//

Tethering hack voor iOS 8.2

Tethering hack voor iOS 8.2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb een iPad GSM met iOS 8.2 maar ik kan de hotspotfunctie niet gebruiken. Heb contact opgenomen met Mobistar en na lang zoeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-15, 23:37
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard Tethering hack voor iOS 8.2

Hey

Ik heb een iPad GSM met iOS 8.2 maar ik kan de hotspotfunctie niet gebruiken.
Heb contact opgenomen met Mobistar en na lang zoeken kwamen ze tot de conclusie dat ze dit enkel op iPhone ondersteunen, en niet op iPad.

Onder Instellingen > Mobiele data > Mobiel datanetwerk kan ik enkel de APN-instellingen voor 'Mobiele data' ingeven, terwijl je op een iPhone de instellingen voor zowel mobiele data, MMS, visual voicemail als persoonlijke hotspot kan invullen.

Ik dacht dat ik dit dan wel met een jailbreak kon oplossen, maar je kan iOS 8.2 blijkbaar nog steeds niet jailbreaken?

Ik heb gezien dat er hacks bestaan (bijvoorbeeld een app dat je vanuit Safari moet downloaden), maar de meeste artikels waarin dit beschreven worden, bestaan niet meer...
Om een voorbeeld te noemen: How To Enable Free Personal Hotspot Tethering On An iDevice, No Jailbreak Required -- AppAdvice, maar de link naar iTweakiOS doet het niet, en heel veel artikels en websites verwijzen naar het iTweakiOS-artikel.

Weet iemand raad?

Echt superhard bedankt.


Groetjes
Bert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS oplossing voor DigiNotar hack? XIII iPhone algemeen 11 13-09-11 19:40
iPhone tethering hack BenM.at op v3.1 werkt NIET KillerHVO Archief 1 10-09-09 13:47
tethering hack verwijdered in OS 3.1 beta 2 Guest-20161107182859 Chat en geruchten 1 15-07-09 14:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.