//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zaterdag naar wijnichem en antwerpen geweest, geen succes. Ik wil echt graag weten wanneer de voorraad weer aangevuld wordt.. Ik zie het wel!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 29-06-09, 15:00
iLLSKi iLLSKi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik ben zaterdag naar wijnichem en antwerpen geweest, geen succes.

Ik wil echt graag weten wanneer de voorraad weer aangevuld wordt..


Ik zie het wel!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 29-06-09, 15:23
pdw75 pdw75 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Ai, dan hoop ik niet dat ik het was, die jou net afsneed met de snelle vraag of ie iPhones had, en wanneer ze kwamen

Maar inderdaad, het is even spannend om te weten wanneer ze er WEL weer zijn
  #323  
Oud 29-06-09, 17:28
brio brio is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

In Turnhout zijn ze bij Easy-M al uitverkocht, wachtlijst loopt al op tot midden augustus
  #324  
Oud 29-06-09, 17:34
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brio Bekijk bericht
In Turnhout zijn ze bij Easy-M al uitverkocht, wachtlijst loopt al op tot midden augustus

Naaahhhh dat begrijp ik echt niet hoor.
Waarom blijft die voorraad zo WEINIGGGGG??
Hebben ze daar een reden voor?
Want om de exclusiviteit te behouden hoeven ze dat niet te doen, nu loopt ook de halve wereld met een 3G
  #325  
Oud 29-06-09, 17:36
h0ekiej h0ekiej is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: omgeving woerden
Berichten: 25
Standaard

en die andere helft met een 3gs waaronder ik hoop ik morgen heb er een hard hoofd in dat ze um zullen hebben. vroeg vertrekken dan maar
  #326  
Oud 29-06-09, 17:45
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Post

ik heb teleurstellend nieuws ik heb al naar 9 mobistar winkels gebeld en OVERAL UITVERKOCHT
het goede nieuws is wel dat de meeste shop weten wanneer een nieuwe lading binnen komt.
een uitgebreide lijst zie bijlage !
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf iphone 3gs.pdf‎ (85,3 KB, 117x gelezen)

Laatst gewijzigd door wietje93; 29-06-09 om 17:48.
  #327  
Oud 29-06-09, 17:58
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Natuurlijk willen jullie allemaal in de omgeving Antwerpen kopen maar is er ook iemand die eens aan de Belgische kust heeft geprobeerd?

Knokke / Brugge / Oostende ligt allemaal niet zover van Zeeland en zelfs maar een groot uur rijden van Antwerpen ... en neem van mij aan dat je er hier veel makkelijker één zal vinden
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #328  
Oud 29-06-09, 18:07
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Natuurlijk willen jullie allemaal in de omgeving Antwerpen kopen maar is er ook iemand die eens aan de Belgische kust heeft geprobeerd?

Knokke / Brugge / Oostende ligt allemaal niet zover van Zeeland en zelfs maar een groot uur rijden van Antwerpen ... en neem van mij aan dat je er hier veel makkelijker één zal vinden
ik heb gebeld naar knokke en brugge enzo allemaal UITVERKOCHT !!!!
  #329  
Oud 29-06-09, 18:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tja,tzal wachten zijn geblazen voor vele mensen ;leven is voor de rappe e.
  #330  
Oud 29-06-09, 18:11
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietje93 Bekijk bericht
ik heb gebeld naar knokke en brugge enzo allemaal UITVERKOCHT !!!!

ik heb nu al naar 13 mobistar winkels gebeld en het enigste wat ik hoor is UITVERKOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  #331  
Oud 29-06-09, 20:22
michielveenstra michielveenstra is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietje93 Bekijk bericht
ik heb teleurstellend nieuws ik heb al naar 9 mobistar winkels gebeld en OVERAL UITVERKOCHT
het goede nieuws is wel dat de meeste shop weten wanneer een nieuwe lading binnen komt.
een uitgebreide lijst zie bijlage !
Met die reisafstanden erbij, ben je van plan voor meerderen te halen?
  #332  
Oud 29-06-09, 23:08
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michielveenstra Bekijk bericht
Met die reisafstanden erbij, ben je van plan voor meerderen te halen?
nee ik ben dat niet van plan weet iemand waar er wel nog iphone 3Gs 32GB zwart is????
  #333  
Oud 30-06-09, 00:03
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Hoi,

Ik sta al ruim een week op de wachtlijst voor de 3GS bij de winkel in Wilrijk, helemaal bovenaan. Hij was nog leeg toen ik ging reserveren. Voor mij wordt het een witte 32GB. Voorschot betaald, alles netjes in orde.

Tot mijn verbazing kreeg ik telefoon donderdagavond dat ze geen witte 32GB hadden geleverd gekregen ... Apple of Mobistar, maakt me in principe allemaal weinig uit wie daarvoor verantwoordelijk is. Wat me wel enorm stoort, is dat een product wordt aangeboden en aangekondigd, de Mobistar Centers als 'the place to be' worden geprezen op 26 juni, maar er is gewoon geen stock.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een Apple-fan en addict in hart en nieren, maar dit lijkt me ofwel slecht stockbeheer door Mobistar maar ik vrees eerder interne policies bij Apple. Bij de 3G was het exact hetzelfde verhaal.

Petje af voor de mensen bij Mobistar Wilrijk trouwens (voornamelijk Jo waarmee ik contact heb gehad), ze helpen mij daar ontzettend goed vooruit. Ik wacht alvast vol ongeduld op hun telefoontje ...

Jimmy

Laatst gewijzigd door jimc; 30-06-09 om 00:07.
  #334  
Oud 30-06-09, 00:15
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Apple maakt prachtige producten maar het is een kl*te bedrijf om met te handelen!!

Geloof mij,Mobistar had maar al te graag meer op stock gehad!!

Maar de HYPE moet groot blijven....
  #335  
Oud 30-06-09, 00:17
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
Apple maakt prachtige producten maar het is een kl*te bedrijf om met te handelen!!

Geloof mij,Mobistar had maar al te graag meer op stock gehad!!

Maar de HYPE moet groot blijven....
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een fanboy in hart en nieren. Maar er is een grens. Dit schuif ik niet af op Apple, wel op Mobistar. Ik heb hier screenshots van hun website met teksten van voor de lancering waar je eigenlijk uit kan opmaken dat het vrij 'makkelijk' zou zijn om een iPhone te bemachtigen op 26 juni. Natuurlijk weet ik wel dat dat niet zo is, maar dit vind ik echt op het randje. Een model quasi helemaal niet uitleveren neigt al meer naar consumentenbedrog.

Ik overweeg nog steeds om klacht in te dienen bij de economische inspectie. Waarschijnlijk zal het de zoveelste zijn op het hoopje.

Jimmy
  #336  
Oud 30-06-09, 00:51
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimc Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een fanboy in hart en nieren. Maar er is een grens. Dit schuif ik niet af op Apple, wel op Mobistar. Ik heb hier screenshots van hun website met teksten van voor de lancering waar je eigenlijk uit kan opmaken dat het vrij 'makkelijk' zou zijn om een iPhone te bemachtigen op 26 juni. Natuurlijk weet ik wel dat dat niet zo is, maar dit vind ik echt op het randje. Een model quasi helemaal niet uitleveren neigt al meer naar consumentenbedrog.

Ik overweeg nog steeds om klacht in te dienen bij de economische inspectie. Waarschijnlijk zal het de zoveelste zijn op het hoopje.

Jimmy
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen

Feit is wel dat ik het spijtig vind dat Mobistar veel minder 3gs'en aan klanten/belgen heeft geleverd dan er op stock waren.

Ik stond nummer 24 in de rij(gelukkig lag de mijne mooi achter de toonbank opzij) en er stonden minimum 12 nederlandse kopers voor mij in die rij.

Ik heb NIKS tegen onze buren uiteraard maar dit vond ik een stomme zet van Mobistar,eerst de klanten dan eventueel de belgen en dan de nederlanders had eerlijker geweest mijn inziens.

En dan heb je nog een aantal winstjagers die eigenlijk helemaal geen 3gs voor hun eigen gekocht hadden
  #337  
Oud 30-06-09, 08:25
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen

Feit is wel dat ik het spijtig vind dat Mobistar veel minder 3gs'en aan klanten/belgen heeft geleverd dan er op stock waren.

Ik stond nummer 24 in de rij(gelukkig lag de mijne mooi achter de toonbank opzij) en er stonden minimum 12 nederlandse kopers voor mij in die rij.

Ik heb NIKS tegen onze buren uiteraard maar dit vond ik een stomme zet van Mobistar,eerst de klanten dan eventueel de belgen en dan de nederlanders had eerlijker geweest mijn inziens.

En dan heb je nog een aantal winstjagers die eigenlijk helemaal geen 3gs voor hun eigen gekocht hadden
Daar denk ik niet dat iets had moeten veranderen. Een klant in de winkel is een klant zoals een ander, of dat nu een Mobistar-abonnee, Belg of Nederlander is. Geen enkele winkel zal een verkoop afwijzen op die basis (uiteraard rekeninghoudend met reservaties van stock natuurlijk).

Jimmy
  #338  
Oud 30-06-09, 10:03
gelb gelb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen

Feit is wel dat ik het spijtig vind dat Mobistar veel minder 3gs'en aan klanten/belgen heeft geleverd dan er op stock waren.

Ik stond nummer 24 in de rij(gelukkig lag de mijne mooi achter de toonbank opzij) en er stonden minimum 12 nederlandse kopers voor mij in die rij.

Ik heb NIKS tegen onze buren uiteraard maar dit vond ik een stomme zet van Mobistar,eerst de klanten dan eventueel de belgen en dan de nederlanders had eerlijker geweest mijn inziens.

En dan heb je nog een aantal winstjagers die eigenlijk helemaal geen 3gs voor hun eigen gekocht hadden

Ik ben een in Nederland levende Belg. Onder welke noot val ik?
Laten we niet teveel gaan discrimineren (is onderscheiden) op afkomst. Een klant is een klant. Eigen volk eerst leidt denk ik tot niets.
Overigens vind ik het dan wel weer heel terecht dat mobistar netwerk klanten voorrang zouden krijgen (maar ik vermoed dat dat teveel op koppelverkoop lijkt)

Groeten,

Marc
  #339  
Oud 30-06-09, 10:20
projectzero projectzero is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg BE
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietje93 Bekijk bericht
nee ik ben dat niet van plan weet iemand waar er wel nog iphone 3Gs 32GB zwart is????
Face it, gewoonweg nergens op dit moment.
  #340  
Oud 30-06-09, 10:33
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard Voorraden snel aangevuld in VS

AppleInsider meldt dat Apple een soort tracker heeft gepubliceerd waarmee kopers in de VS actuele info krijgen over de beschikbaarheid van toestellen in (alleen) Apple Retail Stores. Goeoeoed! Uit het artikel blijkt ook dat voorraden razendsnel zijn aangevuld. Zou dat ook zo gaan in Nederland en België? Enne.. kan Mobistar of Apple België ook zo'n tracker maken? Alvast dank.
Kijk voor de tracker op Apple Retail Store - iPhone availability at the Apple Store
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.