//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Topics samengevoegd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 14-07-09, 15:59
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Topics samengevoegd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 14-07-09, 16:43
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Toch even reageren op het hele simlockverhaal.

Op dit moment is er geen wet in de maak, noch een amendement. Moest dat zo zijn, zou dit al lang bekend zijn gemaakt, het debat over simlocks loopt al te lang en dit is een uitgelezen kans voor politici om in de kijker te kunnen lopen.

Trouwens, zelfs moest die wet worden goedgekeurd, dan is het nog altijd niet zo dat die dezelfde dag in werking zal treden. Hier gaat bureaucratie en tijd over. Zet het dus uit jullie hoofd dat in september simlock mogelijk zal zijn in België binnen een wettelijk kader.
  #803  
Oud 14-07-09, 16:49
aapjepiet aapjepiet is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
In de Switch winkels in Antwerpen is een wachttijd van ongeveer 3 weken op dit moment. Op de wachtlijst staan per winkel ruim 40 wachtende voor u. Alles blijft natuurlijk afhankelijk van de leveringen die ze krijgen. En dat zijn er steeds niet veel, tot grote ergernis ook van alle verkopende partijen. Het kost ze nu meer tijd aan telefoontjes dan dat ze er iets mee verdienen volgens mij.
Zojuist Switch gebeld, maar daar wordt je niet vrolijk van. Lijkt tijd van weken in plaats van dagen.
  #804  
Oud 14-07-09, 17:01
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerb Bekijk bericht
Vandaag staat in de krant (Het Laatste Nieuws) dat er deze week een grote lading iPhones wordt geleverd. Laat ons hopen dat we erbij zijn.
Kan het online op HLN.BE niet terugvinden... Weet je t zeker?
Zou wel mooi zijn als het waar is...
  #805  
Oud 14-07-09, 17:04
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerb Bekijk bericht
Vandaag staat in de krant (Het Laatste Nieuws) dat er deze week een grote lading iPhones wordt geleverd. Laat ons hopen dat we erbij zijn.
Wat in de krant staat is nou eens het laatste wat je moet geloven, zij hebben daar helemaal geen zekerheid van. Ik denk dat het zal zijn zoals de meeste winkels verkondigen en dat is 2 a 3 weken.
  #806  
Oud 14-07-09, 17:06
Olafski's schermafbeelding
Olafski Olafski is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard Belgisch adres?

Net telefonisch contact gehad met MobiStar Eeklo. Dame aan de lijn vertelde me dat er momenteel geen iPhones voorradig zijn. Bovendien moet je een Belgisch adres hebben om in aanmerking te komen, vulde ze aan. En dát is nieuw voor mij!
Klopt het dat je een Belgisch adres moet hebben, of kun je dat al omzeilen door een adres van een hotel op te geven?
  #807  
Oud 14-07-09, 17:16
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olafski Bekijk bericht
Net telefonisch contact gehad met MobiStar Eeklo. Dame aan de lijn vertelde me dat er momenteel geen iPhones voorradig zijn. Bovendien moet je een Belgisch adres hebben om in aanmerking te komen, vulde ze aan. En dát is nieuw voor mij!
Klopt het dat je een Belgisch adres moet hebben, of kun je dat al omzeilen door een adres van een hotel op te geven?
Ik heb toch geen identiteitskaart moeten afgeven toen ik mijn toestel afgehaald heb. En aangezien je dus geen ID moet afgeven kan jij eender welk adres uit je mouw schudden, denk daarna wel even aan je garantie periode.
  #808  
Oud 14-07-09, 17:29
psilin psilin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 20
Standaard

Net even op de italiaanse sites gekeken ( vodafone en tim ) ook daar volgen sde site totaal geen voorraad. Misschien distribueert Apple nu wel eerst naar de landen waar een paar dagen geleden de iphone is gereleased ?
  #809  
Oud 14-07-09, 17:47
stekkie00 stekkie00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: geel
Berichten: 16
Standaard

ik vind heel dit gedoe van apple en mobistar nogal kinderachtig. Dat ze eerst hun stock eens goed bevoorraden. Als mijn Iphone nog langer als een maand op zich laat wachten, koop ik wel een andere toestel (android wss)
  #810  
Oud 14-07-09, 18:10
Anty Anty is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Wat in de krant staat is nou eens het laatste wat je moet geloven, zij hebben daar helemaal geen zekerheid van. Ik denk dat het zal zijn zoals de meeste winkels verkondigen en dat is 2 a 3 weken.
Het is wel de Mobistar-woordvoerster die dat letterlijk zegt in die krant hoor...
  #811  
Oud 14-07-09, 18:11
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anty Bekijk bericht
Het is wel de Mobistar-woordvoerster die dat letterlijk zegt in die krant hoor...
Ok dan heb ik niets gezegd.
  #812  
Oud 14-07-09, 18:13
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anty Bekijk bericht
Het is wel de Mobistar-woordvoerster die dat letterlijk zegt in die krant hoor...
Dat zegt helaas nog niets. Kwam onlangs een bericht tegen van vorig jaar. Toen was het ook al "feest" met de voorraden. Mobistar gaf toen aan dat het vanaf September prima zou zijn.

In oktober was het toen nog niet naar behoren.

Maar ja, we moeten maar afwachten. Je kunt weinig anders.
  #813  
Oud 14-07-09, 18:34
Anty Anty is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Volgens mij stelt Apple bewust België wat achter... Wellicht verdienen ze veel meer in landen waar de iPhone samen met een abonnement wordt verkocht en sturen ze hun toestellen liever eerst naar die landen (ook niet helemaal onlogisch).
  #814  
Oud 14-07-09, 18:41
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Wat zou het Apple nu uitmaken of ze het toestel verkopen met of zonder abonnement?
Alleen de telco's - in dit geval Mobistar in België - hebben er baat bij om het mét abonnement te verkopen.

Apple geeft daar echt niet om hoor, ze geven er alleen om dat ze de toestellen verkopen
  #815  
Oud 14-07-09, 18:47
Anty Anty is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sypher Bekijk bericht
Wat zou het Apple nu uitmaken of ze het toestel verkopen met of zonder abonnement?
Alleen de telco's - in dit geval Mobistar in België - hebben er baat bij om het mét abonnement te verkopen.

Apple geeft daar echt niet om hoor, ze geven er alleen om dat ze de toestellen verkopen
Apple krijgt heus wel een percent op de verkoop van die abonnementen hoor... Bovendien zal het exclusiviteitscontract met een operator in een koppelverkoopland sowieso meer opleveren dan in België.

Moest dat niet het geval zijn, dan had Apple al lang gewoon overal simlockvrije iPhones verkocht, want zo hadden ze hoe dan ook al meer toestellen kunnen verkopen.
  #816  
Oud 14-07-09, 19:18
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimc Bekijk bericht
Toch even reageren op het hele simlockverhaal.

Op dit moment is er geen wet in de maak, noch een amendement. Moest dat zo zijn, zou dit al lang bekend zijn gemaakt, het debat over simlocks loopt al te lang en dit is een uitgelezen kans voor politici om in de kijker te kunnen lopen.

Trouwens, zelfs moest die wet worden goedgekeurd, dan is het nog altijd niet zo dat die dezelfde dag in werking zal treden. Hier gaat bureaucratie en tijd over. Zet het dus uit jullie hoofd dat in september simlock mogelijk zal zijn in België binnen een wettelijk kader.
Ik zeg al een hele tijd het zelfde over de koppelverkoop !
We leven hier in België en alles gaat traag heel traag
  #817  
Oud 14-07-09, 19:28
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik zeg al een hele tijd het zelfde over de koppelverkoop !
We leven hier in België en alles gaat traag heel traag
Dat met de koppelverkoop gaat nog wel vrij snel inorde komen, de clerck(*) heeft al gezegd dat justitie zich niet gaat bezighouden met de "vervolging" van bedrijven die reeds aan koppelverkoop doen.

Sim-lock wordt een andere zaak, de Belgische overheid blijft hiertegen en Europa kan de overheid niet verplichten hen hiertoe aan te passen.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #818  
Oud 14-07-09, 20:09
blackdisque blackdisque is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Ok moest ge mij niet geloven klacht is binnen bij testaankoop en ombusdienst telecom.
vandaag al telefoon gehad van testaankoop en dossier is opgesteld. Ik lieg hier absoluut niet om! Ik wil hier zelfs alles bewijzen die maar kan maken hier online zetten. Kga nog eens een proximuskaartje zoeken en een screenschot maken op itunes komt dan gewoon doodleuk te staan dat dit geen actief kaartje is of compatibel met het netwerk gelieve contact op te nemen met u provider. Deze melding heb ik gekregen met zowel 2 proximus kaartjes en als mijn mobile vikings kaart. En kom aub nie af met onervaren of toestanden ben 3jaar pctechnieker geweest kheb wel het één en ander uitgezocht en geprobeerd hoor....
In elk geval ik hou u op de hoogte van dit verhaal!
  #819  
Oud 14-07-09, 20:32
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Sim-lock wordt een andere zaak, de Belgische overheid blijft hiertegen en Europa kan de overheid niet verplichten hen hiertoe aan te passen.
Die simlock verbod vind ik maar goed ook houden zo !!
  #820  
Oud 14-07-09, 20:35
blackhaya blackhaya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

ik heb geluk gehad dagen het internet afschuimen en op tweedehands.be een 3GS 32gig kunnen kopen voor 650 met aankoop factuur mobistar dendermonde voor 675 (gast had direkt geld nodig, als hij gewacht had kon hij er véél meer voor maken volgens mij)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.