iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Mobistar & 4G denk 2x na (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/153970-mobistar-and-4g-denk-2x-na.html)

ivanhoeke 23-04-14 17:30

Mobistar & 4G denk 2x na
 
Mensen denk aub 2x na voor je zou overstappen naar Mobistar voor 4G.
Heb zonet een telefoon gehad van hun technische dienst en daar kreeg ik als antwoord dat Mobistar 4G totaal nog NIET op punt staat en die reclame dat ze erover maken is zei hij : Mobistar moet ook leven van reclame meneer dat begrijpt U toch?

En volgens zijn uitleg heeft Mobistar geen 4G toelating gekregen omdat ze partner zijn geweest van Apple. Allemaal fouten geruchten!

Maar ja, zal wel weer liegen in jullie ogen!

Otje82 23-04-14 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 957706)
Mensen denk aub 2x na voor je zou overstappen naar Mobistar voor 4G.
Heb zonet een telefoon gehad van hun technische dienst en daar kreeg ik als antwoord dat Mobistar 4G totaal nog NIET op punt staat en die reclame dat ze erover maken is zei hij : Mobistar moet ook leven van reclame meneer dat begrijpt U toch?

En volgens zijn uitleg heeft Mobistar geen 4G toelating gekregen omdat ze partner zijn geweest van Apple. Allemaal fouten geruchten!

Maar ja, zal wel weer liegen in jullie ogen!

Waarom altijd die laatste regel? Het zit wel heel diep bij je of niet?

Wally© 23-04-14 20:26

Weer de gebruikelijke 'zever in pakskes'...

Ik ben tijdens het Paasweek-end aan de Belgisch kust geweest en daar

werkt 4G van Mobistar als een speer !!!

ivanhoeke 23-04-14 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 957718)
Weer de gebruikelijke 'zever in pakskes'...

Ik ben tijdens het Paasweek-end aan de Belgisch kust geweest en daar

werkt 4G van Mobistar als een speer !!!


Daar ja! Hier niks!!!
Van Mechelen met de auto tot in Boom GEEN 4G over gans de lengte.
Dan een route gedaan van Mechelen en verschillende plaatsen geweest waar volgens de 4G kaart van Mobistar 4G dekking zou moeten zijn niks!!!!

Vandaag een link verkregen van Mobistar en via die link geef je U thuisadres in en krijg je direct te weten of je daar een goede 4G dekking zou hebben of niet.

En ja mag is 2x raden wat er op mijn scherm komt als ik mijn thuisadres ingeef?
Juist een prima 4G dekking en toch heb ik hier NIKS!!!!
Dus niks zever in pakskes. Maar dat jullie mij al een stempel van LEUGENAAR hebben gegeven ben ik GEWOON!!!

Wally© 23-04-14 20:56

Reboot eens ne keer...als ge in een 4G bereik zit...

Otje82 23-04-14 21:06

Update naar 7.1 voor de nieuwe carrièr update 16.0.

Wally© 23-04-14 21:09

Da's nie echt nodig vermits ik op 7.0.4 en 15.6 (Mobistar) zit...

Wel zit misschien het moeten rebooten om 4G te krijgen daar voor iets tussen...

Kubbie92 23-04-14 23:23

Rijd dan eens van Boom tot in Wilrijk ;). Das maar 10 kilometerkes en ge zult 5 bollekes 4G hebben. Succes ;)

ivanhoeke 24-04-14 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 (Bericht 957737)
Rijd dan eens van Boom tot in Wilrijk ;). Das maar 10 kilometerkes en ge zult 5 bollekes 4G hebben. Succes ;)

Hier zijn het streepkes ;)

Bomans 24-04-14 10:23

Net zoals op het userbase forum ga ik deze topic ook sluiten.

Je "discussie" brengt helemaal niets bij tot dit forum, enkel persoonlijke aanvallen en frustratie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.