//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz AppleInsider meldt dat Apple een soort tracker heeft gepubliceerd waarmee kopers in de VS actuele info krijgen over de beschikbaarheid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 30-06-09, 09:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz Bekijk bericht
AppleInsider meldt dat Apple een soort tracker heeft gepubliceerd waarmee kopers in de VS actuele info krijgen over de beschikbaarheid van toestellen in (alleen) Apple Retail Stores. Goeoeoed! Uit het artikel blijkt ook dat voorraden razendsnel zijn aangevuld. Zou dat ook zo gaan in Nederland en België? Enne.. kan Mobistar of Apple België ook zo'n tracker maken? Alvast dank.
Kijk voor de tracker op Apple Retail Store - iPhone availability at the Apple Store
Was al een keer gemeld: https://forum.iculture.nl/f80/i...-bekijken.html
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 30-06-09, 09:42
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
Ik heb NIKS tegen onze buren uiteraard maar dit vond ik een stomme zet van Mobistar,eerst de klanten dan eventueel de belgen en dan de nederlanders had eerlijker geweest mijn inziens.
Jaaaaaaaaaaaaaaa .... en dan kunnen alle Nederlanders een gratis iPhone krijgen erna (in ruil voor naderhand geen klacht in te dienen op basis van discriminatie naar nationaliteiten toe)
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...

Laatst gewijzigd door Puck84; 30-06-09 om 10:39. Reden: ik had de verkeerde gequoted....
  #343  
Oud 30-06-09, 09:50
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Maar daar was niet gemeld dat de voorraden razendsnel worden aangevuld. Leek me de moeite van het vermelden waard.
  #344  
Oud 30-06-09, 10:16
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Ik heb gisteren Mobistar Kapellen aan de telefoon gehad (bij uitzondering werd er eindelijk ergens de telefoon opgenomen in de regio Antwerpen) en zij vertelden mij dat over 2 weken wel weer iPhones binnen kwamen.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of er tussendoor wel reserveringen binnen komen of niet.
  #345  
Oud 30-06-09, 10:20
pdw75 pdw75 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Ja, zeker een nuttige aanvulling. Helaas zegt het weinig tot niets over Belgie, maarja. We zullen zien, wellicht dit weekend weer een tripje richting Antwerpen eraan wagen
  #346  
Oud 30-06-09, 10:34
Miquel Miquel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Weet iemand of ze morgen in de antwerpse mobistar winkels weer een voorraad binnen krijgen? En bij welke?
  #347  
Oud 30-06-09, 10:55
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miquel Bekijk bericht
Weet iemand of ze morgen in de antwerpse mobistar winkels weer een voorraad binnen krijgen? En bij welke?

weet er iemand of dat die mobistar winkels allemaal tegelijk worden aangevuld of niet ???

en wanneer worden die terug aangevuld ??????????????

ho ik wil een iphone ik heb al 1 JAAR moeten wachten en nu is het GEDULT OP dat ze die is beter laten bevooraden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  #348  
Oud 30-06-09, 11:07
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

hoe vraag je een reservatie aan bij mobistar winkels en hoelang moet je dan meestal wachten????

Laatst gewijzigd door wietje93; 30-06-09 om 11:17.
  #349  
Oud 30-06-09, 11:14
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

wat is dat met die mobistar winkels in leuven ik heb al zeker 10 keer gebeld en niemad neemt op !!!!
  #350  
Oud 30-06-09, 11:51
boneman boneman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik ben gisteren op zoektocht geweest door Brussel. Mobistar in de Nieuwstraat wist me te vertellen dat nergens in Brussel nog iphone 3GS'en te vinden waren, maar had geen enkel idee wanneer nieuwe binnenkwamen.

één lichtpuntje : de macwinkel in de nieuwstraat neemt reserveringen aan, maar ik vrees dat die heel snel door hun voorraad zullen zitten.

... de zoektocht gaat voort...
  #351  
Oud 30-06-09, 12:32
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietje93 Bekijk bericht
wat is dat met die mobistar winkels in leuven ik heb al zeker 10 keer gebeld en niemad neemt op !!!!
Vrij typisch voor die winkels. Leuven is een grote stad, veel studenten studeren nu af en nogal wat studenten trakteren zichzelf nu op een nieuwe GSM of iPhone.

Vergeet niet dat er veel Mobistar-winkels zijn waar er soms maar één verkoper is. Wat betekent dat die ene verkoper én de telefoons moet opnemen én de mensen in de winkel moeten helpen.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #352  
Oud 30-06-09, 13:11
nickp nickp is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 40
Standaard

Wietje... Je had toch een lijst met winkels die vandaag voorraad kregen, dan kan je die toch gewoon proberen!?
  #353  
Oud 30-06-09, 13:15
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

ja ik had die lijst maar er was maar 1 die zogezecht vandaag bijgevuld ging worden nu had ik vanmorgen gebeld en de levering is deze week of volgende week !!!!
  #354  
Oud 30-06-09, 13:15
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Zijn echt alle iPhones uitverkocht, of alleen de 16Gb versies? Ik ben namelijk van plan om in de week van 20 juli naar Antwerpen te gaan, en dan gelijk een 32Gb iPhone Zwart mee te nemen...

Wat denken jullie? Zullen die wel op voorraad zijn gezien de huidige situatie?
  #355  
Oud 30-06-09, 13:24
netje74 netje74 is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietje93 Bekijk bericht
ja ik had die lijst maar er was maar 1 die zogezecht vandaag bijgevuld ging worden nu had ik vanmorgen gebeld en de levering is deze week of volgende week !!!!
Dan weet je dus nog niks!!
  #356  
Oud 30-06-09, 13:24
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Ik ben vanmorgen langs het mobistarcenter van Evere (Kolonel Bourgstraat) geweest en daar was niets op stock. De man achter de toonbank kon me ook niet vertellen wanneer er terug voorraad zou aangeleverd worden maar ik kon me wel inschrijven als ik bereid was een voorschot te betalen.
  #357  
Oud 30-06-09, 13:27
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

nee en ik heb al een paar belletjes gedaan en bij 1 was de wachtlijst al opgelopen tot 30 man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  #358  
Oud 30-06-09, 13:39
boneman boneman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Zijn echt alle iPhones uitverkocht, of alleen de 16Gb versies? Ik ben namelijk van plan om in de week van 20 juli naar Antwerpen te gaan, en dan gelijk een 32Gb iPhone Zwart mee te nemen...

Wat denken jullie? Zullen die wel op voorraad zijn gezien de huidige situatie?
Ik heb vorige week naar Mobistar Antwerpen gebeld... vrijdag om 11 uur was alles daar al uitverkocht. Ik vrees dat het een kwestie van geduld zal worden, afwachten of er op 20 juli al in stock zijn.
  #359  
Oud 30-06-09, 14:11
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

De Apple authorized resellers krijgen hun stock niet rechtstreeks van Apple maar wel van Mobistar. Apple levert exclusief aan Mobistar. Ik heb me laten vertellen dat de Apple AR's iPhones in zeer beperkte mate binnenkrijgen en Mobistar echt wel voorrang geeft aan haar eigen winkels.

Ik denk dus dat je sowieso langer zal moeten wachten bij een Apple reseller wanneer je nu nog zou reserveren.

Btw, volgens veel Mobistar Centers komt de volgende levering 'binnen de twee weken', niet 'binnen twee weken'. Een groot verschil. Laat ons hopen dat het eerste waar is.

Jimmy
  #360  
Oud 30-06-09, 16:34
wietje93 wietje93 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

hallo allemaal
ik heb een (goed) bericht.
de iphones worden deze of volgende week zeker geleverd en dit allemaal aan het eind van de week.

Maar voor je één zult bemachtigen zal nog effe duren want de wachtlijsten lopen op tot wel 30 man !!!!
Discussie gesloten



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.