iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   edge werkt niet met mobistar (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/28569-edge-werkt-niet-mobistar.html)

thewitten 15-01-09 13:10

edge werkt niet met mobistar
 
Ik heb een Iphone 1.1.4 US 16GB en heb mijn abo laten veranderen naar Iphone My45. nu heb in mijn apn ingesteld op iphone.mobistar en username en password leeg gelaten maar nog steeds kan ik niet op internet?
Weet er iemand raad?

Greetz

D.

iMario 15-01-09 13:57

Je moet het als volgt invullen:

- APN: mworld.be
- Username: mobistar
- Password: mobistar

Ook raad ik je aan te updaten naar Firmware 2.2.

Astro 15-01-09 16:55

my45 for iPhone =

APN: iphone.mobistar
user: leeg
passw: leeg

thewitten 15-01-09 18:01

het is gelukt maar het werkte alleen als ik eens mijn netwerksettings resette :-)

iMario 15-01-09 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 244345)
my45 for iPhone =

APN: iphone.mobistar
user: leeg
passw: leeg

Oh, zit daar verschil in :o

nick VP 15-01-09 20:15

Ik heb Mobistar connect mail & surf
Normaal is de APN web.pro.be, user: mobistar, pw: mobistar
Ik had problemen en ze hebben dan ook iphone.mobistar geactiveerd.
Ook dit werkte eerst niet. De oplossing was het resetten van de netwerksettings.
Ze weten dit bij mobistar niet. Edge werkt nu prima. (apn iphone.mobistar, user: leeg, pw: leeg)
Thx voor de tip!

Anty 13-03-09 13:21

Klein vraagje: ik heb een iPhone first generation en heb dus geen toegang tot 3G. Zo'n Mobistar iPhone My45 - abonnement is dus ook compatibel met de iPhone 1G? En is de dekking van EDGE een beetje redelijk?

thewitten 13-03-09 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anty (Bericht 265970)
Klein vraagje: ik heb een iPhone first generation en heb dus geen toegang tot 3G. Zo'n Mobistar iPhone My45 - abonnement is dus ook compatibel met de iPhone 1G? En is de dekking van EDGE een beetje redelijk?

1G bestaat niet denk ik, de jouwe is een 2G zoals de mijne en ik heb ook een My45 abonnement en edge werkt prima overal :-)

apotheosis 14-03-09 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anty (Bericht 265970)
Klein vraagje: ik heb een iPhone first generation en heb dus geen toegang tot 3G. Zo'n Mobistar iPhone My45 - abonnement is dus ook compatibel met de iPhone 1G? En is de dekking van EDGE een beetje redelijk?

Tis simpel:met proximus zit je het beste met 3g(umts).
Met mobistar heb je ook umts maar alsook op vele plaatsen EDGE
Base/mobilevikings heeft EDGE en geen umts.

De dekking van edge is het beste bij base/mobilevikings en dan gevolgd door mobistar.

Je hebt een 2g toestel dus je kan geen gebruik maken van umts van mobistar en proximus(umts=sneller surfen op je gsm en/of netbook/laptop).
Met mobistar en/of base/mobilevikings zit je dus goed.

Ik ben altijd al voorstander van mobistar geweest maar ik ben naar mobilevikings overgeschakeld omdat je daar in je 15 euro 1gb gratis surfen bij hebt,das de enige die dat doet.Heb je ook nog eens per herlaadbeurt 1000 smsen per maand enz......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.