//

Iphone bij business abonnement

Iphone bij business abonnement discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, ik ben van plan om me een iphone 3G aan te schaffen en die dan persoonlijk en voor mijn werk te gebruiken. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-08, 20:02
Trax Trax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard Iphone bij business abonnement

Hey allemaal,

ik ben van plan om me een iphone 3G aan te schaffen en die dan persoonlijk en voor mijn werk te gebruiken. Mijn baas stelt daarom voor om mee in het abonnement van de zaak te komen. Daar kunnen dacht ik 4 of 5 gebruikers in die dan voordelig met elkaar bellen. Ik zag gisteren ook op de gsm van mijn baas (Nokia communicator) dat hij overal een erg goed 3G bereik heeft, hij gaat ook wel eens on line daarmee.

Als ik me nu een nieuwe Iphone aanschaf, kan ik die dan ten volle gebruiken en heeft zo'n small business abonnement beperkingen qua dataverbruik enzo? We hebben een exchange server draaien en ik zou dan ook alles synchroniseren met de kalender van het werk dat zodra mijn baas er iets inzet ik dat kan zien op de iphone enz...

Klinkt dit allemaal aannemelijk of gaan we zo zotte kosten maken? Zelf vind ik het allemaal nogal verwarrend... en van de site van Mobistar word ik ook niks wijzer.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Laatst gewijzigd door Trax; 17-07-08 om 20:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-08, 20:08
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Het feit dat die voorstelt om mee in te stappen is heel goed want dan is het echt goedkoop bellen. Nu voor die sync op exchange zal je eens met je baas moeten kijken wat er in hun abo allemaal inzit. Zotte kosten maken ? Bij een bus abo valt dat wel mee hoor.
  #3  
Oud 17-07-08, 20:20
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

ik heb ook een business abo in de zaak en de kosten vallen wel mee...alleen moet je eens navragen bij je baas welke optie hij genomen heeft voor 3G-access. Want in België heb je zeker geen grote datalimiet...en deze overschrijden kan wel eens kostelijk zijn....
__________________
iPhone US 8GB - FW 2.1 via Pwnage-tool
  #4  
Oud 17-07-08, 21:04
Trax Trax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Alvast bedankt voor de interessante reacties! Ik ga me morgen ook eens informeren in een Mobistar winkel om er het fijne van te weten te komen.

Reply's nog steeds welkom!
  #5  
Oud 22-10-09, 15:50
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

we hebben de iphone 3G pack (2gb traffiek en gebruiken daarvan maar 100mb per maand)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
0% Btw op bijbetalen bij abonnement + iphone? fgd007 Koopinformatie Nederland 2 31-01-11 17:01
Blackberry abonnement voor iPhone bij HI kelseymiley Overige providers Nederland 3 14-02-10 23:53
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.