//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het al bekend wanneer Mobistar de prijzen gaat aankondigen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-06-09, 02:07
roegje roegje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Is het al bekend wanneer Mobistar de prijzen gaat aankondigen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-06-09, 06:19
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Nee nog niet !
  #23  
Oud 11-06-09, 14:02
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

waarom kun je niet Pre-orderen bij Mibistar? of kan dat wel??
dan weet je tenminste beetje waar je aan toe bent.
Ga nu 26 juni proberen in belgie een iphone 3GS te halen mja ze zullen wel weer een lekkere voorraad hebben (NOT) dus geef mezelf weinig kans dat ik die dag met een 3GS thuis te komen...Nou en dan zal het die zaterdag erna ook niet lukken en de komende maand
  #24  
Oud 11-06-09, 19:01
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

Wel, ik denk dat ik goed nieuws heb, maar ik laat jullie de komende dagen zeker meer weten.

In mijn buurt is er een verkooppunt van mobistar, maar geen officiële(als ik het zo mag zeggen) Als ik via site van mobistar op zoek ga naar verkooppunten staat dat verkooppunt er niet op.

Het is een telecomwinkeltje die ook mobistar verdeeld, maar is geen "mobistar winkel"

Ik heb een mailtje gezonden naar hen als ze ook de iPhone 3G S verkopen en hoe het met de prijs en abonnement zit enz... en heb een positieve reactie terug gehad.

Eerst een helehoop zever dat ze eens gaan kijken naar mijn huidig abonnee(proximus) en dat naast het iPhone abonnee te leggen enz... mss gaan ze zelfs mijn contractbreuk vergoeden moest ik dat plegen bij proximus, maar meer info volgt. Maar wat vooral leuk is het volgende quote uit de e-mail

"In onze shop kan dan alvast een bestelbon opgemaakt worden zodat jij bij de eerste bent die de nieuwe Iphone in bezit kan hebben!"

Ik heb een afspraak gemaakt en zal morgen middag (12 juni) een binnenspringen bij hen voor verdere info en dan laat ik het jullie zo spoedig mogelijk weten.
  #25  
Oud 11-06-09, 19:19
DeluxZ DeluxZ is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 16
Standaard

Als je dan meteen kunt vragen wat die gaat kosten simlock vrij. Ik woon zelf in Nederland 20 minuten van de grens. Ik ben binnen 45 minuten in Lommel waar een mobistar winkel zit dus daar wil ik dan een iPhone 3G S halen
  #26  
Oud 12-06-09, 14:42
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlyingNoose Bekijk bericht
... Ik heb een afspraak gemaakt en zal morgen middag (12 juni) een binnenspringen bij hen voor verdere info en dan laat ik het jullie zo spoedig mogelijk weten.
En, al nieuws?
  #27  
Oud 12-06-09, 15:14
elbarre elbarre is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 36
Standaard

Wil ik ook wel eens weten ...

Maar zoals ik in ander topic al zei: denk dat ze in apple store's en mobistar winkels zelf nog niet teveel weten.

Denk dat de meeste mensen hier niet van wakker liggen hoor...

Ookal doen wij dat wel
  #28  
Oud 13-06-09, 00:06
h0ekiej h0ekiej is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: omgeving woerden
Berichten: 25
Standaard

ik wil rond die tijd nadat de iphone 3GS de iphone gaan kopen in Belgie. wat kan ik allemaal met een unlock iphone met hi? kan ik gewoon op wi-fi of niet?? graag in een bericht typen wat ik wel en niet kan met een unlock iphone. Hoef geen software update. na lange tijd doe ik dat wel
  #29  
Oud 13-06-09, 07:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h0ekiej Bekijk bericht
ik wil rond die tijd nadat de iphone 3GS de iphone gaan kopen in Belgie. wat kan ik allemaal met een unlock iphone met hi? kan ik gewoon op wi-fi of niet?? graag in een bericht typen wat ik wel en niet kan met een unlock iphone. Hoef geen software update. na lange tijd doe ik dat wel
Unlock en Wi-Fi hebben eigenlijk niks met elkaar te maken...
Een standaard unlockte iPhone kun je met elke simkaart gebruiken, dus ook met Hi. Bovendien kun je die probleemloss updaten naar de nieuwste firmware, hij blijft immers sinmlockvrij.
Of je met Hi ook kunt internetten (ik denk dat je dat bedoelt?) en hoeveel dat je gaat kosten, zal van je (data-)abonnement afhangen.

Wi-Fi kan altijd -als je een draadloos netwerk hebt. En in het i-abonnement van T-Mobile heb je bovendien gratis gebruik van TM Wi-Fi hotspots. Mogelijk heb je iets dergelijks ook in combinatie met Hi, maar daarover kan je provider je meer vertellen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #30  
Oud 13-06-09, 09:01
h0ekiej h0ekiej is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: omgeving woerden
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Unlock en Wi-Fi hebben eigenlijk niks met elkaar te maken...
Een standaard unlockte iPhone kun je met elke simkaart gebruiken, dus ook met Hi. Bovendien kun je die probleemloss updaten naar de nieuwste firmware, hij blijft immers sinmlockvrij.
Of je met Hi ook kunt internetten (ik denk dat je dat bedoelt?) en hoeveel dat je gaat kosten, zal van je (data-)abonnement afhangen.

Wi-Fi kan altijd -als je een draadloos netwerk hebt. En in het i-abonnement van T-Mobile heb je bovendien gratis gebruik van TM Wi-Fi hotspots. Mogelijk heb je iets dergelijks ook in combinatie met Hi, maar daarover kan je provider je meer vertellen.

Als ik het goed begrijp moet dat niet kunnen. Hij herkent dan toch geen mobistar??? dan zal die waarschijnlijk weer met simlock gemaakt worden ofzo iets dat hij niet meer werkt? ik woon in Nl dus daar verkopen ze geen prepaid mobistar als dat zo zou zijn. van dat wi-fi is dan duidelijk....
  #31  
Oud 13-06-09, 09:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Een simlockvrije iPhone (en iedere simlockvrije telefoon) herkent juiste elke provider/sim en werkt ook met iedere provider/sim.
  #32  
Oud 13-06-09, 09:34
h0ekiej h0ekiej is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: omgeving woerden
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Een simlockvrije iPhone (en iedere simlockvrije telefoon) herkent juiste elke provider/sim en werkt ook met iedere provider/sim.

Ik dacht doordat apple steeds nieuwe software uitbrengt wordt een unlock weer onklaarbaar gemaakt. hij werkt dan alleen als je b.v mobistar of t-mobile gebruikt tog?
  #33  
Oud 13-06-09, 10:34
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h0ekiej Bekijk bericht
Ik dacht doordat apple steeds nieuwe software uitbrengt wordt een unlock weer onklaarbaar gemaakt. hij werkt dan alleen als je b.v mobistar of t-mobile gebruikt tog?
voor de duidelijkheid in belgië bij mobistar wordt hij simlock-free verkocht (veel duurder) maar je hebt geen abbo nodig en gaat met elke kaart
al je hem update dan blijft die simlock-free !
  #34  
Oud 13-06-09, 10:36
h0ekiej h0ekiej is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: omgeving woerden
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appel_001 Bekijk bericht
voor de duidelijkheid in belgië bij mobistar wordt hij simlock-free verkocht (veel duurder) maar je hebt geen abbo nodig en gaat met elke kaart
al je hem update dan blijft die simlock-free !


lucky, dan doe ik dat wel wil voor iphone 3GS 16gb black maximaal 650 overhebben. hoop dat die daaronder blijft!. bedankt voor reactie trouwens
  #35  
Oud 13-06-09, 10:49
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
En, al nieuws?
Scroll een beetje naar boven, vorige post is geupdate
  #36  
Oud 15-06-09, 10:31
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Vorige week stond op teletekst van één te lezen dat Mobistar vanaf vandaag de prijzen zou verlagen van de 3G toestellen.
Iemand daar al nieuws over van vandaag? Ik denk straks eens binnen te springen in een mobistar center...
  #37  
Oud 15-06-09, 10:43
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arne_vn Bekijk bericht
Vorige week stond op teletekst van één te lezen dat Mobistar vanaf vandaag de prijzen zou verlagen van de 3G toestellen.
Iemand daar al nieuws over van vandaag? Ik denk straks eens binnen te springen in een mobistar center...
Dat heb je fout geïnterpreteerd. Dat was de tekst net na de keynote en het ging erover dat in de VS de prijzen vanaf vandaag verlaagd worden. Er stond nergens in dat het over België ging. Op teletekst stond een korte samenvatting van de keynote.
  #38  
Oud 15-06-09, 10:50
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Idd, heb het er nog eens op nagelezen en het is zoals jij het zegt.

Leef ik al een week met valse hoop.
  #39  
Oud 15-06-09, 16:43
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

maar wie weet, wie weet
  #40  
Oud 15-06-09, 18:19
DeluxZ DeluxZ is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlyingNoose Bekijk bericht
Scroll een beetje naar boven, vorige post is geupdate
Heb je je post wel geupdate? Ik zie namelijks niks van een update in jou post bovenaan.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.