//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta En ik begrijp dus best dat sommige mobistar centers gewoon lastig worden als er weer iemand beld voor de iphone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 02-07-09, 20:43
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta Bekijk bericht
En ik begrijp dus best dat sommige mobistar centers gewoon lastig worden als er weer iemand beld voor de iphone. Zij weten immers niet veel meer en wachten ook gewoon.
Dat ben ik met je eens, maar als ze vanuit Mobistar nou eens iets op de website zetten wanneer men de nieuwe zending kan verwachten en dat ze elk Mobistar Center tegelijk opnieuw uitleveren (soort re-launce), dan krijg je ook niet zoveel telefoontjes naar je zaak.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 02-07-09, 20:49
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Heel veel Mobistar Centers zijn ook gewoon onderbemand, in die zin dat ze niet én met klanten én met telefoon bezig zijn. Daarom zijn er ook bitterweinig centers waar de telefoon opgenomen wordt. Ik denk dat het voor beide partijen (klant en Mobistar) tot frustratie leidt.
  #483  
Oud 02-07-09, 20:54
Samko Samko is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Dat ben ik met je eens, maar als ze vanuit Mobistar nou eens iets op de website zetten wanneer men de nieuwe zending kan verwachten en dat ze elk Mobistar Center tegelijk opnieuw uitleveren (soort re-launce), dan krijg je ook niet zoveel telefoontjes naar je zaak.
maar dan krijg je weer dezelfde stormloop
  #484  
Oud 02-07-09, 21:07
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Ik hoop dat hij begin augustus goed beschikbaar is... Vakantiewerkgeld gaat volledig naar men Iphone 3GS + accessoires
  #485  
Oud 02-07-09, 21:11
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Mobistar gaat de tweede maal in de fout, ze zijn gewoon de speelbal van Apple.

Groots uitpakken met de nieuwe iPhone maar gewoon niet kunnen leveren.

Ik heb gisteren alle mobistar shops gecontacteerd, geen enkele die de telefoon opnam, behalve één in Kapellen.

De mensen van de Mobistar shops hebben totaal geen instructies gekregen van hoe wat en waar. Dit is duidelijk af te leiden uit de verschillende verhalen die je hier te horen krijgt.

Ik denk die van mij te importeren uit de USA als er een jailbreake is. €480 voor een 16 gig
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy

Laatst gewijzigd door dendirk; 03-07-09 om 08:14.
  #486  
Oud 02-07-09, 21:30
MaartenRaemakers MaartenRaemakers is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bkdem Bekijk bericht
Heb je deze besteld in Sint-Truiden ?
Want ik had mijn iPhone 3G S 16GB besteld in Mobistar Center Sint-Truiden op 19 juni. En toen was ik al 7de op de lijst.
Natuurlijk was alles al weg op 26 juni en wacht ik nu vol ongeduld.
Ben ook al voorschot gaan betalen want ze zeiden dat dit meer garanties opleverde..
Ze weten zelf niet eens wanneer de nieuwe lading binnenkomt want Apple stuurt dit. Denk dus niet dat het nog voor deze week zal zijn (mss zelfs volgende week niet..)

Ik snap echt niet dat Apple zo handelt..
ja had je mss een zwarte besteld? Die kerel zei tegen mij dat ik de eerste was voor een witte 16G.

Had je geen iphone meer? Ze zeiden mij dat alle gereserveerde uitgeleverd waren en dat er nog 1 aan de kant stond die gereserveerd was.
  #487  
Oud 02-07-09, 21:38
MaartenRaemakers MaartenRaemakers is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimc Bekijk bericht
Heel veel Mobistar Centers zijn ook gewoon onderbemand, in die zin dat ze niet én met klanten én met telefoon bezig zijn. Daarom zijn er ook bitterweinig centers waar de telefoon opgenomen wordt. Ik denk dat het voor beide partijen (klant en Mobistar) tot frustratie leidt.
Daar ben ik het volledig met je eens. Als ik naar het mobi-center moet voor het werk (abonnement problemen of een gsm die stuk is (iphone krijg ik ook van het werk als bonus )) sta je daar dikwijls meer dan een uur.

en dat is inderdaad gvd frustrerend!
  #488  
Oud 02-07-09, 21:46
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Bekijk bericht
De mensen van de Mobistar shops hebben totaal geen instructies gekregen van hoe wat en waar. Dit is duidelijk af te leiden uit de verschillende verhalen die je hier te horen krijgt.
Dat klopt niet, er is een circulaire vanuit Mobistar naar alle centers vertrokken in de week van de lancering. Hierin werden bijvoorbeeld ook de prijzen bekendgemaakt.

Het meest essentiële stukje informatie is wat alles mank doet lopen: levering en inhoud. Het is logisch dat er tien verschillende verhalen de ronde doen en het is normaal dat er verschillende beloftes worden gemaakt. Elke winkel haalt graag een klant binnen of houdt hem klant. Ze kunnen de mensen niet zomaar wandelen sturen.
  #489  
Oud 02-07-09, 23:28
bhofland bhofland is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

Ik heb het geld gelijk overgemaakt naar HCW. Ziet er betrouwbaar uit. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn vragen, en zijn te groot om ineens verdwenen te zijn met een aantal winkels.

Het enige wat me nu kan overkomen is dat ze failliet gaan.. even met de billen tegen elkaar dan maar
  #490  
Oud 02-07-09, 23:58
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

De Mobistar Centers hebben onderling ook helemaal geen contact (werd mij verteld in Bree).
  #491  
Oud 03-07-09, 05:17
Samko Samko is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

heb er ook 2 besteld bij HCW. hopen dat die dinsdag binnen zijn. strax eventjes bij opening langs mobistar keyserlei( in de hoop dat) en langs switch

verder keek ik even op de site van orange FR..

iPhone 3GS 16Go blanc - Téléphone portable Apple - Orange mobile


hier staat er forfait bloque ( 449€ ) en sans engagement ( 559€) .. betekent dit mss dat deze hier ook simlock vrij te verkrijgen is voor opleg van 110€
  #492  
Oud 03-07-09, 08:54
MaartenRaemakers MaartenRaemakers is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
De Mobistar Centers hebben onderling ook helemaal geen contact (werd mij verteld in Bree).

Ik heb begrepen van mobi-center st-truiden dat mobistar winkels in groepen bestaan. Dit mobistar-center behoort tot een keten van 11 winkels met 1 baas. Denk dat deze wel contact hebben, maar buiten hun groepje zal dat al veel minder zijn.
  #493  
Oud 03-07-09, 10:25
Jonas89 Jonas89 is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

ja, is zo.
Deze is voor de regio Oudenaarde-Kortrijk-Roeselare

INVESTECO
  #494  
Oud 03-07-09, 10:57
Tommymang Tommymang is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bkdem Bekijk bericht
Heb je deze besteld in Sint-Truiden ?
Want ik had mijn iPhone 3G S 16GB besteld in Mobistar Center Sint-Truiden op 19 juni. En toen was ik al 7de op de lijst.
Natuurlijk was alles al weg op 26 juni en wacht ik nu vol ongeduld.
Ben ook al voorschot gaan betalen want ze zeiden dat dit meer garanties opleverde..
Ze weten zelf niet eens wanneer de nieuwe lading binnenkomt want Apple stuurt dit. Denk dus niet dat het nog voor deze week zal zijn (mss zelfs volgende week niet..)

Ik snap echt niet dat Apple zo handelt..
Begrijp niet goed waarom ze die zekerheid nodig hebben door een voorschot te betalen... De nieuwe iPhones vliegen toch direct de deur uit!
  #495  
Oud 03-07-09, 12:13
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bhofland Bekijk bericht
Ik heb het geld gelijk overgemaakt naar HCW. Ziet er betrouwbaar uit. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn vragen, en zijn te groot om ineens verdwenen te zijn met een aantal winkels.

Het enige wat me nu kan overkomen is dat ze failliet gaan.. even met de billen tegen elkaar dan maar
hoezo betalen? laat je m opsturen oid
ik heb namelijk net gereserveerd en hoef niets te betalen (nog)

EDIT:
HCW verkoopt ook aan nederlanders?
  #496  
Oud 03-07-09, 12:22
oetang's schermafbeelding
oetang oetang is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 30
Standaard

Ik zag trouwens dat leverdatum naar 9 juli is verschoven, site ziet er betrouwbaar uit maar heb het gevoel dat hun systeem ongelimiteerd bestellingen aanneemt.
  #497  
Oud 03-07-09, 12:25
bkdem's schermafbeelding
bkdem bkdem is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommymang Bekijk bericht
Begrijp niet goed waarom ze die zekerheid nodig hebben door een voorschot te betalen... De nieuwe iPhones vliegen toch direct de deur uit!
Ik snap gewoon niet dat Apple het zo onnozel commercieel speelt door de voorraad laag te houden..
Vind dit een beetje kinderachtig, want het is enkel om de verkoop te stimuleren.. Wat is daar nu goed aan ? Mensen die een iPhone willen kopen, doen dit toch gewoon ?? Of er nu veel voorraad is of niet...
  #498  
Oud 03-07-09, 12:44
bhofland bhofland is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwagena Bekijk bericht
hoezo betalen? laat je m opsturen oid
ik heb namelijk net gereserveerd en hoef niets te betalen (nog)

EDIT:
HCW verkoopt ook aan nederlanders?
Ja, zoals ik al schreef leveren ze ook aan Nederlanders, en versturen ze ook iPhones aan Nederlanders. Volgens mij maakt dat ze uniek.

Ik heb inderdaad al betaald, en verwacht dat ze 'm opsturen zodra hij binnen is.
  #499  
Oud 03-07-09, 13:09
tinus20vt tinus20vt is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bkdem Bekijk bericht
Ik snap gewoon niet dat Apple het zo onnozel commercieel speelt door de voorraad laag te houden..
Vind dit een beetje kinderachtig, want het is enkel om de verkoop te stimuleren.. Wat is daar nu goed aan ? Mensen die een iPhone willen kopen, doen dit toch gewoon ?? Of er nu veel voorraad is of niet...
Ik denk dat de fabrieken op volle toeren draaien. Maar ze worden in de eerste weken zoveel verkocht dat ze gewoon niet meer op voorraad zijn. Over een aantal weken zal er vast wel voldoende voorraad zijn.
  #500  
Oud 03-07-09, 13:46
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Ik heb in elk geval geen voorschot moeten betalen toen ik reserveerde in de Mobistar winkel, maar ja, eerst nog zien of ik hem effectief krijg natuurlijk
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.