendonsie tendonsie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Standaard

iSWAP de klucht van Mobistar.

Je krijgt mail dat je heel verkoopspraatje in de winkel moet doen.


Mijn verhaal:
-> Mobistar Center Gent: telefoon nemen ze niet op.
-> Alternatief Mobistar Center Gent: je moet persoonlijk langskomen, als dat niet lukt voor je, kan je de pot op.
-> Mobistar Center Menen: Daar vragen ze je voorschot te gaan brengen.
iSWAP hebben ze nog niet van gehoord daar.
Nu gereserveerd in Menen.

Wat ik nog hoorde
-> Mobistar Center Ieper: die bellen dan weer oude klanten op en vragen geen voorschot. Daar kun je dan wel telefonisch.
-> Mobistar Kuurne: Daar moet je via hun site reserveren zogezegd.

Kortom, organisatie, er is geen sprake van.
Elke winkel doet totaal iets anders.
Geen idee wat die iSWAP mail nu nog voorsteld.
__________________
Mijn site: http://tendonsie.com
  #18  
Oud 14-09-12, 14:48
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nee .

Ik moet die wel meenemen samen mee de email die ik nog ga krijgen als bewijs om mijn 5 te ontvangen.
De verkoper zei tegen mij dat ik nog een bevestigingsmail ging krijgen van de bestelling. Heb jij die al ontvangen (aangezien je gisteren al besteld hebt)?
Want ik vertrouw die gasten niet

Howow
  #19  
Oud 14-09-12, 15:21
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Ik ben deze middag er eentje gaan bestellen.
Bij het invullen van het formulier moeten ze blijkbaar invullen of je een klant ben of niet.
Ik zei "Niet meer". Verder heeft de verkoper daar niets meer over gezegd.
Ik vrees ook een beetje voor partijdigheid. Aangezien ik nog maar de 3de was om te bestellen zou ik het wel verdacht vinden om er geen op de eerste dag te krijgen.

Verdorie, na 2 dagen al gezwicht. Damn you Apple

Owja, heb ook geen NanoSIM meegekregen. Die werden nochtans net geleverd toen ik er was. Had hij geen zin, geen tijd of krijg ik er geen omdat ik toch geen klant ben? Wie weet.

Howow
Straks dan maar eens langs Mobistar in Zottegem passeren. Benieuwd of ik een nano sim mee krijg.
  #20  
Oud 14-09-12, 16:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
De verkoper zei tegen mij dat ik nog een bevestigingsmail ging krijgen van de bestelling. Heb jij die al ontvangen (aangezien je gisteren al besteld hebt)?
Want ik vertrouw die gasten niet

Howow
Ik ben in zottegem geweest in de mobistar shop maar ik heb wel een data kaartje van mobistar, ik heb die 1 keer herladen en nu doe ik het niet meer, feit is wel, je bent klant op deze manier, ik ben gewoon ne slimme kerel,kuch .

Ik had gister rond 17u50 in de shop geweest en dus besteld en een paar uur later kreeg ik ne mail met een bevestiging, er staat wat extra info in wat je moet doen als de phone binnen is, je zal nadien dan nog eens ne mail krijgen waarop je eerst op bevestigen ofzo zal moeten klikken.
Update; ik heb net eens naar het uur gekeken van die bevestigingsmail en die heb ik meteen gekregen toen ik nog in de shop stond , vanaf die kerel het doorgaf in de pc krijg je meteen de email al . Als je nog geen mail hebt gekregen zou ik toch gaan checken hoor, mss je email adres niet goed ingegeven is of er ergens iets fouts is gelopen.

Ik denk ook wel ergens dat ze klanten voorrang geven en wie proximus heeft en geen mobistar geen voorrang zal krijgen, op zich vind ik dit ook niet kunnen hoor maar als je klant bent is dit wel mooi meegenomen maar ik was de 7de en de 1ste die een 64GB had genomen dus ik zit normaal gezien safe .

En ik herhaal nogmaals, ik heb ook meteen de nano sim meegekregen, deze moet je goed houden want je moet dit nadien meenemen als bewijs voor je iPhone 5 te gaan halen.
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 19:05
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 19:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 15:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 19:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.