iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Helpdesk Mobistar via email te bereiken? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/32975-helpdesk-mobistar-via-email-bereiken.html)

pwain 15-04-09 21:31

Helpdesk Mobistar via email te bereiken?
 
Weet iemand soms hoe je de helpdesk van Mobistar via een email kan bereiken? Op hun website vind ik helemaal geen gebruikelijk emailadres hiervoor.

Blijkbaar hebben ze liever dat je steeds naar hen moet bellen. Een email werkt voor mij persoonlijk veel sneller dan minutenlang zitten te wachten via de telefoon.

Wel spijtig dat het blijkbaar niet mogelijk is.

Destiny 15-04-09 21:35

Bij jou namen ze de telefoon ook niet op? Ik heb denk ik in totaal wel 100 keer gebeld waarvan ze 2 of 3 keer de telefoon hebben opgenomen. Echt schandalig. Een telefoon bedrijf dat de telefoon niet opneemt......

Igor W 15-04-09 22:47

Ik heb één keer een mail verzonden via hun website, maar nooit antwoord gekregen ... :confused:

pwain 15-04-09 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor W (Bericht 278240)
Ik heb één keer een mail verzonden via hun website, maar nooit antwoord gekregen ... :confused:

Hmm...waar kan je in feite een mail versturen via hun website? Ik vind die pagina niet.

@Destiny. Ik heb inderdaad een paar keer proberen te bellen. Maar na meer dan 10 minuten geef ik het op. Ik blijf niet wachten hoor.
Ook wordt het probleem meestal niet opgelost. Met alle respect voor de medewerker aan de andere kant maar deze mensen kunnen niet alles meteen weten of oplossen.

Via een email kunnen ze rustig het probleem analyseren en mij bv. 2 dagen later contacteren als alles opgelost is. Via telefoon moet ik maar blijven wachten en wachten. Ik heb ook wel iets beters te doen.

Ik vind de communicatie van Mobistar beneden alle peil! Mijn vorige operator had een degelijk systeem waarbij je eenvoudig met een email je nodige probleem kon uitleggen. Een dag later had je antwoord. Mobistar communiceert compleet niet met zijn klanten. Een groot minpunt vind ik dit persoonlijk.

Puck84 22-04-09 16:58

Vreemd, toen ik daar nog zat met mijn prepaid kaart hebben ze me altijd relatief goed geholpen... En zeker 10 minuten moeten wachten...

ikkeg 06-05-09 17:45

Inderdaad hun service is beneden alle peil, zie ook mijn opmerking betreffende de gekende scheurtjes, mij rekenen ze na 5 maanden € 286 aan om te herstellen !!!!!!! Schandalig gewoon, garantie ?? Ze zijn niet verantwoordelijk voor de gsm's die ze verkopen: "Vandaag na twee weken gaan informeren in Mobistarshop: er wordt geen garantie gegeven op scheurtjes. De verkopers vinden dat niet normaal, maar zijn afhankelijk van en externe firma. Tel contact met Mobi(star?): wij staan niet in voor gsm problemen, we bieden alleen maar abonementen aan. Alle andere problemen(?) lopen via de winkel. Ze maken er zich snel vanaf, geen discussie en het gesprek wordt vrij kort afgebroken, zeer klantvriendelijk is die mevrouw aan telefoon! De gsm's die ze verkopen daar hebben ze geen invloed op, alles verloopt via via..... ergens een service/herstel firma in Nuth Nederland . Ik kan een nieuwe achterkantje krijgen voor € 286,00 op een toestel van € 615,00 dat 5 maand oud is. Heb een abo met 3 gsm's zakelijk gebruik en zal waarschijnlijk toch van operator veranderen. Toen ik dit aanhaalde zei de telefoondame dat ik dat maar moest doen dan via een aangetekend schrijven. Mobi (star???) service ???? De verkoper ging zijn best doen, ben benieuwd.":mad:

ikkeg 07-05-09 21:24

mobistar mailen
 
Je kunt met je klachten altijd mailen naar: mscenter@mail.mobistar.be

Igor W 08-05-09 23:23

En met een beetje geluk krijg je nog antwoord ook :D

ikkeg 08-05-09 23:54

ik wacht af

pwain 17-05-09 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg (Bericht 284404)
Je kunt met je klachten altijd mailen naar: mscenter@mail.mobistar.be

Dat email adres is toch enkel voor de online shop van Mobistar. Niet?

Puck84 17-05-09 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pwain (Bericht 287271)
Dat email adres is toch enkel voor de online shop van Mobistar. Niet?

Idd elke mobistar winkel heeft zijn eigen emailadres. Maar ik denk dat ze hier zoeken naar een algemeen contactpunt voor klachten.

ikkeg 17-05-09 22:38

Sedert enige tijd zijn er zeer veel winkels in uitbating door Mobistar zelf. Dit adres is als je "geen" oplossing bereikt in je winkel. Heb dit van de klantendienst gekregen, maar ze sturen steeds eenzelfde standaard mail met veel bla bla...... Ik ben zo tevreden dat i kga overstappen naar een andere provider.

pwain 17-05-09 22:54

Ik vind het echt wel gek dat een dergelijke firma de dag van vandaag hun cliënteel enkel telefonisch wilt helpen. Je kent wel allemaal die ellenlange gesprekken waarbij de helpdesk medewerker je compleet niet mee kan helpen. Met een email moet je maar éénmalig je probleem uitleggen en bovendien krijgen zij de tijd om alles rustig te bekijken zonder dat je aan de andere kant van de lijn moet blijven wachten.

Dit principe werkt overigens bij elk modern bedrijf behalve bij Mobistar.
Werkt er dan niemand bij Mobistar die dit leest??

ikkeg 18-05-09 00:00

Werkt er dan niemand bij Mobistar die dit leest?? http://images.textopus.nl/iPhoneclub...tons/quote.gif
Da interesseert ze niet. Ik ben tot in den treure aan t bellen en mailen geweest. Toen ik vertelde dat ik mijn abb ging opzeggen (mijn factuur variëert tussen de €150 & €450) per maand was het enige antwoord: "stuur maar een aangetekend briefje".
De plaatselijke verkoper......... begreep mijn ergernis en gaf me gelijk.

neoflux 18-05-09 19:57

Bij klachten kun je het beste naar een Mobistar Center gaan, dat doe ik toch altijd... Ik ben ook serieus aan het twijfelen om over te stappen... ( van 2 cent per MB over je limiet naar 10cent! ze zijn CRAZY!!!) Tenzij ze binnenkort met de melding komen dat Visual Voicemail eraan komt...

ikkeg 19-05-09 09:22

Als je meer dan 10 x in de shop geweest net heb je weinig keuze in oplossingen

Diggerjack 21-10-11 16:48

Ben bij Mobistar weggegaan omdat ik waar ik nu woon geen verbinding heb, hadden metingen komen doen en er was geen ontvangst . kon mijn contract gratis opzeggen maar moest nog wel de gesprekken betalen die ik had gedaan logisch . Maar kreeg een rekening voor een periode van 11 dagen van 26€ had geeneens verbinding !!!! plus dat ik al na de 7de dag was afgesloten bij Mobistar en moest nog eens 3€ extra betalen omdat die factuur een herinnering was. Heb geprobeerd via de site mijn facturen op te vragen maar kan niet meer inloggen geblokkeerd natuurlijk. en via de telefoon totaal geen gehoor je kan wel uren blijven wachten aan de telefoon ook geprobeerd via mail maar geen adres te vinden . Heb dan een mail naar de ombutsman gestuurd en wacht nu op antwoord . Ze moesten de bedrijven zelf voor de kosten laten opdraaien vanaf ze opnemen aan de telefoon dan zouden ze je wel sneller helpen .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.