//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Mobistar heeft in principe altijd het "geen reservatie" beleid gehanteerd voor iPhones. Als een individuele verdeler er van afwijkt is dat zijn keuze, maar daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 19-06-09, 18:12
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Mobistar heeft in principe altijd het "geen reservatie" beleid gehanteerd voor iPhones. Als een individuele verdeler er van afwijkt is dat zijn keuze, maar daar kan die wel serieus voor op zijn kop krijgen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F3000 Bekijk bericht
Ik heb in Hasselt bij S&S ene kunnen reserveren
S&S is dan ook geen Mobistar winkel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F3000 Bekijk bericht
En de Mobistar Centrum in Hasselt reserveert normaal ook, maar je moet een voorschot betalen van 200 euro?
ofwel is dit ondertussen verandert?
Zolang ze de prijs niet kunnen bekend maken zitten ze juridisch al in diep in de grijze zone als ze voorschotten eisen/aannemen. Je kan iemand niet tot een aankoop verplichten zonder dat je de definitieve prijs kent.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 19-06-09, 18:30
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb er ook eentje gereserveerd bij de mobistar winkel in ???.
100€ voorschot enzo voorang op de gewone reservaties en/of andere klanten
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 20-06-09 om 21:09.
  #83  
Oud 19-06-09, 19:07
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

heb ondertussen al een dagje verlof voor de 26ste gevraagd (heb nog 44 dagen dat ik moet opnemen, dus het kan er van af)

tzal een spannend dagje worden
__________________
Apple iPhone 3GS 16GB - Firmware 3.0.1
  #84  
Oud 20-06-09, 08:34
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Ik ben langsgeweest in twee mobistar centers in Gent en beiden wisten mij te zeggen dat je de iPhone 3Gs nog niet kan bestellen en dat ze op de hoogte zijn van de situatie in Mobistar Hasselt en omstreken (omtrent de voorverkoop) en dat er sancties zullen volgen... Dusja ... We Shall See i guess...
  #85  
Oud 20-06-09, 13:39
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CptYanni Bekijk bericht
...en dat ze op de hoogte zijn van de situatie in Mobistar Hasselt en omstreken (omtrent de voorverkoop) en dat er sancties zullen volgen.
Ga jezelf daar nu maar vooral niet teveel illusies over maken. Mobistar heeft officïeel nog altijd niets gecommuniceerd naar zijn verkopers toe dus die verkopers kunnen ook nog niet op de hoogte zijn van "mogelijke afspraken" en kunnen dus onmogelijk bestraft worden. 't Is maar vanaf dat er regels zijn, en die geschonden worden dat er gesanctioneerd kan worden, anders niet.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #86  
Oud 20-06-09, 13:42
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Ga jezelf daar nu maar vooral niet teveel illusies over maken. Mobistar heeft officïeel nog altijd niets gecommuniceerd naar zijn verkopers toe dus die verkopers kunnen ook nog niet op de hoogte zijn van "mogelijke afspraken" en kunnen dus onmogelijk bestraft worden. 't Is maar vanaf dat er regels zijn, en die geschonden worden dat er gesanctioneerd kan worden, anders niet.

Ik maak mijzelf geen illusies, maar de mobistar verkoopster waar ik bij ging zei dat Hasselt en omstreken zich niet aan de regels die het hoofdbureau had gesteld hebben gehouden... Achja 't zal mij een worst wezen ... Ik wil gewoon een iPhone en ik kan maar zeggen wat ze tegen mij zeiden gisteren.
  #87  
Oud 20-06-09, 14:53
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

dat ze nu gewoon eens zo snel mogelijk communiceren met hun klanten. Nog minder dan een week voor de lancering en er zijn nog niet eens prijzen bekend, droevig....
Ik had gisteren(vrijdag) toch een mededeling verwacht IVM de prijs. hopelijk komt die mededeling maandag.
  #88  
Oud 20-06-09, 15:26
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

de 16gigs zijn niet meer te bestellen op de mobistarsite (voorraad uitgeput)
de 8gig is wel nog te bestellen, zou dit een teken kunnen zijn dat de 8gig beschikbaar blijft in België? Ik verwacht idd snel een prijsmededeling
  #89  
Oud 20-06-09, 15:28
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Ga jezelf daar nu maar vooral niet teveel illusies over maken. Mobistar heeft officïeel nog altijd niets gecommuniceerd naar zijn verkopers toe dus die verkopers kunnen ook nog niet op de hoogte zijn van "mogelijke afspraken" en kunnen dus onmogelijk bestraft worden. 't Is maar vanaf dat er regels zijn, en die geschonden worden dat er gesanctioneerd kan worden, anders niet.
Lol, kijk: Geen gekende prijs = geen (legale) mogelijkheid om voorschotten te innen (gekoppeld aan een verplichting tot aankoop). Die verkopers beseffen het misschien dat wat ze dan relatief illegaal is, maar als het Mobistar hoofdkantoor hen daaraan wil herrineren hebben ze genoeg mogelijkheden. Franchises en erkenning als verdeler kunnen ingetrokken worken, budgetten herzien en verkopers vervangen

Ik hoop dat die mensen die een voorschot gegeven hebben ook waar krijgen voor hun geld.

Straks kom je daar aan de 26ste "U hebt Eric 100 euro voorschot gegeven meneer? Maar meneer, wij mogen helemaal geen voorschotten aannemen... Ik vind er nix van terug en Eric heeft gisteren zijn laatste werkdag gedaan..." of gewoon "Eric? Er werkt hier geen Eric meneer..."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensd Bekijk bericht
de 16gigs zijn niet meer te bestellen op de mobistarsite (voorraad uitgeput)
de 8gig is wel nog te bestellen, zou dit een teken kunnen zijn dat de 8gig beschikbaar blijft in België? Ik verwacht idd snel een prijsmededeling
Die zal ook wel in België als budget model op de markt komen zekers?
  #90  
Oud 20-06-09, 15:52
tommyvlaming tommyvlaming is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Diepenbeek
Berichten: 13
Standaard

inderdaad schandalig dat er nog steeds geen prijzen zijn,
maar ik denk het volgende :

16 GB : € 619
32 GB : € 719
  #91  
Oud 20-06-09, 16:16
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Volgens mij blijven de prijzen gewoon hetzelfde. Dus 16GB: €525, 32GB: €615 en de 8GB 3G ergens onder €525.
  #92  
Oud 20-06-09, 16:27
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommyvlaming Bekijk bericht
inderdaad schandalig dat er nog steeds geen prijzen zijn,
maar ik denk het volgende :

16 GB : € 619
32 GB : € 719
waarop baseer je dat???

aangezien de prijzen in amerika omlaag zijn gegaan zijn ze hier gestegen?
  #93  
Oud 20-06-09, 17:28
tommyvlaming tommyvlaming is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Diepenbeek
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parathion Bekijk bericht
waarop baseer je dat???

aangezien de prijzen in amerika omlaag zijn gegaan zijn ze hier gestegen?
inderdaad, belgie heeft al verscheidene malen getoond koploper te zijn in idiotisme en afpersing, je zal zien dat ik er helemaal niet ver vanaf zal zijn.

+ de prijzen in italie/zwitserland zijn 599 en 699, daar gaan wij NOOIT onder zitten
  #94  
Oud 20-06-09, 17:50
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

ik hoop gewoon dat we er toch onder gaan zitten
  #95  
Oud 20-06-09, 18:12
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk bericht
Volgens mij blijven de prijzen gewoon hetzelfde. Dus 16GB: €525, 32GB: €615 en de 8GB 3G ergens onder €525.

Haha, zelfde prijs voor een "oude" 8gig 3G als voor de nieuwe 16gig 3G S




Het feit is, dat we kunnen blijven speculeren.
Vrijdag is het zover, dan zullen we het wel zeker weten zeker.
  #96  
Oud 20-06-09, 18:15
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arne_vn Bekijk bericht
Haha, zelfde prijs voor een "oude" 8gig 3G als voor de nieuwe 16gig 3G S




Het feit is, dat we kunnen blijven speculeren.
Vrijdag is het zover, dan zullen we het wel zeker weten zeker.
Tja zo "haha" of onlogisch vond ik dat niet. Aangezien dat met Macs ook altijd zo is. Het nieuwe modelletje is even duur of goedkoper en met beter specs dan de vorige.

En lees misschien eens mijn post opnieuw: 8GB 3G ergens ONDER €525. Minder dus...

Maar heb dus ondertussen gelezen dat de Italiaanse versie duurder is geworden dusja... Teleurstellend eigenlijk.
  #97  
Oud 20-06-09, 18:26
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Vandaag weer even langs geweest in een andere mobistar winkel... Daar accepteren ze enkel een reservatie voor iPhones 3Gs als je een abonnement neemt. [Discriminatie imo... aangezien de wet van koppelverkoop nog altijd zegt dat het model zowiezo ook zonder abonnement te koop moet worden aangeboden... Ik vind het gewoon schandalig dat mensen die geen abonnement wille nog niet kunnen/mogen bestellen. ]

Daarnaast ben ik ook in de Switch Gent geweest en daar wisten ze mij te zeggen dat Mobistar geen iPhones aan hen gaat geven voor te verdelen... (Nog een van de winkels waar mensen die geen Abo ook gewoon konden bestellen is nu ook al weg -_-') Andere mensen ideeën waar je nu al kunt bestellen zonder abonnement?
  #98  
Oud 20-06-09, 18:34
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

je zal hem nog wel kunnen kopen zonder abbonement. misschien dat je hem dan niet op 26 juni kan kopen maar enkele dagen later. Is dat zo erg dat je hem enkele dagen later hebt? gewoon geduld,....., grrrr wat duurt het lang
  #99  
Oud 20-06-09, 18:36
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

[QUOTE=CptYanni;304323Andere mensen ideeën waar je nu al kunt bestellen zonder abonnement?[/QUOTE]

Erkende Apple Resellers... Maar die worden wel slecht bevoorraad door Mobistar....
  #100  
Oud 20-06-09, 18:36
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parathion Bekijk bericht
je zal hem nog wel kunnen kopen zonder abbonement. misschien dat je hem dan niet op 26 juni kan kopen maar enkele dagen later. Is dat zo erg dat je hem enkele dagen later hebt? gewoon geduld,....., grrrr wat duurt het lang
Geduld is een schone zaak ja, maar mijn vorige iPhone heb ik vandaag verkocht ... Dus nu wil ik echt wel een nieuwe (tijdelijk doe ik het met zo een oude nokia gsm... ) 2 juli vertrek ik opreis en dan is het echt wel noodzakelijk dat ik eentje heb... (eens je een iPhone gewoon bent kan je niet zonder imo.)

Daarnaast... Blijft het gewoonweg discriminerend tov de niet-abonnementen en mensen die toch wel klant zijn van mobistar maar niet willen overschakelen naar z'n 3Gabonnement.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Erkende Apple Resellers... Maar die worden wel slecht bevoorraad door Mobistar....
Ben al bij Switch geweest, Mobistar gaat geen iPhones onder hen verdelen op de release en ze betwijfelen of dit later nog zal gebeuren... (waarmee zij uiteraard niet blij zijn)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.