//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Mobistar = knoei Moet je mij eens uitleggen waarom je in Nederland zo een iPhone kunt gaan halen dus geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 19-07-09, 10:49
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Bekijk bericht
Mobistar = knoei

Moet je mij eens uitleggen waarom je in Nederland zo een iPhone kunt gaan halen dus geen stockproblemen (welliswaar met een abo) en dat bij Mobistar het een enorm probleem is.

Vorige week ben ik naar een Mobistarwinkel (Merksem bij Antwerpen) gegaan om te vragen wanneer komen er iPhones?
We weten het niet wist die kerel te vertellen kan elk moment ofwel volgende week zijn, reservaties konden ze niet aannemen (in mobistar Turnhout gaat het wel), bel elke dag eens terug wisten ze mij te vertellen. Waarop ik repliceerde met, jullie nemen toch niet op zei hij : ja we nemen altijd op als het niet te druk is.

De dag erna heb ik (zonder overdrijven) 57 x gebeld naar die winkel zonder dat ze éénmaal opnamen. Ik ben dan naar de winkel gereden voor de winkel gaan staan (stonden 0 zip nada klanten in de winkel) gebeld en die 2 snullen stonden daar wat te lummelen achter hun PC zonder de telefoon te beantwoorden, ik wist genoeg. Ik heb ook de indruk dat ze niet de waarheid vertellen over leveringen, daarom wil ik vragen of er iemand tussen 16/07 en 18/07 een iPhone heeft bemachtigd bij Mobistar Merksem.

In elk geval dit voorval gaat aangetekend naar Mobistar
Identiek dezelfde ervaring hier.
Als je belt met Mobistar laten ze hem net zolang overgaan totdat je wordt doorverbonden met de centrale voicemail. Ik heb deze ervaring trouwens met alle Mobistar winkels. Heb laatste weken eens rondgebeld en kreeg bijna overal voicemail, behalve bij het Mobistar center in Wijnegem. Maar daar waren ze super onvriendelijk over de telefoon.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 19-07-09, 11:54
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sypher Bekijk bericht
Ik snap er niets van. Iemand heeft vorige week besteld bij Easy-M in Turnhout. Ik heb op 07-07-2009 ook daar besteld maar ik heb nog geen bericht gehad

Goed: kan zijn:
- Hij heeft een 32GB besteld?
- Hij heeft een witte besteld?
- Ik ben overgeslagen (lijkt me wel erg vreemd)

Na dit gehoord te hebben vraag ik me echt af hoelang het nog gaat duren. Als het optie 1/2 zijn is daar nog wat van te zetten, maar optie 3... Zou wel erg flauw zijn.

Bah, ik haat wachten.

Het zou mij niet verbazen, de geruchten dat je als Nederlander op een 'tweede' lijstje komt te staan worden nu toch echt steeds sterker. Zelf heb ik op 29/6 een 32gb versie besteld bij Switch, maar je hoort vervolgens helemaal niets meer, terwijl je her en der wel leest dat er belgen zijn die de iphone na een week wachten kunnen ophalen.

Misschien dat het dan allemaal 16gb versies zijn, maar ik vind het verdacht. Volgens mij verteld Switch ook niet op welke plaats je staat op de wachtlijst.
  #963  
Oud 19-07-09, 12:00
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Het zou mij niet verbazen, de geruchten dat je als Nederlander op een 'tweede' lijstje komt te staan worden nu toch echt steeds sterker. Zelf heb ik op 29/6 een 32gb versie besteld bij Switch, maar je hoort vervolgens helemaal niets meer, terwijl je her en der wel leest dat er belgen zijn die de iphone na een week wachten kunnen ophalen.

Misschien dat het dan allemaal 16gb versies zijn, maar ik vind het verdacht. Volgens mij verteld Switch ook niet op welke plaats je staat op de wachtlijst.
Deze persoon kwam ook uit Nederland Heb hem een bericht gestuurd, maar helaas nog geen reactie gehad van 'm.

Ik ben overigens op jacht naar een 16GB+zwart.
  #964  
Oud 19-07-09, 12:03
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerdebijl Bekijk bericht
Identiek dezelfde ervaring hier.
Als je belt met Mobistar laten ze hem net zolang overgaan totdat je wordt doorverbonden met de centrale voicemail. Ik heb deze ervaring trouwens met alle Mobistar winkels. Heb laatste weken eens rondgebeld en kreeg bijna overal voicemail, behalve bij het Mobistar center in Wijnegem. Maar daar waren ze super onvriendelijk over de telefoon.
Heb mijn bestelling in Wijnegem geplaatst en de manager daar is idd een onvriendelijke mens. Het komt misschien ook wel door al die heisa met de iphone maar daar kopen wij niks mee!
Apple is toch ook wel bij de schuldigen maar met Mobistar in zee gaan was waarschijnlijk de grootste fout.
De studenten onder ons hebben nu de tijd om te kamperen voor een van de Mobistarcenters maar de werkende zielen zoals ik zullen braafjes moeten wachten tot die telefoon overgaat met de verlossing.... wat een gezeik allemaal!
  #965  
Oud 19-07-09, 12:19
nickp nickp is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 40
Standaard

Sta al sinds 15/6 op de lijst bij Easy-m, als ik ze mail krijg ik gewoonweg geen reactie; erg lomp!

Bij switch sinds 4/7.
  #966  
Oud 19-07-09, 12:28
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickp Bekijk bericht
Sta al sinds 15/6 op de lijst bij Easy-m, als ik ze mail krijg ik gewoonweg geen reactie; erg lomp!
Welke vestiging?
  #967  
Oud 19-07-09, 12:29
nickp nickp is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 40
Standaard

Hmm. zie nu zelf dat de bestelling van switch niet meer in het systeem staat als ik inlog.

Switch = Maasmechelen
Easy-M = Turnhout

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-07-09 om 13:46.
  #968  
Oud 19-07-09, 12:35
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Eigenaardig toch allemaal : vooral het grote verschil tussen de Mobistar Centers onderling !

Ik heb in Vilvoorde NOOIT problemen gehad, en de telefoon wordt er altijd opgenomen !! (maar ze hebben er nu - veronderstel ik - evenmin toestellen op voorraad)
  #969  
Oud 19-07-09, 12:50
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Ik heb al wel medelijden met werknemers van mobistar als apple ieder jaar een nieuwe iphone uitbrengt en het telkens zo'n fiasco wordt... .
Voor m'n 3G heb ik vier maanden geduld moeten hebben,ben benieuwd hoelang het nu zal duren... .
  #970  
Oud 19-07-09, 12:55
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickp Bekijk bericht
Hmm. zie nu zelf dat de bestelling van switch niet meer in het systeem staat als ik inlog.
Mijn bestelling bij switch zie ik ook niet meer staan...
  #971  
Oud 19-07-09, 13:06
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Hoeveel mensen hebbei nu al via mobistar wat gelevert gehad.
En hoe lang heefd dat geduurt?
  #972  
Oud 19-07-09, 13:10
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Mijn bestelling is ook niet meer te zien :s
Maar even mailen dan.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #973  
Oud 19-07-09, 13:25
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Heb mijn bestelling in Wijnegem geplaatst en de manager daar is idd een onvriendelijke mens. Het komt misschien ook wel door al die heisa met de iphone maar daar kopen wij niks mee!
Apple is toch ook wel bij de schuldigen maar met Mobistar in zee gaan was waarschijnlijk de grootste fout.
De studenten onder ons hebben nu de tijd om te kamperen voor een van de Mobistarcenters maar de werkende zielen zoals ik zullen braafjes moeten wachten tot die telefoon overgaat met de verlossing.... wat een gezeik allemaal!
Weet je hoeveelste je op de lijst bent? En hoeveel heb je moeten betalen op voorhand om te kunnen registreren? Ik hoorde dat zelfs dat verschillend is tussen de Mobistar winkels.
  #974  
Oud 19-07-09, 13:35
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Volgens mij zegt elke Mobistar gewoon iets anders. Van onderlinge communicatie hebben ze ook nog nooit van gehoord. Hetzelfde voor het niet opnemen van de telefoon. Echt een bagger bedrijf.
  #975  
Oud 19-07-09, 13:36
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Ik neem aan dat je de bestelling bij historiek zult zien normaal gesproken? Heb daar eigenlijk niet eerder gekeken sinds ik bij Switch de 32 gb besteld heb, maar ook ik kan hier nu niet doorklikken. Ik heb overigens al gemaild om te vragen hoe het zit met de plaats in de reserveringslijst.
  #976  
Oud 19-07-09, 13:38
bloodydave bloodydave is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Mijn bestelling bij switch zie ik ook niet meer staan...
Ik hoop dat het een fout in hun systeem is, ik heb heb ook bij switch besteld op 2/7 de 32gb zwart. En ik ga dus echt niet ergens anders opnieuw reserveren, kan ik weer opnieuw beginnen met wachten.

Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 19-07-09 om 13:40. Reden: niet 23 maar 32gb ;)
  #977  
Oud 19-07-09, 13:45
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topics samengevoegd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #978  
Oud 19-07-09, 14:02
bdielissen bdielissen is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 11
Standaard

let op bij het bestellen van je iphone. verschillende mobistar winkels verkopen de iphone alleen in combinatie met accesoires ( autolader, screenprotector en case )
  #979  
Oud 19-07-09, 14:03
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Holey Balooney, mijn reservering bij Switch is ook verdwenen - 29/6 geplaatst een 32gb versie/zwart.

Wat ik belangrijker vind is als ze de reservering uit het systeem hebben gegooid, hoe zit het dan met de aanbetaling?

Misschien ook wel interessant om te kijken of ze enkel Nederlanders uit hun systeem hebben gegooid.....
In dat laatste geval is het een regelrechte overtreding van de europese wetgeving op het vrij verkeer van goederen en diensten!

Laatst gewijzigd door Polansky; 19-07-09 om 14:08.
  #980  
Oud 19-07-09, 14:10
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Graag in deel 2 verder gaan omdat we hier de 50 pagina's gaan aantikken
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.