//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta 16e op de lijst bij Switch. Duurt ongeveer 2 weken wisten ze mij te vertellen. Erg aardige mensen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #881  
Oud 16-07-09, 16:46
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik sta 16e op de lijst bij Switch. Duurt ongeveer 2 weken wisten ze mij te vertellen. Erg aardige mensen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 16-07-09, 16:46
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Ik sta nog op de lijst bij switch (sinds 1/7/2009). Ik lees zojuist de ze gestopt zijn met het aannemen van reservaties:

" iPhone 3GS tijdelijk niet beschikbaar bij Switch

Beste klanten,
de vraag naar de iPhone 3GS is echt enorm, maar helaas krijgen wij onvoldoende leveringen van Mobistar om aan de vraag te kunnen beantwoorden. Daarom is de iPhone 3GS tijdelijk niet meer te bestellen bij switch, noch via onze website of één van onze 7 shops.Van zodra wij acceptaleleveringstermijnen kunnen garanderen zullen we dit op onze site terug aankondigen.
Klanten die reeds een order geplaatst hebben worden verwittigd van zodra hun toestel beschikbaar is.

Het Switch Team. "
  #883  
Oud 16-07-09, 16:46
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
Ik begrijp je reactie! Maar stel nu, je haarscheur wordt groter en groter, in september denk je, aah, genoeg voorraad, nu doe ik de iPhone binnen. En dan zeggen ze van: die scheur is te groot, pech, dat is uw eigen schuld, en dan moet je zelf betalen... Dan kan je toch wel diep in je zak tasten...
Moest ik nu weten dat die mute-knop die losstaat echt een productiefout is en de mute-knop er zeker gaat afvallen dan ga ik mijn iPhone zaterdag echt al binnen doen, natuurlijk is de vraag of die muteknop er zeker aanblijft of niet... :S
Ik weet niet in hoeverre Mobistar dan legaal een poot heeft om op te staan.
Als jij nu als klant zegt dat je vb. om zakelijke of privé reden je iPhone gedurende die periode niet kon missen en je nu pas tijd hebt om hem binnen te brengen... We hebben het niet over een toestel die hij pas na de garantie-periode gaat binnenbrengen é, we hebben het hier over een nagelnieuw toestel die, als hij het pas in september zal binnenbrengen, nog steeds maar 2 maanden oud of zo zal zijn.
  #884  
Oud 16-07-09, 16:58
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Vind het echt bizzar dat de lever termijn zolang op kan lopen.
Je zou toch zeggen dat na 2 weken er meer dan voldoende voorraad zou zijn, dit is gewoon echt te triest voor woorden.
Schande voor de gene die hier verantwoordelijk voor is Mobistar/Apple
Vooral het gedeelte communicatie hebben ze in Belgie niet echt begrepen, niet eens lever termijnen bekend, wat een kneuzen.
  #885  
Oud 16-07-09, 17:00
sgw sgw is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

ik was waarsch een van de laatsten die besteld heeft via Switch website. (twee en een half uur geleden ongeveer). levertijd 4-7 weken.
  #886  
Oud 16-07-09, 17:04
netje74 netje74 is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik sta 16e op de lijst bij Switch. Duurt ongeveer 2 weken wisten ze mij te vertellen. Erg aardige mensen

Wanneer heb jij hem besteld bij Switch?
  #887  
Oud 16-07-09, 17:06
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Whahhahaah, die tekst staat er nog steeds.


Waarom wekenlang wachten tot je toestel binnenkomt, als je het in je Mobistar Center meteen kan meenemen? Vanaf 26 juni vind je de iPhone 3G S al in de Mobistar Centers.

Bron: Mobistar - iPhone3G S
  #888  
Oud 16-07-09, 17:24
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Wachtlijst is wachtlijst. Het zou toch niet zo mogen zijn omdat je 'hollander' bent je langer moet wachten. Dat is van den zotte zullen we maar zeggen.

Een belg die later komt, heeft immmers toch ook pas later beslist dat hij zo'n ding wil hebben. Een reseller zou het al helemaal niet moeten uitmaken, die verdient enkel aan de iphone niet aan een eventueel abonnement. Ook een belg kan immers beslissen geen abonnement bij mobistar te willen.
  #889  
Oud 16-07-09, 17:53
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Van degenen die nu wel voorzien zijn, zijn hier mensen bij die een zwarte 32 gb hadden gereserveerd? Iemand al via Switch voorzien van een 3GS?
  #890  
Oud 16-07-09, 18:06
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Wachtlijst is wachtlijst. Het zou toch niet zo mogen zijn omdat je 'hollander' bent je langer moet wachten. Dat is van den zotte zullen we maar zeggen.

Een belg die later komt, heeft immmers toch ook pas later beslist dat hij zo'n ding wil hebben. Een reseller zou het al helemaal niet moeten uitmaken, die verdient enkel aan de iphone niet aan een eventueel abonnement. Ook een belg kan immers beslissen geen abonnement bij mobistar te willen.
Een Belg kan wel niet beslissen om een abo te nemen in Nederland ?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #891  
Oud 16-07-09, 18:12
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Beste,

U staat op de 16de plaats in deze winkel maar op zich zegt dat niet heel veel aangezien wij met 1 grote lijst werken in al onze vestigingen.
Deze lijst kan ik helaas niet zien.

Met Vriendelijke Groeten
Citaat:
Het is heel moeilijk om te zeggen hoe lang dit nog kan duren, u bent
vrij vroeg op de lijst maar wij weten nooit hoeveel, welke kleur of
opslagcapaciteit we geleverd krijgen.
Indien u toch een schatting wenst zou ik zeggen 2 weken, maar zoals
u snapt kan ik er wel totaal naast zitten.
Switch Antwerpen

Laatst gewijzigd door Destiny; 16-07-09 om 18:14.
  #892  
Oud 16-07-09, 18:36
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Wachtlijst is wachtlijst. Het zou toch niet zo mogen zijn omdat je 'hollander' bent je langer moet wachten. Dat is van den zotte zullen we maar zeggen.

Een belg die later komt, heeft immmers toch ook pas later beslist dat hij zo'n ding wil hebben. Een reseller zou het al helemaal niet moeten uitmaken, die verdient enkel aan de iphone niet aan een eventueel abonnement. Ook een belg kan immers beslissen geen abonnement bij mobistar te willen.
Daar ben ik het toch niet helemaal eens mee. In holland zijn er meerdere manieren om iphones te kopen, zowel met abonnement als zonder. Met een tekort aan voorraden zijn er ook geen grote problemen.
Ondertussen moeten sommige Belgen 3 weken wachten, sommigen spreken zelfs van leveringstermijnen van 1 september wachten voor ze een iPhone kunnen kopen.
Wachtlijsten gaan bij sommige winkels in de vele tientallen en ze krijgen vaak maar 5 toestellen per levering.
Vanuit dat standpunt is het erg oneerlijk dat Nederlanders die in eigen land veel sneller en gemakkelijker aan een iPhone kunnen geraken - al dan niet met abonnemet - hier de wachtlijsten voor de Belgen nog langer maken.

Ik snap je punt, maar ik hoop dat je ook kan inzien waar dit wachtende Belgische klanten tegen de borst stuit.

Zo zijn er hier mensen die weken wachten op een toestel en dan zien op Nederlandse 2ehands sites dat sommigen naar hier afzakten om snel de eerste exemplaren mee te grijpen om ze dan op die sites aan woekerprijzen terug te verkopen.
  #893  
Oud 16-07-09, 18:56
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Daar ben ik het toch niet helemaal eens mee. In holland zijn er meerdere manieren om iphones te kopen, zowel met abonnement als zonder. Met een tekort aan voorraden zijn er ook geen grote problemen.
Ondertussen moeten sommige Belgen 3 weken wachten, sommigen spreken zelfs van leveringstermijnen van 1 september wachten voor ze een iPhone kunnen kopen.
Wachtlijsten gaan bij sommige winkels in de vele tientallen en ze krijgen vaak maar 5 toestellen per levering.
Vanuit dat standpunt is het erg oneerlijk dat Nederlanders die in eigen land veel sneller en gemakkelijker aan een iPhone kunnen geraken - al dan niet met abonnemet - hier de wachtlijsten voor de Belgen nog langer maken.

Ik snap je punt, maar ik hoop dat je ook kan inzien waar dit wachtende Belgische klanten tegen de borst stuit.

Zo zijn er hier mensen die weken wachten op een toestel en dan zien op Nederlandse 2ehands sites dat sommigen naar hier afzakten om snel de eerste exemplaren mee te grijpen om ze dan op die sites aan woekerprijzen terug te verkopen.
Daar ben ik het gedeeltelijk niet mee eens. We kunnen inderdaad 'makkelijk' aan een nieuwe iPhone komen, maar je praat je zelf een beetje tegen. De simlock-vrije iPhones die hier worden verkocht betaal je dan ook dik voor ("woekerprijzen"): rond de €950,-. En dat terwijl wij dan net zo goed een iPhone in België kunnen halen voor 200-300 euro minder!

Wat zou jij doen: €950,- of €675,- betalen voor een 32gb versie?
  #894  
Oud 16-07-09, 19:07
AJLA AJLA is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

wat een gezeik allemaal... iedereen heeft recht om een Iphone in Belgie te kopen, als ik hier bij de albert hein belgen zie staan ga ik toch ook niet roepen dat ze maar in Belgie boodschappen moeten gaan doen.. stelletje egoisten
  #895  
Oud 16-07-09, 19:22
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Bij Albert Hein zijn er natuurlijk tomatenconcerven genoeg, dus niemand zal daar problemen mee hebben. Ik ook niet als je naar Carrefour ne zak patatten komt halen.

Pas wanneer het moeilijk wordt om een bepaald produkt te krijgen zullen we nog eens spreken.

In elk geval noorderburen doe jullie best om aan een 3GS te geraken hier
  #896  
Oud 16-07-09, 19:31
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zullen we het vanaf nu weer gewoon over de iPhone 3GS hebben en Mobistar En niet die eindeloze nutteloze discussies.
  #897  
Oud 16-07-09, 19:33
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Morgen toch ook maar es binnenspringen in het Mobistar Center hier in de buurt. Ben toch van plan om een 3G S te kopen, dus zou ik hem beter meteen bestellen. Of wie weet hebben ze er nog liggen, aangezien ik hier lees dat vandaag veel plaatsen bevoorraad zijn!

Maar op dat laatste ga ik maar niet te veel hopen zeker
  #898  
Oud 16-07-09, 19:38
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

LOL Nfect, dream on dude
  #899  
Oud 16-07-09, 20:08
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Ik heb me weer laten vangen!!!!!!
Vorig jaar bestelde ik m'n 3G bij Switch maar na 4 maanden gerotzooi gaven ze van armoede mijn voorschot gewoon terug.
Toen ik dan maar bij Mobistar een nieuwe bestelling ging plaatsen kon ik 'm tot mijn verbazing gewoon meenemen...voorraad genoeg!
Met de wetenschap dat Mobistar de Exclusieve rechten heeft op de iphone en dus ook zorgt voor de bevoorrading van andere iphone-verdelers kan je dus ook zeggen dat er een geurtje aan hing... .

Het bewijs werd onlangs geleverd met het proces dat Mobistar nu aan d'r been heeft voor precies dezelfde feiten met de 3G S.

Nu heb ik dus bij die kloothommels een bestelling voor de 3G S en het is precies hetzelfde liedje!
Woensdag zegt een woordvoerster van Mobistar dat alle Centers goed aangevuld zullen worden zodanig dat ALLE bestellingen kunnen afgerond worden....

Ik maar bellen,en bellen,en bellen...die nemen daar nog niet eens op!
Dan maar naar Wijnegem om persoonlijk te vragen hoe 't zit met dat artikel...
Na eerst genegeerd te worden in een LEGE winkel geeft die gast mij een echt arrogante en zeer korte reactie...geen iphone dus!

Ik WEET dat die smeerlappen ook iphones over de toonbank laten schuiven ZONDER RESERVATIE, gewoon kwestie van op de goeie moment binnen te wippen...
Die sukkels met hun voorschot hebben we toch al binnen, hahahahahahahahahahahaaaaahhh!!

Ik kan er niet bepaald om lachen en heb me net lidgemaakt bij testaankoop.
De vorige keren had ik ook via mail bij hen mijn beklag gedaan maar blijkt dat ze enkel oren hebben voor leden.
Dus nu hoop ik dat er eens iemand wat stof doet opwaaien voor mij want ik ben dat gedoe om een telefoon meer dan beu!
  #900  
Oud 16-07-09, 20:13
pdw75 pdw75 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Tja, het staat er toch "de 3G's"
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.