//

Iphone 5 16gb wit 3g problemen

Iphone 5 16gb wit 3g problemen discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik ben nu aangesloten bij mobistar en zodra ik mijn 3g wil gebruiken heb ik plots geen service meer, ik kan niemand meer bellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-13, 21:40
belgiumbuffalo belgiumbuffalo is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Iphone 5 16gb wit 3g problemen

Hi,

ik ben nu aangesloten bij mobistar en zodra ik mijn 3g wil gebruiken heb ik plots geen service meer, ik kan niemand meer bellen of anderen mijn niet.
Ik kan enkel nog op normaal internet surfen maar niet op 3g.
Als ik mijn mobiele data aanzet samen met 3g geen service.
3g uitsgeschakeld en mobiele data aan dan heb ik een E.
Ik ben zopas overgeschakeld van base naar mobistar, maar ik had dezelfde problemen bij base.
Ik heb al alles geprobeerd om toch mijn 3g aangelsoten te krijgen maar niets werkt.
Kan iemand mij helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-13, 23:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Effe eerst wat duidelijk maken; op heel wat plaatsen is er geen 3G, waar er geen 3G is of het signaal niet sterk genoeg is van de 3G of dus te weinig masten van staan dan val je terug op de E van edge of op een cirkeltje o = gprs noemen ze dit.
Op vele plaatsen heeft mobistar geen 3G, mobistar vind ik persoonlijk ook de minst goede provider.

Als ik mijn 3G eens uitzet ofzo op mijn iPhone 5 dan zie ik ook meestal eerst geen service verschijnen maar na luttele seconden zie ik bv de E van edge verschijnen, als dit ook zo bij u is dan ligt dat niet aan de iPhone maar aan mobistar, dan is het gewoon een teken dat er geen 3G beschikbaar is .
Als je geen service ziet verschijnen, zoekt deze dan naar het netwerk en vind deze het netwerk?
Uw instellingen staan ook correct ingesteld bij APN?
  #3  
Oud 21-01-13, 23:19
belgiumbuffalo belgiumbuffalo is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de vlugge reactie, maar het ligt gewoon aan de iphone.
Want ik heb wel 3g op mijn ipad en ook met andere gsm's hier die aangesloten zijn bij mobistar.
Mijn vorige iphone 4s nooit geen probleem gehad met 3g.
Maar vanaf dat ik mijn 3g aanzet staat er geen service, dus ik ben niet bereikbaar en ik kan ook niet bellen
  #4  
Oud 21-01-13, 23:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumbuffalo Bekijk bericht
Bedankt voor de vlugge reactie, maar het ligt gewoon aan de iphone.
Want ik heb wel 3g op mijn ipad en ook met andere gsm's hier die aangesloten zijn bij mobistar.
Mijn vorige iphone 4s nooit geen probleem gehad met 3g.
Maar vanaf dat ik mijn 3g aanzet staat er geen service, dus ik ben niet bereikbaar en ik kan ook niet bellen
Dus het signaal schiet er nooit meer vanzelf door dus? Ook bv niet na 1min ofzo?? Er blijft gewoon geen service staan? Hmmmm.

Mss eens een herstel proberen? Daar kan nadien wel wat werk inkruipen om bepaalde zaken terug in te stellen enzo maar ik doe dat soms ook wel eens als het nodig is, soms helpt dat, als dat niet helpt dan vrees ik je de phone zal moeten binnen steken.
Als je een herstel doet, onthoud het altijd kan zijn hetgeen op je Phone staat je dit kwijt bent. Bij bijna alles steek ik in de icloud, daardoor hoef ik veel zaken niet opnieuw te gaan invoeren.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 21-01-13 om 23:48.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.