//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij gaat het om een fout en ik heb een paar telefoontjes gedaan bij mobistar hasselt zeiden ze dat ze dat ook eens aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #821  
Oud 14-07-09, 19:55
blackdisque blackdisque is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Bij mij gaat het om een fout en ik heb een paar telefoontjes gedaan bij mobistar hasselt zeiden ze dat ze dat ook eens aan de hand gehad hadden dat het toestel gesimlocked terug kwam van dynafix na omruiling geen probleem. echter waar ik het toestel gekocht heb in luik deed die verkoper of het hem nie kon schelen en zei dat da nie kon enzo en het toestel werkte perfecte. ik bij en hoog en laag willen uitleggen wat de fout was en wat hij moest doen maar hij bekeek me zo van zeg ik ben hier verkoper niet gij. Ik ben it'er ik heb jaren ervaring en 29 jaar ik weet wat kan en niet. Enfin ik had dus 2 mogelijkheden ofwel met een leuke ipod van 670€ rondlopen ofwel overstappen op mobistar. Kheb dus het 2de moeten doen zeker tegen mijn principes in maar werd tegen de muur gezet. als ze nu gewoon in luik deze wouden omruilen was er geen probleem ik ben moeten opstappen met mobile vikings terwijl ik er maar een maandje bij was. kwas zéér content over helpdesk hun tarieven alles! nu zit ik met een abbo dat 2 keer zo duur is en waar ik maar 200mb ipv 1000mb heb.
Ik wil gewoon bereieken dat ik gelijk krijg en een simlockvrij toestel in de plaats krijg en kan uitstappen met mobistar een hele boterham maar ik sta recht in mijn schoenen.... hopelijk kan ombusdienst telecom dit voor elkaar krijgen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 14-07-09, 19:58
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Wil jij nu zeggen dat jij een simlocked iPhone van mobistar hebt ? Dus je kan alleen bellen met Mobistar en geen andere provider ? Zo ja dan klopt er toch echt iets serieus niet want Mobistar heeft geen simlocked toestellen in omloop...
  #823  
Oud 14-07-09, 20:01
AJLA AJLA is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Net terug van 2 dagen brussel... daar is dus geen enkele maar dan ook geen enkele Iphone 3GS te vinden..! alle winkels die ik tegenkwam heb ik geprobeerd maar maar over antwoord NO!, ze zijn ook absoluut niet vriendelijk tegen Nederlanders.. 1 belg/fransman was vriendelijk en wou mij te woord staan.. hij vertelde dat ze pas over 2 maanden weer beschikbaar zijn en de stock absoluut op is. Ook vertelde hij dat eind juli de iphone alleen te koop was i.c.m. het mobistar abbonement.. dus zonder simlock mensen maar alleen te koop via mobistar als je het abbonement neemt en anders krijg je hem gewoon simpelweg niet meer mee. Dat is het verhaal dat mij uitgelegd werd... jammer maar helaas!

EDIT:

Mediamarkt GEEN IPHONE 3GS en krijgt hem ook niet binnenkort

Phonehouse Geen Iphone

Belcompany Geen Iphone

Alleen apple dealers & mobistar

Laatst gewijzigd door AJLA; 14-07-09 om 22:14.
  #824  
Oud 14-07-09, 20:04
blackdisque blackdisque is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

zucht idd iedereen zegt dat het niet klopt maar toch is het zo of heb ik dat net weer aan de hand in elk geval volgens mij is de fout bij dynafix die doen de herstellingen van mobistar. het toestel da ik kreeg zat gewoon in een kartonnen doosje met mousse er hing wel nog de screenfolie en de achterkantfolie op maar voor de rest was er niks bij. volgens mij maar dit is maar een vermoeden hebben zij hem bij hun gesimlocked bewust of onbewust dat laat ik in het midden. het feit is dat mijn eerste toestel origineel uit de doos perfecte werkte met mobile vikings en mijn 2de toestel niet. de verkoper uit hasselt bevestigde mijn vermoedens door dat ze het als eens aan de hand gehad hadden met een klant die proximus had en ineens zijn toestel nie meer kong gebruiken na herstelling door dynafix. echter die verkoper deed niet moeilijk en na omruiling was die klant geholpen. bij mij dus niet....
  #825  
Oud 14-07-09, 21:27
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque Bekijk bericht
zucht idd iedereen zegt dat het niet klopt maar toch is het zo of heb ik dat net weer aan de hand in elk geval volgens mij is de fout bij dynafix die doen de herstellingen van mobistar. het toestel da ik kreeg zat gewoon in een kartonnen doosje met mousse er hing wel nog de screenfolie en de achterkantfolie op maar voor de rest was er niks bij. volgens mij maar dit is maar een vermoeden hebben zij hem bij hun gesimlocked bewust of onbewust dat laat ik in het midden. het feit is dat mijn eerste toestel origineel uit de doos perfecte werkte met mobile vikings en mijn 2de toestel niet. de verkoper uit hasselt bevestigde mijn vermoedens door dat ze het als eens aan de hand gehad hadden met een klant die proximus had en ineens zijn toestel nie meer kong gebruiken na herstelling door dynafix. echter die verkoper deed niet moeilijk en na omruiling was die klant geholpen. bij mij dus niet....
Ik zou zeker geen overstap doen naar Mobistar. Ze moeten gewoon zorgen dat je toestel functioneert zoals je hem hebt aangekocht. Je hebt een toestel ingeleverd die zonder lock en je hoort er ook eentje te krijgen zonder lock terug.

Als het achterlicht van je wagen defect is en je laat de lamp vervangen ga je toch ook niet tevreden zijn als je de auto met de nieuwe lamp terugkrijgt maar met slechts 3 wielen?
__________________
Mobile Viking die nu eindelijk eens zijn iPhone ten volle kan benutten zonder daar veel te veel voor te betalen.
  #826  
Oud 14-07-09, 22:13
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Wat ik mij afvraag is waar blijven die iPhones toch? Ze moeten toch ergens zijn?
Het kan toch niet zo zijn dat alle landen normaal worden bevoorraad, maar dat ze in Belgie telkens maar niet aankomen....
  #827  
Oud 14-07-09, 22:25
morgenster morgenster is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anty Bekijk bericht
Het is wel de Mobistar-woordvoerster die dat letterlijk zegt in die krant hoor...
Cool, maar kan je linken of scannen? Ik vind niks terug hierover.
  #828  
Oud 14-07-09, 22:34
AJLA AJLA is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door co0lman Bekijk bericht
Ik zou zeker geen overstap doen naar Mobistar. Ze moeten gewoon zorgen dat je toestel functioneert zoals je hem hebt aangekocht. Je hebt een toestel ingeleverd die zonder lock en je hoort er ook eentje te krijgen zonder lock terug.

Als het achterlicht van je wagen defect is en je laat de lamp vervangen ga je toch ook niet tevreden zijn als je de auto met de nieuwe lamp terugkrijgt maar met slechts 3 wielen?
Kan het niet zijn dat hij naar dynafix in Nederland is gegaan? en daar een iphone van de stapel is gepakt.. en gewoon opgestuurd?
  #829  
Oud 14-07-09, 22:36
blackdisque blackdisque is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

dan zou oo mobistar nie moeten gaan eh? maar dat is wel het geval....
  #830  
Oud 15-07-09, 02:01
Michiel93 Michiel93 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik snap niet waarom er bij de ene winkel een wachtijd van 3 weken is terwijl ze ze bij een winkel 2 km verderop gewoon hebben liggen :s ik heb hem iig al dus ik mag blij wezen ik zegt het maar vast. Geweldig ding super snel, nog geen enkele crash van een spel gehad, internet is snel, ook via Wi-Fi (ook afhankelijk van je internetprovider) maar gewoonweg super geen enkel probleem mee gehad nog
  #831  
Oud 15-07-09, 02:29
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michiel93 Bekijk bericht
Ik snap niet waarom er bij de ene winkel een wachtijd van 3 weken is terwijl ze ze bij een winkel 2 km verderop gewoon hebben liggen :s ik heb hem iig al dus ik mag blij wezen ik zegt het maar vast. Geweldig ding super snel, nog geen enkele crash van een spel gehad, internet is snel, ook via Wi-Fi (ook afhankelijk van je internetprovider) maar gewoonweg super geen enkel probleem mee gehad nog
Waar dat dan?
  #832  
Oud 15-07-09, 08:26
Bylgus Bylgus is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque Bekijk bericht
zucht idd iedereen zegt dat het niet klopt maar toch is het zo of heb ik dat net weer aan de hand in elk geval volgens mij is de fout bij dynafix die doen de herstellingen van mobistar. het toestel da ik kreeg zat gewoon in een kartonnen doosje met mousse er hing wel nog de screenfolie en de achterkantfolie op maar voor de rest was er niks bij. volgens mij maar dit is maar een vermoeden hebben zij hem bij hun gesimlocked bewust of onbewust dat laat ik in het midden. het feit is dat mijn eerste toestel origineel uit de doos perfecte werkte met mobile vikings en mijn 2de toestel niet. de verkoper uit hasselt bevestigde mijn vermoedens door dat ze het als eens aan de hand gehad hadden met een klant die proximus had en ineens zijn toestel nie meer kong gebruiken na herstelling door dynafix. echter die verkoper deed niet moeilijk en na omruiling was die klant geholpen. bij mij dus niet....

Waarom ga jij niet terug met je iphone naar een andere mobistar winkel . Je garantie geld toch in alle Mobistar winkels in Belgie . Misschien dat zij wel de iphone terug opsturen naar dynashit en dat jij een simlockvrij iphone terug kan krijgen.
  #833  
Oud 15-07-09, 11:04
wildcard wildcard is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 15
Standaard

Heb je niet gewoon garantie in heel europa???
Zou de iphone gewoon bij solid vision bregen en kijken wat ze zeggen.

Laatst gewijzigd door wildcard; 15-07-09 om 11:08.
  #834  
Oud 15-07-09, 11:05
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Even een kleine update:

Ik heb daarnet nog eens contact gehad met Mobistar center (Aarschot). Ik vroeg hem wanneer de levering zou gebeuren naar aanleiding van het kranten artikel van gisteren. Zegt de verkoper: Ja dat is bevestigd maar....een ramp is het ! Dus ik vraag hem wat er dan exact het probleem is, zegt hij doodleuk dat er 6 stuks worden geleverd deze week !

Probleem van beschikbaarheid in België zal nog niet meteen van de baan zijn, hij verwachte dat er rond augustus weer voldoende beschikbaarheid zou zijn.
  #835  
Oud 15-07-09, 11:07
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wildcard Bekijk bericht
Heb je niet gewoon garantie in heel europa???
Dat klopt...behalve met de iPhone .
  #836  
Oud 15-07-09, 11:31
malfunction malfunction is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard Waar is deze dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michiel93 Bekijk bericht
Ik snap niet waarom er bij de ene winkel een wachtijd van 3 weken is terwijl ze ze bij een winkel 2 km verderop gewoon hebben liggen :s ik heb hem iig al dus ik mag blij wezen ik zegt het maar vast. Geweldig ding super snel, nog geen enkele crash van een spel gehad, internet is snel, ook via Wi-Fi (ook afhankelijk van je internetprovider) maar gewoonweg super geen enkel probleem mee gehad nog
Waar is deze dan?
  #837  
Oud 15-07-09, 11:32
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Even een kleine update:

Ik heb daarnet nog eens contact gehad met Mobistar center (Aarschot). Ik vroeg hem wanneer de levering zou gebeuren naar aanleiding van het kranten artikel van gisteren. Zegt de verkoper: Ja dat is bevestigd maar....een ramp is het ! Dus ik vraag hem wat er dan exact het probleem is, zegt hij doodleuk dat er 6 stuks worden geleverd deze week !

Probleem van beschikbaarheid in België zal nog niet meteen van de baan zijn, hij verwachte dat er rond augustus weer voldoende beschikbaarheid zou zijn.
Vind je t erg als ik ff zeg wat ik denk? "Verdomme Apple!"
  #838  
Oud 15-07-09, 12:50
isezumi isezumi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Zelfs online winkels in NL beginnen nu zo langzaamaan de 3GS gewoon op voorraad te hebben: zou er mogelijkerwijs toch iets waar zijn van die conspiracy theory van Mobistar en koppelverkoop zónder simlock?
  #839  
Oud 15-07-09, 13:06
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Wat ik me nu voornamelijk afvraag is hoe het zit met de voorraad in de rest van Europa. Hoor alleen maar over geen levering in België, maar hoe zit het met de voorraad in andere landen? Is die ook uitgeput?
  #840  
Oud 15-07-09, 13:08
boneman boneman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Er is niets waar van die conspiracy theorie. De waarheid is volgens mij veel simpeler : de aantallen in België zijn te klein voor apple, de winstmarge die ze op mobistar halen is te klein, mobistar is te amateuritisch om hier duidelijk over te communiceren. Het resultaat : een hele hoop applefans die teleurgesteld zijn in mobistar én apple, en die nu nog liever meer betalen bij proximus dan een overstap te maken naar mobistar...

... en zeggen dat het al de tweede keer is. Wat was er nu ook weer over die ezel en die steen ?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.