//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit net zo op die website van switchshops te kijken, zie ik dit zo staan: Citaat: iPhone 3GS tijdelijk niet meer te bestellen bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 16-07-09, 22:11
bloodydave bloodydave is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik zit net zo op die website van switchshops te kijken, zie ik dit zo staan:
Citaat:
iPhone 3GS tijdelijk niet meer te bestellen bij Switch

Beste klanten,

de vraag naar de iPhone 3GS bij Switch is echt enorm, maar helaas krijgen wij onvoldoende leveringen van Mobistar om aan de vraag te kunnen beantwoorden. Daarom is de iPhone 3GS tijdelijk niet meer te bestellen bij Switch, noch via onze website, noch in onze shops. Van zodra wij acceptabele leveringstermijnen kunnen garanderen, zullen we dit op onze site terug aankondigen.

Klanten die reeds een order geplaatst hebben, worden uiteraard verwittigd van zodra hun toestel beschikbaar is.
Het Switch Team.
lekker is dat... dat zal dus nog wel even gaan duren
mijn bestelling (iphone 3gs 32gb zwart) staat daar nu al 2 weken dus ik zal hem maar laten staan, want anders moet ik nog weer opnieuw gaan wachten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 16-07-09, 22:32
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Daar ben ik het toch niet helemaal eens mee. In holland zijn er meerdere manieren om iphones te kopen, zowel met abonnement als zonder. Met een tekort aan voorraden zijn er ook geen grote problemen.
Ondertussen moeten sommige Belgen 3 weken wachten, sommigen spreken zelfs van leveringstermijnen van 1 september wachten voor ze een iPhone kunnen kopen.
Wachtlijsten gaan bij sommige winkels in de vele tientallen en ze krijgen vaak maar 5 toestellen per levering.
Vanuit dat standpunt is het erg oneerlijk dat Nederlanders die in eigen land veel sneller en gemakkelijker aan een iPhone kunnen geraken - al dan niet met abonnemet - hier de wachtlijsten voor de Belgen nog langer maken.

Ik snap je punt, maar ik hoop dat je ook kan inzien waar dit wachtende Belgische klanten tegen de borst stuit.

Zo zijn er hier mensen die weken wachten op een toestel en dan zien op Nederlandse 2ehands sites dat sommigen naar hier afzakten om snel de eerste exemplaren mee te grijpen om ze dan op die sites aan woekerprijzen terug te verkopen.
Een Belg heeft net zo goed de mogelijkheid om een los toestel te kopen in Nederland. Officieel wordt deze in Nederland niet verkocht. Enkele websites doen dit wel, maar het zijn geen toestellen aangeleverd door Apple zoals dit in België het geval is. Deze toestellen kunnen ook alleen maar uit Italië, België of andere landen kopen waar ze officieel los te koop zijn of hier op een andere manier unlocked worden. Het enige officiele verkooppunt is T-mobile, waar bij mijn weten geen losse toestellen te koop zijn.

Als Belg zijnde kun je op deze sites net zo goed een iPhone kopen en waarschijnlijk nog via de post in huis krijgen ook. Als je als Nederlander een iPhone uit België wilt hebben, zul je er toch echt heen moeten rijden.

De Europese Unie is voor vrij verkeer van goederen en diensten, maar zo vrij is deze handel op deze manier niet. Apple zorgt alsnog voor belemmeringen.
  #903  
Oud 16-07-09, 22:59
Pejee Pejee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: gent(be)
Berichten: 11
Standaard

Ik heb online een zwarte iPhone 3GS 16GB gereserveerd op 4 Juli voor afhaling in switch Gent. Ik heb een mailtje verzonden voor de levertijden en dit was het antwoord:
Citaat:
Beste

De iPhone wordt momenteel niet zo vlot geleverd. Momenteel is de gemiddelde leveringstermijn ongeveer 2-3 weken.
Niets nieuws dus, geduld is je beste vriend op dit moment.



Hopende op een positieve bijdrage,

Pieter-Jan
  #904  
Oud 16-07-09, 23:06
eddythepeddy eddythepeddy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netje74 Bekijk bericht
Wanneer heb jij hem besteld bij Switch?
Volgens mij had hij 'm op maandag de 6de besteld, net als ik... Maar als alles goed gaat heb ik er 1 uit de UK komende maandag... Dan zie ik wel welke ik evt weer verkoop als ik er onverhoopt met 2 kom te zitten! Denk die uit de UK, want ik heb toch de voorkeur voor een unlockte telefoon.
  #905  
Oud 16-07-09, 23:09
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgenster Bekijk bericht
Bon,

ondertussen bevestiging gekregen van Mobistar in de Huidevetterstraat Antwerpen: Iphone is toegekomen op 16/7. Besteldatum was 27/6 rond de middag.
32G white.
Succes iedereen!
Daar heb ik hem ook besteld, hoe kreeg je de bevestiging? Via de telefoon en ook een sms? Of alleen een belletje?
  #906  
Oud 16-07-09, 23:58
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Bij de switch shops hebben ze niets op voorraad. Zelfs een eenvoudig beschermfolie hebben ze niet. Ik spreek hier over switchshop Oostende. Met een voorgaande levering krijgen ze 2 stuks.........
Uitverkocht dus en wachten tot de volgende levering....
Lijkt wel of ze in de switchshop liever niet verkopen......
  #907  
Oud 16-07-09, 23:59
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
Een Belg heeft net zo goed de mogelijkheid om een los toestel te kopen in Nederland. Officieel wordt deze in Nederland niet verkocht. Enkele websites doen dit wel, maar het zijn geen toestellen aangeleverd door Apple zoals dit in België het geval is. Deze toestellen kunnen ook alleen maar uit Italië, België of andere landen kopen waar ze officieel los te koop zijn of hier op een andere manier unlocked worden. Het enige officiele verkooppunt is T-mobile, waar bij mijn weten geen losse toestellen te koop zijn.

Als Belg zijnde kun je op deze sites net zo goed een iPhone kopen en waarschijnlijk nog via de post in huis krijgen ook. Als je als Nederlander een iPhone uit België wilt hebben, zul je er toch echt heen moeten rijden.

De Europese Unie is voor vrij verkeer van goederen en diensten, maar zo vrij is deze handel op deze manier niet. Apple zorgt alsnog voor belemmeringen.
Dat snap ik en ik denk er niet zwart-wit in of zo. Ik heb daar allemaal niets tegen. Ik vond alleen dat Belgische winkels die voorrang geven aan Belgische klanten niet persé aan discriminatie doen, omdat dat zou impliceren dat ze u afkeuren op basis van uw afkomst of ras of huidskleur. De reden waarom sommigen - neem ik aan - voorrang geven aan Belgische klanten is omdat de iPhone gemakkelijker beschikbaar is in Nederland dan in België, en de iPhone in België ENORM slecht verkrijgbaar is. En gezien dat 'evenwicht' op dit moment, kan voorrang verlenen aan Belgische klanten de eerlijkste optie lijken. Of dat zo is, daar zullen de meningen dan wel over verschillen.
Maar ik snap wel waarom, en ik denk dat het te kort is door de bocht om dan maar te zeggen dat 'Mobistar discrimineert'. ALS winkels voorrang geven aan Belgische klanten is dat niet om enige afkomst an sich, maar vanwege de verhoudingen qua beschikbaarheid van de iPhone in Nederland en België.
  #908  
Oud 17-07-09, 00:41
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Dat snap ik en ik denk er niet zwart-wit in of zo. Ik heb daar allemaal niets tegen. Ik vond alleen dat Belgische winkels die voorrang geven aan Belgische klanten niet persé aan discriminatie doen, omdat dat zou impliceren dat ze u afkeuren op basis van uw afkomst of ras of huidskleur. De reden waarom sommigen - neem ik aan - voorrang geven aan Belgische klanten is omdat de iPhone gemakkelijker beschikbaar is in Nederland dan in België, en de iPhone in België ENORM slecht verkrijgbaar is. En gezien dat 'evenwicht' op dit moment, kan voorrang verlenen aan Belgische klanten de eerlijkste optie lijken. Of dat zo is, daar zullen de meningen dan wel over verschillen.
Maar ik snap wel waarom, en ik denk dat het te kort is door de bocht om dan maar te zeggen dat 'Mobistar discrimineert'. ALS winkels voorrang geven aan Belgische klanten is dat niet om enige afkomst an sich, maar vanwege de verhoudingen qua beschikbaarheid van de iPhone in Nederland en België.
Beschikbaarheid over een product zegt toch niks? Als wij, Nederlanders, een goedkope iPhone willen, zijn wij verbonden aan een T-mobile contract van 2 jaar met op verschillende plaatsen slechte dekking (mijn reden om een Belgisch toestel te halen icm Vodafone).
Stel dat de rollen omgekeerd waren, wat zou jij dan doen?
  #909  
Oud 17-07-09, 00:53
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
Beschikbaarheid over een product zegt toch niks? Als wij, Nederlanders, een goedkope iPhone willen, zijn wij verbonden aan een T-mobile contract van 2 jaar met op verschillende plaatsen slechte dekking (mijn reden om een Belgisch toestel te halen icm Vodafone).
Stel dat de rollen omgekeerd waren, wat zou jij dan doen?
Nogmaals: ik heb er niets op tegen dat Nederlanders hier een iPhone kopen en ik snap ook waarom jullie dat zouden doen. Ik zeg alleen dat ik snap waarom Belgische winkels voorrang geven aan Belgische klanten in de eerste weken/maanden/tijden dat er een zeer beperkte voorraad is, gezien de voorraden in Nederland zelf. Dat is alles.

Ik hoop dat dit nu opgeklaard is.

PS: jullie contracten bij T-Mobile zijn vrij goeie deals. Je moet ze eens met de aanbiedingen hier vergelijken... Over de dekking kan ik natuurlijk niet meespreken. Maar als wij deals zouden hebben bij T-Mobile zoals jullie, zou ik de eerste zijn om er zo eentje te kopen.
Maar dat is een andere discussie natuurlijk.
  #910  
Oud 17-07-09, 01:10
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Nogmaals: ik heb er niets op tegen dat Nederlanders hier een iPhone kopen en ik snap ook waarom jullie dat zouden doen. Ik zeg alleen dat ik snap waarom Belgische winkels voorrang geven aan Belgische klanten in de eerste weken/maanden/tijden dat er een zeer beperkte voorraad is, gezien de voorraden in Nederland zelf. Dat is alles.

Ik hoop dat dit nu opgeklaard is.

PS: jullie contracten bij T-Mobile zijn vrij goeie deals. Je moet ze eens met de aanbiedingen hier vergelijken... Over de dekking kan ik natuurlijk niet meespreken. Maar als wij deals zouden hebben bij T-Mobile zoals jullie, zou ik de eerste zijn om er zo eentje te kopen.
Maar dat is een andere discussie natuurlijk.
Ik snap dan niet waarom Belgen dan voor zouden gaan... Het kan aan mij liggen.

De abonnementen van T-mobile zijn inderdaad goed, maar als de dekking niet goed is dan betaal ik toch liever €50,- meer (verschil prijs in het totaalplaatje) met een Belgisch toestel icm Vodafone Super Sim Only (weinig verschil qua belminuten/sms'jes/internet).
  #911  
Oud 17-07-09, 06:03
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Dat snap ik en ik denk er niet zwart-wit in of zo. Ik heb daar allemaal niets tegen. Ik vond alleen dat Belgische winkels die voorrang geven aan Belgische klanten niet persé aan discriminatie doen, omdat dat zou impliceren dat ze u afkeuren op basis van uw afkomst of ras of huidskleur. De reden waarom sommigen - neem ik aan - voorrang geven aan Belgische klanten is omdat de iPhone gemakkelijker beschikbaar is in Nederland dan in België, en de iPhone in België ENORM slecht verkrijgbaar is. En gezien dat 'evenwicht' op dit moment, kan voorrang verlenen aan Belgische klanten de eerlijkste optie lijken. Of dat zo is, daar zullen de meningen dan wel over verschillen.
Maar ik snap wel waarom, en ik denk dat het te kort is door de bocht om dan maar te zeggen dat 'Mobistar discrimineert'. ALS winkels voorrang geven aan Belgische klanten is dat niet om enige afkomst an sich, maar vanwege de verhoudingen qua beschikbaarheid van de iPhone in Nederland en België.
Zit ook wel wat in. Ik wilde alleen even aanhalen dat het ook voor Belgen wel mogelijk is om in Nederland op die manier een iPhone te bemachtigen. De werkwijze van Mobistar is in die zin overigens ook niet anders dan die van O2 toen ik mijn iPhone 2G kocht in Londen vorig jaar. Daar weigerden vele shops ook te verkopen wanneer ze door hadden dat je niet in Engeland woont. In de VS gaat het in feite hetzelfde nu, aangezien je daar ook een social security code van de VS moet hebben.
  #912  
Oud 17-07-09, 08:17
morgenster morgenster is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minivliet Bekijk bericht
Daar heb ik hem ook besteld, hoe kreeg je de bevestiging? Via de telefoon en ook een sms? Of alleen een belletje?
telefonisch
  #913  
Oud 17-07-09, 09:47
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
PS: jullie contracten bij T-Mobile zijn vrij goeie deals. Je moet ze eens met de aanbiedingen hier vergelijken... Over de dekking kan ik natuurlijk niet meespreken. Maar als wij deals zouden hebben bij T-Mobile zoals jullie, zou ik de eerste zijn om er zo eentje te kopen.
Maar dat is een andere discussie natuurlijk.
Ik krijg het idee dat je absoluut niet weet hoe de Nederlandse markt in elkaar zit en hoe SLECHT de dekking van T-mobile is. Wat heb je aan een abonnement dat je €30,- euro per maand kost, maar dat je eigenlijk buiten de stedelijke gebieden niet kunt gebruiken?

De dekking van T-mobile is zelfs zo slecht dat je buiten de stad vaker geen dan wel bereik hebt. Zo goed werkt T-mobile.

Tegelijkertijd is de service van deze telecom provider minstens vergelijkbaar met die van Mobistar.

De wet zoals nu in Belgie straks wordt toegestaan, zal niet voor een verbetering voor jullie in Belgie worden, eerder krijg je dezelfde toestanden zoals in Nederland. Met uitzondering van het feit dat een unlocked toestel beschikbaar moet blijven in Belgie. Daar zijn jullie zelfs beter af.

Als Nederlander heb ik evengoed bij Switch €100,- aanbetaald, dan verwacht ik op zijn minst gewoon een eerlijke behandeling op basis van wie eerst komt die eerst maalt. En niet een dat een Belg op basis van afkomst voorrang krijgt ten opzichte van iemand met een ander paspoort. Dat is gewoon discriminatie.

Ik vergelijk het gewoon met kaartjes voor een popconcert, ook daar is het wie eerst komt die eerst maalt. En ja, jammer dan als de kaartjes uitverkocht zijn. Dat geeft niet een andere bevolkingsgroep het recht om via de achterdeur toch aan kaartjes te geraken.


----
Edit:
We staan allemaal in dezelfde rij te wachten, hoe zou jij het vinden als degene die achter je staat uit de rij wordt gehaald en voorrang krijgt? In feite moeten we ook niet de winkels de schuld geven, maar Apple die deze hele heisa op deze manier heeft opgezet. Het blijft natuurlijk flauwekul dat je niet gewoon in iedere winkel zelf kunt bepalen of je een telefoon wilt hebben met of zonder abonnement en vrije keuze voor de provider. Het recht van een vrije keuze voor een provider heb je in Nederland eigenlijk niet als je een iPhone wilt hebben. En wil je dus een andere provider, dan zul je als Nederlander helaas gedwongen worden om in het buitenland in dit geval je boodschappen te doen.

Laatst gewijzigd door Polansky; 17-07-09 om 10:05.
  #914  
Oud 17-07-09, 09:58
AJLA AJLA is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Ik krijg het idee dat je absoluut niet weet hoe de Nederlandse markt in elkaar zit en hoe SLECHT de dekking van T-mobile is. Wat heb je aan een abonnement dat je €30,- euro per maand kost, maar dat je eigenlijk buiten de stedelijke gebieden niet kunt gebruiken?

De dekking van T-mobile is zelfs zo slecht dat je buiten de stad vaker geen dan wel bereik hebt. Zo goed werkt T-mobile.

Tegelijkertijd is de service van deze telecom provider minstens vergelijkbaar met die van Mobistar.

De wet zoals nu in Belgie straks wordt toegestaan, zal niet voor een verbetering voor jullie in Belgie worden, eerder krijg je dezelfde toestanden zoals in Nederland. Met uitzondering van het feit dat een unlocked toestel beschikbaar moet blijven in Belgie. Daar zijn jullie zelfs beter af.

Als Nederlander heb ik evengoed bij Switch €100,- aanbetaald, dan verwacht ik op zijn minst gewoon een eerlijke behandeling op basis van wie eerst komt die eerst maalt. En niet een dat een Belg op basis van afkomst voorrang krijgt ten opzichte van iemand met een ander paspoort. Dat is gewoon discriminatie.

Ik vergelijk het gewoon met kaartjes voor een popconcert, ook daar is het wie eerst komt die eerst maalt. En ja, jammer dan als de kaartjes uitverkocht zijn. Dat geeft niet een andere bevolkingsgroep het recht om via de achterdeur toch aan kaartjes te geraken.
Halleeekes helemaal mee eens!!
  #915  
Oud 17-07-09, 10:11
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Een reden waarom de winkels voorrang zouden geven aan belgische klanten is omdat deze dan misschien nog eens terug komen om iets anders te kopen. Een nederlander zal niet speciaal naar belgië rijden om weet ik veel wat te gaan kopen in een belgische winkel als ze dat in nederland wel hebben. Het enige waarom die nederlander terug zou komen is als er een probleem is met de iphone. En aangezien ze niet veel winst maken op de iphone's, is het commercieel beter bekeken om eerst aan de belgen te verkopen en later (als er genoeg voorraad is) aan de nederlanders.

commercieel gezien zou het dus beter zijn om voorrang te geven aan de belgen.
  #916  
Oud 17-07-09, 10:18
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

ze hadden er maar 5 binnen gehad 32 gb wit helaas, ik heb ze ook al aan de lijn gehad, dus nog even geduld
  #917  
Oud 17-07-09, 11:26
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Wat een verhalen over dat belgen wel of niet voorrang moeten krijgen. Het topic wordt er niet overzichtelijker op. Ik snap dat iedereen er een mening over heeft maar volgens mij is het niet de bedoeling een welles-nietes discussie te gaan voeren.
  #918  
Oud 17-07-09, 11:28
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsracing Bekijk bericht
Wat een verhalen over dat belgen wel of niet voorrang moeten krijgen. Het topic wordt er niet overzichtelijker op. Ik snap dat iedereen er een mening over heeft maar volgens mij is het niet de bedoeling een welles-nietes discussie te gaan voeren.
Ben het volledig met je eens.
  #919  
Oud 17-07-09, 12:26
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Interessant zou zijn, via welke instantie consumentenbond, iPhoneclub. nl of iets dergelijks gaat zich inspannen dat de iPhone ook in Nederland simlockvrij te koop zal zijn. Dan zijn we van een hoop geklungel af.
  #920  
Oud 17-07-09, 13:42
Lwd79 Lwd79 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 5
Standaard België

En de Belgen maar balen...zij krijgen immers geen gratis iPhoen bij een abo...?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.