//

Status online bestelling 5/8/08

Status online bestelling 5/8/08 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er nog iemand een online bestelling gedaan bij Mobistar onlinshop op 5/8/08? Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling en daar bleef het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-08, 15:35
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Exclamation Status online bestelling 5/8/08

Heeft er nog iemand een online bestelling gedaan bij Mobistar onlinshop op 5/8/08?

Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling en daar bleef het dan bij
De levering zou 3 a 4 werkdagen zijn. Het blijkt dus onmogelijk om iemand van Mobistar aan de lijn te krijgen die je kan zeggen wat de status van je bestelling is. Je kan dit enkel via email en dan moet je nog eens 4 werkdagen wachten. De werkdagen bij Mobistar zijn een zeer ruim begrip zoals we al kunnen ondervinden.

Ik vind het gewoon niet kunnen dat je via de onlineshop nergens met iemand kan praten. Ondertussen is het bedrag wel van de rekening maar informatie verkrijg je niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-08, 16:29
Eos400D Eos400D is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 44
Standaard Online bestelling

Heb net hetzelfde, gebeld met de klantendienst, 1 à twee weken wachten zeggen ze...16G zw besteld.
  #3  
Oud 12-08-08, 17:47
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ik krijg gewoon geen antwoorden. Als ik eens naar de helpdesk van Mobistar bel wordt er prompt terecht gewezen dat zij niets kunnen zeggen over de online winkel van hen.

Ze kunnen blijkbaar geen gegevens opvragen over de bestellingen. Het telefoongesprek is steeds erg verveeld. De enige mogelijkheid is om enkel via email in contact te komen. Maar zelfs dit is een langzaam proces!
  #4  
Oud 13-08-08, 16:20
Eos400D Eos400D is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 44
Standaard

Werd net geleverd 16GB zwart besteld op 5/8 online.
  #5  
Oud 14-08-08, 02:01
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ook bij mij werd de witte iPhone netjes geleverd die op 5/8/08 besteld was.

Maar het zal wel mijn laatste online bestelling zijn bij de Mobistar onlineshop. Die winkel deugt helemaal niet. Je kan geen status opvolgen, met niemand van de dienst eens bellen voor informatie, inlichtingen enzovoort.
  #6  
Oud 15-09-08, 19:08
wilcon wilcon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Cool Leveringen Mobistar

Geachte lezers, het is bij mobistar een puinhoop...

niemand te bereiken en geen informatie naar betaalde klanten, want geld binnen halen van je Visa is toch geen enkel probleem echter er dan voor zorgen om een Iphone op te sturen is er toch een...

de groeten en laten we maar weer wat geduld hebben....

mijn was ook obnline besteld op 5-8-08
  #7  
Oud 16-09-08, 06:31
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Het is normaal zo (bij wet) dat er pas geld van de Visa mag afgeschreven worden op het moment dat het product bij de verkoper is verzonden naar de klant.

Vraag eens na bij Test Aankoop of een andere consumenten-bedrijf als dit echt zo is. Voor wat ik weet mogen ze dus pas het bedrag innen op het moment dat ze de iPhone daadwerkelijk naar je versturen.

__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #8  
Oud 17-09-08, 15:19
PhoenixZeal PhoenixZeal is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

11/09 besteld
reeds op 15/09 toegekomen
  #9  
Oud 17-09-08, 17:03
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Ik ging vandaag gewoon in aalst eens gaan vragen of er iphones waren en ja, er was nog een 16gb wit en heb deze dan maar meegenomen.
  #10  
Oud 17-09-08, 20:48
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilcon Bekijk bericht
Geachte lezers, het is bij mobistar een puinhoop...

niemand te bereiken en geen informatie naar betaalde klanten, want geld binnen halen van je Visa is toch geen enkel probleem echter er dan voor zorgen om een Iphone op te sturen is er toch een...

de groeten en laten we maar weer wat geduld hebben....

mijn was ook obnline besteld op 5-8-08
Wilcon bedoel jij gewoon dat je op 5/8 hebt bestelt en tot op heden nog niets hebt ontvangen?
Persoonlijk vind ik de informatie die afkomstig is via Mobistar *enorm* karig. Je kan hen enkel bereiken per email en dan verkrijg je zelfs nog geen informatie terug via dat kanaal. Je kan niet bellen met informatie over je status en zo?! Wel ontzettend vreemd de dag van vandaag met al deze technologie.
Maar ja hun dekking in Belgïe is net zoals hun informatie. Wat heb ik al spijt van mij tweejarig abbonement!!
  #11  
Oud 17-09-08, 23:31
esid's schermafbeelding
esid esid is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Hamme
Berichten: 33
Standaard

idd, ik heb sinds 8/9 hetzelfde probleem, 3 a 4 werkdagen zullen vermoedelijk 3 a 4 weken worden volgens telefoontje van mobi*.
laatste 4 werkdagen heb ik alle dagen al gebeld, gemaild en gefaxt naar de nutteloze helpdesk, tot ik vandaag een antwoord kreeg dat mijn toestel vermoedelijk zal geleverd worden 1e week oktober...
heb ondertussen reeds klachten ingediend bij ministerie van economische zaken, test aankoop (hebben reeds dossier opgemaakt), JEP (jury eerlijke reclamepraktijken) en de ombudsman van de telecommunicatiebedrijven.
ik word er zo PISSED van
veel sterkte en de magere troost dat je niet alleen wacht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 14:05
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 10:21
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 11:51
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 02:12
Patent op bestelling plaatsen !? Boy van Baal Archief 11 10-01-08 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.