//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta vandaag ook in hasselt gewwest en had de kans om een zwarte 32GB te kopen maar op de manier hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 26-06-09, 14:26
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta Bekijk bericht
vandaag ook in hasselt gewwest en had de kans om een zwarte 32GB te kopen maar op de manier hoe ze daar de verkoop regelden heb ik hen vriendelijk bedankt en zij ik dat ik hem wel ergens anders ging halen.
Doet mobistar geen controle over wie ze in een winkel zetten. want van de reclame over hun mobistar s team was toch maar weinig te merken.
Verplichten om accecoires erbij te kopen anders krijg je geen want dit had volgens de verkoopster te maken met koppelverkoop.
De personen die het eerste toestel kochten hebben geen accecoires hoeven te kopen want toen wisten ze het nog niet, ik moest eens lachen en ben vertrokken.

Bende afzetters en amateurs in hasselt op de demerstraat.
de mijne komt ook van mobistar in de demerstraat en ik heb geen accesoire moeten nemen nadat ik gezegd had dat ik direct de hoofdzetel van mobistar ging opbellen als ik hem zo niet mee kreeg. beetje druk zetten en dat knap ding ging zo voor de bijl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 26-06-09, 14:40
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Ik heb daar de laatste 32GB gekocht om 11u30
om 11.30 ?? ahzo, dan was jij mss in de andere mobistar winkel want er zijn er 2 in hasselt. waar ik was waren ze allemaal direct verkocht en zijn er toch een 10 tal mensen moeten vertrekken zonder eentje (waaronder 2 nederlanders)

enfin, wij hebben de onze en dat is alles wat telt
  #263  
Oud 26-06-09, 14:47
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

Ik was er in ieder geval absoluut niet blij mee. Toch een geluk dat ik de witte 32GB wil en die hadden ze niet, dus echt veel zin om ambras te maken had ik niet. Maar dat zou ik ook gedaan hebben.
  #264  
Oud 26-06-09, 14:52
Continuum Continuum is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Hij is binnen =)

Nog een boze belg op gehad die naast het net gevist had maarja had ie maar wat eerder moeten komen...
  #265  
Oud 26-06-09, 14:53
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Blijkbaar zijn er niet veel 32 GB wit aangekomen dan in België.
Zal maar wachten op een telefoontje waar ik hem besteld heb. Hopelijk duurt het niet te lang
  #266  
Oud 26-06-09, 15:07
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

EINDELIJk !!! Ik ben al 4u aan één stuk aan het bellen naar mobistar centers en nergens maar dan ook nergens geluk !! Nu heb ik eindelijk één winkel gevonden die er nog 6 witte (16gb) heeft en 1 zwarte 3Gs. Ik heb een uur nodig om daar te geraken dus vroeg ik de verkoper om hem opzij te leggen, dat wou eerst niet lukken maar ik heb hem kunnen overhalen, ongelooflijk . Dus ik ben hier over een uurtje of 2 terug met een witte 3Gs.
  #267  
Oud 26-06-09, 15:09
sylkler sylkler is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard

YESSSSS!!! IPODPINO is een toppertje net het verlossende foontje gehad van hem dat hij de iphone heeft, vanavond kan ik deze gaan ophalen... Hij klonk behoorlijk moe was niet makkelijk..
  #268  
Oud 26-06-09, 15:15
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
EINDELIJk !!! Ik ben al 4u aan één stuk aan het bellen naar mobistar centers en nergens maar dan ook nergens geluk !! Nu heb ik eindelijk één winkel gevonden die er nog 6 witte (16gb) heeft en 1 zwarte 3Gs. Ik heb een uur nodig om daar te geraken dus vroeg ik de verkoper om hem opzij te leggen, dat wou eerst niet lukken maar ik heb hem kunnen overhalen, ongelooflijk . Dus ik ben hier over een uurtje of 2 terug met een witte 3Gs.
Potverdikkie, ik wil 'm ook! Kan je geen witte 16GB voor me meenemen. Betaal ik je reiskosten
  #269  
Oud 26-06-09, 15:23
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsracing Bekijk bericht
Potverdikkie, ik wil 'm ook! Kan je geen witte 16GB voor me meenemen. Betaal ik je reiskosten
Van waar ben je ergens ? Als je van België bent kan je ook tot daar komen, locatie geef ik effe niet door maar je kan altijd een pm zenden.
  #270  
Oud 26-06-09, 15:25
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
om 11.30 ?? ahzo, dan was jij mss in de andere mobistar winkel want er zijn er 2 in hasselt. waar ik was waren ze allemaal direct verkocht en zijn er toch een 10 tal mensen moeten vertrekken zonder eentje (waaronder 2 nederlanders)

enfin, wij hebben de onze en dat is alles wat telt
Egoïst
  #271  
Oud 26-06-09, 15:50
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twigg Bekijk bericht
Egoïst
lol, vandaag was het ieder voor zich/only the strong(fast) ones survive
  #272  
Oud 26-06-09, 16:04
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Pfff, dat was me het nachtje wel: wilde om 04:30 opstaan om naar Antwerpen te rijden, om mijn met truc gereserveerde iPhone op te halen, wordt ik om 01:00 na een uurtje slapen wakker, zie een SMS dat MJ dood is, dus al met al een uurtje geslapen, toen naar Antwerpen gereden. Tijdje in de rij gestaan en toen kreeg ik m zonder problemen mee
  #273  
Oud 26-06-09, 16:32
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Tot hoe laat zijn de Mobistar winkels doordeweeks open?

//Volgens mij nemen ze daar geen telefoon meer op.

Laatst gewijzigd door loopezz; 26-06-09 om 16:48.
  #274  
Oud 26-06-09, 17:10
Samko Samko is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

om 9u naar de keyserlei in antwerpen geweest, stond bomvol, dan naar wilrijk, werd voor mijn ogen de laatste 32 gig weggekaapt, dan naar abdijstraat, 1 van de verkopers was ziek dus de winkelging pas om 10.30 open, ik als 2de naar binnen. om 12u was alles daar al foetsie, vriend van me kwam om 13.15 net na de middagsluiting, nada nada.
  #275  
Oud 26-06-09, 17:10
theFluke theFluke is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Weet iemand hoe het eigenlijk zit met de voorraden van de Mobistar centers die wat verder van de NL grens liggen? Veurne, Zottegem; ik noem maar wat.
  #276  
Oud 26-06-09, 18:00
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

In Oostende geen probleem ... vakantie is nog niet begonnen dus krijgen velen pas NA een goed rapport een iPhone 3GS

Ikke de mijne kunnen kopen 16GB - Zwart ... want heb al lang gene rapport meer
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #277  
Oud 26-06-09, 18:11
KingBel KingBel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Got an 32Gig in Kortrijk from the Apple Premium Seller.. reserved it a week ago and got a call yesterday. Just went in.. payed and thats it.

btw: go to help.BenM.at - Mobileconfigs für dein iPhone | BenM.at and activate Tethering (MMS etc.) with a config file of Mobistar or other companies. Install the conficfile and reboot your phone.

  #278  
Oud 26-06-09, 19:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Was er vanmorgen ook om 6u15 al,moet ne mens aanhoren bankcontact niet gaat zekerst gvdm en dan maar wachten en wachten en dan opeens komen ze af,degene die cash hebben mogen komen,gvdm,resultaat,ik naar bankcontact mogen heulen en daardoor veel tijd verloren door nog eens te moeten wachten en was 20min te laat op mijn werk.

Maar mijn dag krijgen ze nie stuk,ik heb em,das het belangrijkste se.
Er was ook minstens 1 nederlander aanwezig .Wat zouden de nederlanders toch zonder de vlamingen doen .
  #279  
Oud 26-06-09, 19:38
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Hoe kunnen ze de mens gek krijgen?

Ik wil er ook graag eentje, maar ik wacht heel even en dan kan ik hem zonder problemen even ophalen. Tegen die tijd zijn de prijzen ook al weer iets gezakt. Twee vliegen in één klap...
  #280  
Oud 26-06-09, 19:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Hoe kunnen ze de mens gek krijgen?

Ik wil er ook graag eentje, maar ik wacht heel even en dan kan ik hem zonder problemen even ophalen. Tegen die tijd zijn de prijzen ook al weer iets gezakt. Twee vliegen in één klap...
Blijven dromen,de prijzen gaan helemaal niet zakken zenne,mss iemand deze 2de hands zal verkopen binnen een 1-2 maand ofzo?
Zonder probleem halen?Das mij zonder veel moeite doen vandaag gelukt hoor..
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.