iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Mobistar (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/192-mobistar.html)

ToCa 22-09-07 23:14

Mobistar
 
Vandaag een iPhone US 8gb gekraakt en nu perfect werkend met een Mobistar-abonnement!

Tims 23-09-07 07:38

Waarom is er geen topic over BASE o.o
Ik ga bijna een iphone bestellen maar ik gebruik base. Denk je dat dit een probleem is?

Michael 23-09-07 10:14

Nee na de unlock werken alle sims ook die van Base

Koen 23-09-07 13:19

Ook een mobistar prepaid simkaart werkt perfect!

Lode 24-09-07 14:44

Speelt het een rol welk mobistar-abo je hebt? Ik kan me voorstellen dat je voor het ontvangen van mails en gebruik van internet over Wi-Fi een bijzonder abo moet hebben (data-communicatie zoals voor BlackBerry?)

Vasilli 24-09-07 16:52

Ja inderdaad ben het overlaatst gaan vragen bij mobistar center, ik heb ene abb van 10 euro per maand en als je er internet bij wil komt er 15 euro bij per maand.

Groetjes

Peter 29-09-07 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vasilli (Bericht 1685)
Ja inderdaad ben het overlaatst gaan vragen bij mobistar center, ik heb ene abb van 10 euro per maand en als je er internet bij wil komt er 15 euro bij per maand.

Groetjes

maar is dat dan ook 50mb/maand? Ik ben op zoek naar een onbeperkt data abonnement ....

D i c K (ie) 18-10-07 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 2871)
maar is dat dan ook 50mb/maand? Ik ben op zoek naar een onbeperkt data abonnement ....

Ik heb het gisteren ook gaan vragen in een mobistar winkel. Je betaald inderdaad 15 EURO extra en daarvoor krijg je 10MB :eek::eek:.
Als ik zei dat het was om mee op internet te gaan en mails te lezen gaf hij zelf al aan dat het waarschijnlijk te weinig ging zijn... :rolleyes:(tuurlijk)
Bij mobistar zijn er anders geen oplossingen voor de niet-zakelijk klanten...:(

Jammer dat de Belgische providers overal blijven limieten opzetten...

friskyrex 17-12-07 13:48

Ik heb gehoord op de helpdesk van mobistar, dat ze binnenkort met een nieuwe data abonnement gaan uitbrengen voor de particulieren. Hopelijk 100 mb ofzo voor 20 euro.

b-boy 17-12-07 15:16

dat abonnement bestaat al, maar er wordt niet op grote schaal over gecommuniceerd.

in de meeste Mobistar shops zullen hier niets van weten maar als je belt naar de 5000 zal een beetje vriendelijke agent het met plezier activeren op je kaart.

have fun

B.
[SIZE=2]

Connect Mail&Surf - 14.88 € (excl.TVA) for 100 MB

-Recommended for users having an intensive mail usage or who regularly use their device for mail and to access internet.
-Fee covers also usage of Orange World and Internet browser.
-Additional Mbytes are invoiced at 0.2975 € tax excluded per Mbyte (invoiced by 10 K)
-Only covers national usage, international usage is invoiced on top of.
[/SIZE]

friskyrex 17-12-07 19:27

bedankt! morgen direct eens bellen.

friskyrex 20-12-07 19:17

b-boy, ik heb eens gebeld naar de helpdesk en ik moet een formulier tekenen om dit aan te vragen. Maar als ik op de website kijk van mobistar, staat dit abbo wel onder business en niet particulieren of maakt dit niks uit?

b-boy 20-12-07 23:17

zou normaal niets mogen uitmaken.

als het via de telefoon niet lukt moet je anders eens een m* center binnenspringen

laat me weten of het lukt

fredhuys 21-12-07 05:09

iphone unlocken
 
ik heb er net eentje aangeschaft, komt uit engeland. Een 1.1.2 en ginder hebben ze hem op een O2 weten zetten. Hoe krijg ik die nu op mobistar gezet? IK vind het maar niet...dank,frederik

fredhuys 21-12-07 05:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ToCa (Bericht 1451)
Vandaag een iPhone US 8gb gekraakt en nu perfect werkend met een Mobistar-abonnement!

ik heb er net eentje aangeschaft, komt uit engeland. Een 1.1.2 en ginder hebben ze hem op een O2 weten zetten. Hoe krijg ik die nu op mobistar gezet? IK vind het maar niet...dank,frederik

b-boy 21-12-07 09:22

als hij uit de uk komt is het normaal dat hij werkt op O2 want dat is de officiele verdeler daar.

ben je zeker dat hij unlockt is ????

friskyrex 21-12-07 14:20

ik passeer straks eens langs een center.

fredhuys 21-12-07 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b-boy (Bericht 30180)
als hij uit de uk komt is het normaal dat hij werkt op O2 want dat is de officiele verdeler daar.

ben je zeker dat hij unlockt is ????

dat is het juist, ik denk dat hij uit de states komt en unlockt is in GB. vandaar die O2. Maar ja, Nu moet ik er mijn sim nog op kunnen laten werken. hopelijk niet hopeloos?...Merci, tot snel

fredhuys 21-12-07 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b-boy (Bericht 30180)
als hij uit de uk komt is het normaal dat hij werkt op O2 want dat is de officiele verdeler daar.

ben je zeker dat hij unlockt is ????

ik heb er mijn sim ingestoken en dan zegt hij "uncorrect sim. This iphone must be used with an approved sim" , met de sim die er in zat (de O2 kaart dus) staat er "no service". Mijn mobistar simkaart is nochtans up to date dus er moet iets veranderen, maar wat weet ik niet en nog minder hoe dus.

friskyrex 21-12-07 20:06

ik ben naar de center geweest en heb het blackberry internet abonnement kunnen nemen. Je moet wel wat pushen en zeggen dat de helpdesk je gestuurd heeft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.