//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) dit forum gaat bijna enkel over de beschikbaarheid van de iPhone. Maar ik heb een vraagje ivm de garantie van de iPhone bij Mobistar. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #861  
Oud 16-07-09, 09:16
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

dit forum gaat bijna enkel over de beschikbaarheid van de iPhone. Maar ik heb een vraagje ivm de garantie van de iPhone bij Mobistar.
Het probleem van de losse/beweegbare mute-knop in de mute/silent mode bij de iPhone 3GS is een gekend probleem. Maar kan je hiervoor al naar een Mobistar Center gaan en je garantie claimen, de mute-knop is niet beweegbaar als de iPhone op geluid staat, maar is wel beweegbaar als de iPhone in silent stand staat.
Of moet je effectief wachten tot die knop er gewoon eens afvalt?? Dan kan je hebt probleem hebben dat het een paar maanden duurt en in principe krijg je binnen de 6 maanden na aankoop gewoon een nieuwe iPhone...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 16-07-09, 10:22
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
Het probleem van de losse/beweegbare mute-knop in de mute/silent mode bij de iPhone 3GS is een gekend probleem. Maar kan je hiervoor al naar een Mobistar Center gaan en je garantie claimen, de mute-knop is niet beweegbaar als de iPhone op geluid staat, maar is wel beweegbaar als de iPhone in silent stand staat.
Mijn witte iPhone 3GS heeft dit ook. Ik schrok me rot de eerste keer dat ik het hoorde, dacht dat er een rammel in m'n iPhone zat. "Gelukkig" was het de mute-knop... Daarnaast heb ik ook haarscheurtjes rond de speaker en microfoon.

Ik wilde ermee teruggaan, maar aangezien ik 'm toch niet om kan ruilen (geen voorraad), heb ik dat tot nu toe niet geprobeerd. Misschien wachten tot september (hopelijk is dan het voorraad-probleem opgelost) en kijken wat Mobistar hiermee doet...
  #863  
Oud 16-07-09, 10:38
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Mijn witte iPhone 3GS heeft dit ook. Ik schrok me rot de eerste keer dat ik het hoorde, dacht dat er een rammel in m'n iPhone zat. "Gelukkig" was het de mute-knop... Daarnaast heb ik ook haarscheurtjes rond de speaker en microfoon.

Ik wilde ermee teruggaan, maar aangezien ik 'm toch niet om kan ruilen (geen voorraad), heb ik dat tot nu toe niet geprobeerd. Misschien wachten tot september (hopelijk is dan het voorraad-probleem opgelost) en kijken wat Mobistar hiermee doet...
Ik zou daar toch niet te lang mee wachten, anders worden de haarscheurtjes echt scheuren en zal mobistar geen garantie willen geven...
Iemand die ook het probleem heeft met de mute-knop (er zullen er wel veel zijn) en die zijn iPhone wel of niet gaan binnendoen bij Mobistar??
  #864  
Oud 16-07-09, 10:49
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
Ik zou daar toch niet te lang mee wachten, anders worden de haarscheurtjes echt scheuren en zal mobistar geen garantie willen geven...
Ik weet het, maar ik heb op de releasedag vanaf 's morgens vroeg voor de deur gezeten, om aan m'n iPhone te komen, en ik weet zeker dat als ik 'm om ga ruilen bij Mobistar, dat ze 'm innemen en me bellen als er een nieuwe klaarligt. Dat gaat natuurlijk weken duren...
  #865  
Oud 16-07-09, 13:21
Jonas89 Jonas89 is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb net mijn iPhone 3GS in Mobistar Oudenaarde gehaald. 12 hadden ze er binnen gekregen. Allen op reservatie (waaronder ik ook). reservaite van mij was op 26 juni
  #866  
Oud 16-07-09, 13:26
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Gemiddelde wachttijd dus ongeveer 3 weken.
  #867  
Oud 16-07-09, 13:46
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
Ik heb net mijn iPhone 3GS in Mobistar Oudenaarde gehaald. 12 hadden ze er binnen gekregen. Allen op reservatie (waaronder ik ook). reservaite van mij was op 26 juni
Mss dan wel je profiel updaten staat nog dat je een 8 gig hebt
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #868  
Oud 16-07-09, 14:56
BrzOs BrzOs is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 1
Standaard Apple store

dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben opgetogen !

Dinsdagavond rond 5u ben ik langs gegaan hier in brugge in de apple reseller GCA ! heb me op de lijst laten zetten voor een witte 16 3GS en zeiden dat het waarschijnlijk een maand zou duren vooraleer ik mijn iPhone zou krijgen !

Maar gisteravond rond 7 u werd ik opgebeld door de winkelverantwoordelijke met de boodschap dat ik om mijn iphone mocht komen vandaag om 11u !

Ik was in de wolken ! en geniet nu vol van mijn witte iPhone !

Ik moet wel zeggen dat ik vanaf dag 1 elke dag 3 mobistar winkels opbelde op jacht naar een iphone ! Maar dan toch bij de Apple reseller een nieuwe gescoort !

Mss proberen bellen naar brugge ? ze hebben er mss nog staan zonder reservatie !
  #869  
Oud 16-07-09, 15:00
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Er zijn idd gisteren leveringen gebeurd bij Mobistar centers en enkele Apple resellers. Voorraad was weer erg schaars en de mensen die eerst op de wachtlijst stonden hebben uiteraard voorrang. De volgende levering komt al eind deze week of eind volgende week volgens de verkoper.

De verkoper wist mij wel te zeggen dat er enorm veel Nederlanders nog op de lijst stonden, maar ze moeten sowieso wachten tot de Belgische klanten bevoorraad zijn. Das eigenlijk de eerste keer dat een winkelier dit openlijk toegeeft, maar er waren uiteraard al vermoedens.
  #870  
Oud 16-07-09, 15:03
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Heeft er al iemand bericht gehad van Switchshop voor het ophalen van hun Iphone??
  #871  
Oud 16-07-09, 15:04
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

is dit eigenlijk niet normaal dat eerst de Belgische klanten worden geholpen ?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #872  
Oud 16-07-09, 15:47
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samplex Bekijk bericht
Heeft er al iemand bericht gehad van Switchshop voor het ophalen van hun Iphone??
Toevallig vanmorgen gemaild over de wachtlijst. Wilden niet zeggen hoeveel er op staan en waar ik stond. Begreep alleen wel dat er een flinke lijst is. Dus houdt maar rekening met een paar weken.
  #873  
Oud 16-07-09, 16:02
morgenster morgenster is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 5
Standaard

Bon,

ondertussen bevestiging gekregen van Mobistar in de Huidevetterstraat Antwerpen: Iphone is toegekomen op 16/7. Besteldatum was 27/6 rond de middag.
32G white.
Succes iedereen!
  #874  
Oud 16-07-09, 16:09
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgenster Bekijk bericht
Bon,

ondertussen bevestiging gekregen van Mobistar in de Huidevetterstraat Antwerpen: Iphone is toegekomen op 16/7. Besteldatum was 27/6 rond de middag.
32G white.
Succes iedereen!
Goed om te horen dat er toch nog af en toe wat geleverd wordt. Kan je meteen je profie updaten
  #875  
Oud 16-07-09, 16:20
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Bekijk bericht
is dit eigenlijk niet normaal dat eerst de Belgische klanten worden geholpen ?
Volgens mij valt dit onder discriminatie..

Heb hier helaas nog niets gehoord van Easy-M..

Laatst gewijzigd door Sypher; 16-07-09 om 16:25.
  #876  
Oud 16-07-09, 16:24
TNG TNG is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samplex Bekijk bericht
Heeft er al iemand bericht gehad van Switchshop voor het ophalen van hun Iphone??
Ik had voor mij en mijn vriendin (2x) een 16 GB zwart besteld op 29-6 via de website. Een week later kreeg ik al een belletje dat ik ze op kon komen halen in Antwerpen. Daar even een babbeltje gemaakt met de verkopers. Die vertelde dat de wachtlijst van Switch wordt beheerd door het hoofdkantoor en dat ze ook niet precies op de hoogte zijn. Bovendien hadden ze een policy dat er geen uitspraken gedaan mochten worden over de lengte van de wachtlijst, de levertermijn van de iPhone en je plaats op de wachtlijst. Hij vertelde wel dat als ik er ter plaatse nog een zou reserveren dat deze er niet zo snel zou zijn als mijn eerste 2. Ik ben dus een lucky Hollander geweest
  #877  
Oud 16-07-09, 16:50
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

wat is easy - m ?
  #878  
Oud 16-07-09, 16:55
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Bekijk bericht
wat is easy - m ?
Apple resellers in België, wordt ook wel eens de 'easyware' genoemd.
  #879  
Oud 16-07-09, 17:12
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Ik weet het, maar ik heb op de releasedag vanaf 's morgens vroeg voor de deur gezeten, om aan m'n iPhone te komen, en ik weet zeker dat als ik 'm om ga ruilen bij Mobistar, dat ze 'm innemen en me bellen als er een nieuwe klaarligt. Dat gaat natuurlijk weken duren...
Ik begrijp je reactie! Maar stel nu, je haarscheur wordt groter en groter, in september denk je, aah, genoeg voorraad, nu doe ik de iPhone binnen. En dan zeggen ze van: die scheur is te groot, pech, dat is uw eigen schuld, en dan moet je zelf betalen... Dan kan je toch wel diep in je zak tasten...
Moest ik nu weten dat die mute-knop die losstaat echt een productiefout is en de mute-knop er zeker gaat afvallen dan ga ik mijn iPhone zaterdag echt al binnen doen, natuurlijk is de vraag of die muteknop er zeker aanblijft of niet... :S
  #880  
Oud 16-07-09, 17:37
BSniekers BSniekers is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Ook ik ben sinds vanmiddag de gelukkige eigenaar van een witte 32gb 3GS. Ik stond sinds 26/6 als nummer 1 op de lijst in Zolder, voor jullie die de statistiekjes bijhouden
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.