//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Rustig afwachten dus en hopen dat Apple/Mobistar binnenkort weer wat toestellen de deur uit doet....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 12-07-09, 14:42
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Rustig afwachten dus en hopen dat Apple/Mobistar binnenkort weer wat toestellen de deur uit doet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 12-07-09, 18:58
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJLA Bekijk bericht
net mijn Nokia E71 verkocht... NOU KOM OP MOBISTAR! IK WIL EEN IPHONE 3GS!!! volgooien die winkels
Off topic: Ook een mooi toestel die E71!
  #763  
Oud 12-07-09, 19:40
sh4dy sh4dy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thewong Bekijk bericht
Ok, moest vandaag iemand ophalen op Zaventem. Dus ben bijna alle Centers langsgeweest op de weg van mijn huis naar Zaventem: Maasmechelen, Genk, Zolder, Diest, Aarschot en Leuven.
Conclusie: nergens te krijgen en minimaal een wachttijd van een maand...
heey ik had precies hetzelfde... ik moest laatst ook me broer ophalen op zaventem.. maar had alvast alle shops in de buurt gebeld.. hier werd mij verteld dat ze overal uitverkochtr waren.. echt balen.. hierop vertrouwd ben ik vanaf het vliegveld maar direct terug gereden.. maarja jou bericht bevestigd het dat er ook echt nerges meer voorraad was.

echt balen dat er zo weinig voorraad is
  #764  
Oud 12-07-09, 22:23
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Misverstandje, schijnbaar wilden ze bij Mobistar toch niet reserveren
Nu maar gereserveerd bij switchshops.be (100,- aanbetaald), ben benieuwd hoe lang het gaat duren...

Bij switchshop in Oostende is de wachttijd ongeveer 5 weken heb ik via een kennis gehoord.

Geduld is een schone zaak......
  #765  
Oud 13-07-09, 08:10
AJLA AJLA is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

weet iemand hoe het in brussel zit? er zijn daar zoveel mobistar shops en ik ben er toch vandaag
  #766  
Oud 13-07-09, 10:13
boneman boneman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJLA Bekijk bericht
weet iemand hoe het in brussel zit? er zijn daar zoveel mobistar shops en ik ben er toch vandaag
In Brussel tot hier toe nergens geen stock (vrijdag was dat alleszins toch al zo).
  #767  
Oud 13-07-09, 16:55
yellowsnow yellowsnow is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N33D Bekijk bericht
Mijn vriendin haar oplader was kapot, dus wij vandaag terug naar de winkel ( ik heb die van mij gister kunnen halen ) Maar er stond nu een bordje dat de iPhone uit voorraad leverbaar was. In Rotterdam TMobile Lijnbaan.

Ze heeft ook een gehele nieuwe iPhone gehad (binnen 8 dagen is dat). Wel beter dat hij dus op voorraad was.
T-Mobile op de lijnbaan heeft nog iPhones op voorraad (vanmiddag tenminste), maar alleen witte. De zwarte zijn populairder (helaas voor mij)
  #768  
Oud 13-07-09, 17:25
stekkie00 stekkie00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: geel
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
Ik denk dat iedereen dat wil.
Gisteren S&S Hasselt nog eens gecontacteerd. Zij weten niets van levertijd en kunnen me zelfs niets zeggen van mijn plaats op de lijst (kunnen ze naar eigen zeggen niet opzoeken).
hehe ik had ook gebeld naar mijn plaatselijke mobistar center. Ik vroeg ook hoeveelst ik op de lijst stond. Deze verkoper vertelde mij ook dat dit niet opgezocht mocht worden. Heb er dan een beetje mee gespot en uiteindelijk was hij het gaan opzoeken in de PC. Dit is dus wel mogelijk. Ze moeten toch ergens een lijst bijhouden
levertijd : 2weken
status : 1 week geleden besteld : 20ste op de wachtlijst
==> dek dat 2 weken krap ga worden
  #769  
Oud 13-07-09, 17:30
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Pfff wat een ***** zooi bij hun, nou heb er weinig hoop ik dat ik hem voglend weekeinde kan halen.
  #770  
Oud 13-07-09, 18:15
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.

Dit zou een kleine ramp betekenen voor iedereen die een simlockvrij toestel willen gebruiken bij een andere provider. Hopenlijk komen ze snel, want ik begin me nu toch echt enigszins zorgen te maken. Heb 100 euro aanbetaald bij Switch, maar heb als Nederlander natuurlijk niets aan een telefoon met simlock en een belgisch abbo.
  #771  
Oud 13-07-09, 18:23
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Ja dag! Ze kunnen echt niet even twee maanden lang een telefoon achter houden hoor!

Waar lees je dit bovendien?
  #772  
Oud 13-07-09, 18:27
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Het zijn natuurlijk geruchten, maar ik last het bij de buren op OneMoreThing bij een reactie van een medewerker van een APR over een verhaaltje over het feit dat de Belgen binnenkort goedkoper aan een iPhone kunnen komen....
  #773  
Oud 13-07-09, 18:32
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.

Dit zou een kleine ramp betekenen voor iedereen die een simlockvrij toestel willen gebruiken bij een andere provider. Hopenlijk komen ze snel, want ik begin me nu toch echt enigszins zorgen te maken. Heb 100 euro aanbetaald bij Switch, maar heb als Nederlander natuurlijk niets aan een telefoon met simlock en een belgisch abbo.
Wat is je bron voor deze informatie?
Kan me niet voorstellen dat het zo is, lang niet iedereen koopt een iPhone zonder er een abonnement bij te nemen. De mensen die wel van plan zijn een abonnement af te sluiten krijgen hier op deze manier ook geen kans voor.

Mocht t echt zo zijn, dan mag dat voorschot uiteraard snel terug worden betaald. Zolang niets geleverd is, kun je nog van de bestelling afzien. Het is ook nergens terug te vinden dat dat niet het geval zou zijn.
  #774  
Oud 13-07-09, 19:25
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat simlocks verboden zijn en blijven in België?

Daarbij, het is niet Mobistar maar Apple die de simlocks er op zet.

Heel ernstig, ja ja...
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #775  
Oud 13-07-09, 19:41
g4ce g4ce is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Herentals, België
Berichten: 35
Standaard

Koppelverkoop en simlock zijn 2 afzonderlijke items.

Het is niet omdat men nu koppelverkoop gaat toestaan (moet trouwens nog door Raad Van State worden goedgekeurd) dat er ineens een simlock aan te pas komt.

Naar de laatste berichten die ik heb gehoord zal men waarschijnlijk kunnen kiezen voor een goedkoop (lees: gesubsidieerd) toestel met een abonnement of de volle pot betalen en enkel een toestel aanschaffen.

Ook is het zo dat de simlock in België bij wet verboden is, dus ook met koppelverkoop zal dit niet veranderen.
  #776  
Oud 13-07-09, 19:58
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Ik ben maar een 'domme hollander' hoor...
Als Nederlander weet ik natuurlijk ook niet exact hoe de wetgeving in Belgie is/wordt geregeld.

Goed om te horen dat simlock in Belgie verboden blijft, dat stelt me weer wat gerust.
  #777  
Oud 13-07-09, 20:40
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Kunnen jullie die iPhones dan niet Jailbreaken of Unlocken of weet ik veel wat ??

Werkt dit niet op een iPhone met een simlock erop ofwat ???
  #778  
Oud 13-07-09, 21:16
blackdisque blackdisque is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

ze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...
  #779  
Oud 13-07-09, 21:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque Bekijk bericht
ze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...
Moeten overstappen?
Ze kunnen je daar toch niet voor verplichten..
Simlock is trouwens verboden in België!
  #780  
Oud 13-07-09, 21:19
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blaster Bekijk bericht
Kunnen jullie die iPhones dan niet Jailbreaken of Unlocken of weet ik veel wat ??

Werkt dit niet op een iPhone met een simlock erop ofwat ???
Wat heeft koppelverkoop of simlock nu te maken met jailbreaken

Koppelverkoop = 2 producten samen verkopen
Simlock = Toestel werkt maar met 1 provider (verboden in België!)

Elke iPhone kan je jailbreaken en gesimlockte iPhones kan je unlocken!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.