//

mobistar APN automatisch ingevuld?

mobistar APN automatisch ingevuld? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik heb mijn iphone vorige week terug gerestored en pushmail geactiveerd. ik had niets aan de settings van de edge verandert enzo dus ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-08, 17:19
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard mobistar APN automatisch ingevuld?

hi,

ik heb mijn iphone vorige week terug gerestored en pushmail geactiveerd. ik had niets aan de settings van de edge verandert enzo dus ik dacht dat dit niet werkte en dat het alleen werkte via Wi-Fi verbinding. ik heb geen data abonement...
nu hiernet zette ik op een kameraad (die wel een data abo heeft) zijn iphone de 2.0 en bleek dat de edge direct werkte zonder instellingen te doen?:s
kan ik hieruit uit opmaken dat het bij alle officiele verdelers direct de juiste edge settigns zijn ingevuld? ik vind dit wel nogal gevaarlijk aangezien ik vorige week ook in het buitenland zit en wie heeft heeft hij daar ook proberen connectie te maken...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-08, 21:13
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Volgens mij werkt het anders. Telkens als je je iPhone aansluit op de computer dan worden de instellingen van je aanbieder op de iPhone geplaatst. Met een Belgisch iTunes account wordt er dus telkens de instellingen van Mobistar op je iPhone gezet.
Indien je een Proximus/Base klant ben dan verkrijg je een foutmelding. Maar als er een SIM kaartje van Mobistar in de iPhone zit dan wordt automatisch het APN,... correct ingevuld voor Mobistar.

Zie ook: Over updates van instellingen van iPhone-aanbieders in iTunes
  #3  
Oud 21-08-08, 11:21
wbs wbs is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 11
Standaard Oplossing

Als je via je sim geen internet verbinding wilt kunnen opzetten heb ik hier de oplossing voor je. Simpel, snel en werkt perfect.

Ga hier naar de oplossing . T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE

Bij mij werkt het perfect! Ik kan nu alleen nog internetten en mail ophalen via een Wi-Fi verbinding en krijg dus geen onnodig hoge rekeningen meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb verkeerde registratie ingevuld, wat nu?!? len2412 iPhone algemeen 8 05-08-11 11:48
itunes gifcard voor apps (credicardgegevens ingevuld) Yvanwijgergangs iPhone Games 7 26-05-11 15:32
APN niet ingevuld en toch mobiel internet? Davy_BE iPhone algemeen 4 12-08-09 08:42
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld flipjo Archief 1 28-04-08 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.