voor de tempo/tempo music gebruikers die edge willen discussie in Mobistar forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel na serieus wat zoekwerk ben ik tot een oplossing gekomen, namelijk ANP: mworld.be Naam: mobistar paswoord: mobistar Werkt perfect bij mij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wel na serieus wat zoekwerk ben ik tot een oplossing gekomen, namelijk
ANP: mworld.be Naam: mobistar paswoord: mobistar Werkt perfect bij mij. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Daarnet deze instellingen op m'n gewoon abonnement zitten testen en het werkt perfect
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jammer bij mij niet :-(
Moet ik nog iets anders doen dan deze settings ingeven in settings->general->network->edge ? |
|
|||
|
|||
![]() Wat zijn de kosten bij mobistar (tempo music) voor edge?
Groeten jeremy |
|
|||
|
|||
![]() Als ik het goed voorheb 0,5 bij het openen van een toepassing en 0,5 per gebruikte MB. Dwz dat wanneer je je mails leest je minstens 0,5 kwijt bent vr dat je nog maar n mail hebt gelezen. Dit lijkt weinig maar het gaat verdorie snel.
|
|||
|
|||
![]() werkt bij mij ook! bedankt!
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
instellingen mobile internet met tempo kaart | tekhead | Mobistar | 2 | 09-04-11 16:43 |
[Cydia] Voor iPhone 2G gebruikers: EDGE to 3G icons | iMario | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-02-09 01:52 |
Voor degene die een gps willen... | LeondeVries | Archief | 31 | 28-04-08 17:23 |
|
|