//

Helpdesk Mobistar via email te bereiken?

Helpdesk Mobistar via email te bereiken? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand soms hoe je de helpdesk van Mobistar via een email kan bereiken? Op hun website vind ik helemaal geen gebruikelijk emailadres hiervoor. Blijkbaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-09, 22:31
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard Helpdesk Mobistar via email te bereiken?

Weet iemand soms hoe je de helpdesk van Mobistar via een email kan bereiken? Op hun website vind ik helemaal geen gebruikelijk emailadres hiervoor.

Blijkbaar hebben ze liever dat je steeds naar hen moet bellen. Een email werkt voor mij persoonlijk veel sneller dan minutenlang zitten te wachten via de telefoon.

Wel spijtig dat het blijkbaar niet mogelijk is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-09, 22:35
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Bij jou namen ze de telefoon ook niet op? Ik heb denk ik in totaal wel 100 keer gebeld waarvan ze 2 of 3 keer de telefoon hebben opgenomen. Echt schandalig. Een telefoon bedrijf dat de telefoon niet opneemt......
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 15-04-09, 23:47
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Ik heb één keer een mail verzonden via hun website, maar nooit antwoord gekregen ...
  #4  
Oud 16-04-09, 00:29
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor W Bekijk bericht
Ik heb één keer een mail verzonden via hun website, maar nooit antwoord gekregen ...
Hmm...waar kan je in feite een mail versturen via hun website? Ik vind die pagina niet.

@Destiny. Ik heb inderdaad een paar keer proberen te bellen. Maar na meer dan 10 minuten geef ik het op. Ik blijf niet wachten hoor.
Ook wordt het probleem meestal niet opgelost. Met alle respect voor de medewerker aan de andere kant maar deze mensen kunnen niet alles meteen weten of oplossen.

Via een email kunnen ze rustig het probleem analyseren en mij bv. 2 dagen later contacteren als alles opgelost is. Via telefoon moet ik maar blijven wachten en wachten. Ik heb ook wel iets beters te doen.

Ik vind de communicatie van Mobistar beneden alle peil! Mijn vorige operator had een degelijk systeem waarbij je eenvoudig met een email je nodige probleem kon uitleggen. Een dag later had je antwoord. Mobistar communiceert compleet niet met zijn klanten. Een groot minpunt vind ik dit persoonlijk.
  #5  
Oud 22-04-09, 17:58
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Vreemd, toen ik daar nog zat met mijn prepaid kaart hebben ze me altijd relatief goed geholpen... En zeker 10 minuten moeten wachten...
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #6  
Oud 06-05-09, 18:45
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Inderdaad hun service is beneden alle peil, zie ook mijn opmerking betreffende de gekende scheurtjes, mij rekenen ze na 5 maanden € 286 aan om te herstellen !!!!!!! Schandalig gewoon, garantie ?? Ze zijn niet verantwoordelijk voor de gsm's die ze verkopen: "Vandaag na twee weken gaan informeren in Mobistarshop: er wordt geen garantie gegeven op scheurtjes. De verkopers vinden dat niet normaal, maar zijn afhankelijk van en externe firma. Tel contact met Mobi(star?): wij staan niet in voor gsm problemen, we bieden alleen maar abonementen aan. Alle andere problemen(?) lopen via de winkel. Ze maken er zich snel vanaf, geen discussie en het gesprek wordt vrij kort afgebroken, zeer klantvriendelijk is die mevrouw aan telefoon! De gsm's die ze verkopen daar hebben ze geen invloed op, alles verloopt via via..... ergens een service/herstel firma in Nuth Nederland . Ik kan een nieuwe achterkantje krijgen voor € 286,00 op een toestel van € 615,00 dat 5 maand oud is. Heb een abo met 3 gsm's zakelijk gebruik en zal waarschijnlijk toch van operator veranderen. Toen ik dit aanhaalde zei de telefoondame dat ik dat maar moest doen dan via een aangetekend schrijven. Mobi (star???) service ???? De verkoper ging zijn best doen, ben benieuwd."
  #7  
Oud 07-05-09, 22:24
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard mobistar mailen

Je kunt met je klachten altijd mailen naar: mscenter@mail.mobistar.be
  #8  
Oud 09-05-09, 00:23
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

En met een beetje geluk krijg je nog antwoord ook
  #9  
Oud 09-05-09, 00:54
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

ik wacht af
  #10  
Oud 17-05-09, 21:24
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Je kunt met je klachten altijd mailen naar: mscenter@mail.mobistar.be
Dat email adres is toch enkel voor de online shop van Mobistar. Niet?
  #11  
Oud 17-05-09, 23:12
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Dat email adres is toch enkel voor de online shop van Mobistar. Niet?
Idd elke mobistar winkel heeft zijn eigen emailadres. Maar ik denk dat ze hier zoeken naar een algemeen contactpunt voor klachten.
  #12  
Oud 17-05-09, 23:38
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Sedert enige tijd zijn er zeer veel winkels in uitbating door Mobistar zelf. Dit adres is als je "geen" oplossing bereikt in je winkel. Heb dit van de klantendienst gekregen, maar ze sturen steeds eenzelfde standaard mail met veel bla bla...... Ik ben zo tevreden dat i kga overstappen naar een andere provider.
  #13  
Oud 17-05-09, 23:54
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ik vind het echt wel gek dat een dergelijke firma de dag van vandaag hun cliënteel enkel telefonisch wilt helpen. Je kent wel allemaal die ellenlange gesprekken waarbij de helpdesk medewerker je compleet niet mee kan helpen. Met een email moet je maar éénmalig je probleem uitleggen en bovendien krijgen zij de tijd om alles rustig te bekijken zonder dat je aan de andere kant van de lijn moet blijven wachten.

Dit principe werkt overigens bij elk modern bedrijf behalve bij Mobistar.
Werkt er dan niemand bij Mobistar die dit leest??
  #14  
Oud 18-05-09, 01:00
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Werkt er dan niemand bij Mobistar die dit leest??
Da interesseert ze niet. Ik ben tot in den treure aan t bellen en mailen geweest. Toen ik vertelde dat ik mijn abb ging opzeggen (mijn factuur variëert tussen de €150 & €450) per maand was het enige antwoord: "stuur maar een aangetekend briefje".
De plaatselijke verkoper......... begreep mijn ergernis en gaf me gelijk.
  #15  
Oud 18-05-09, 20:57
neoflux neoflux is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Deinze, België
Berichten: 22
Standaard

Bij klachten kun je het beste naar een Mobistar Center gaan, dat doe ik toch altijd... Ik ben ook serieus aan het twijfelen om over te stappen... ( van 2 cent per MB over je limiet naar 10cent! ze zijn CRAZY!!!) Tenzij ze binnenkort met de melding komen dat Visual Voicemail eraan komt...
  #16  
Oud 19-05-09, 10:22
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Als je meer dan 10 x in de shop geweest net heb je weinig keuze in oplossingen
  #17  
Oud 21-10-11, 17:48
Diggerjack Diggerjack is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Ben bij Mobistar weggegaan omdat ik waar ik nu woon geen verbinding heb, hadden metingen komen doen en er was geen ontvangst . kon mijn contract gratis opzeggen maar moest nog wel de gesprekken betalen die ik had gedaan logisch . Maar kreeg een rekening voor een periode van 11 dagen van 26€ had geeneens verbinding !!!! plus dat ik al na de 7de dag was afgesloten bij Mobistar en moest nog eens 3€ extra betalen omdat die factuur een herinnering was. Heb geprobeerd via de site mijn facturen op te vragen maar kan niet meer inloggen geblokkeerd natuurlijk. en via de telefoon totaal geen gehoor je kan wel uren blijven wachten aan de telefoon ook geprobeerd via mail maar geen adres te vinden . Heb dan een mail naar de ombutsman gestuurd en wacht nu op antwoord . Ze moesten de bedrijven zelf voor de kosten laten opdraaien vanaf ze opnemen aan de telefoon dan zouden ze je wel sneller helpen .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nummer iPhone Developer Helpdesk renssies Ontwikkelen voor iOS 2 11-08-10 15:56
Niet te bereiken met Hi abbo chocarlaatje iPhone algemeen 4 26-07-09 20:28
Helpdesk deel iPhoneclub forum Guest-20201108204737 Archief 21 02-05-08 01:14
Email via GPRS (Mobistar) codeman Archief 1 25-04-08 19:09
Nummers op SIM kaart hoe bereiken vanessa Archief 2 08-11-07 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.