//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) IK HEB HEM!!! deze middag gebeld door mobistar en direct gaan afhalen. Hadden er 9 binnen gekregen waren ook allemaal gereserveerd en er waren nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #941  
Oud 17-07-09, 22:22
MaartenRaemakers MaartenRaemakers is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

IK HEB HEM!!!

deze middag gebeld door mobistar en direct gaan afhalen. Hadden er 9 binnen gekregen waren ook allemaal gereserveerd en er waren nu nog 24 gereserveerden.

Ik heb dus juist geen 3 weken moeten wachten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 17-07-09, 22:26
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaartenRaemakers Bekijk bericht
IK HEB HEM!!!

deze middag gebeld door mobistar en direct gaan afhalen. Hadden er 9 binnen gekregen waren ook allemaal gereserveerd en er waren nu nog 24 gereserveerden.

Ik heb dus juist geen 3 weken moeten wachten.
Proficiat, en veel plezier ermee !
  #943  
Oud 17-07-09, 22:46
ikbensven22 ikbensven22 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaartenRaemakers Bekijk bericht
IK HEB HEM!!!

deze middag gebeld door mobistar en direct gaan afhalen. Hadden er 9 binnen gekregen waren ook allemaal gereserveerd en er waren nu nog 24 gereserveerden.

Ik heb dus juist geen 3 weken moeten wachten.
Ik zal nog 3 weken moeten wachten dan, pffff wacht al sinds 2 juli...waar heb je hem afgehaald? Ik heb hem gereserveerd in Lanaken...schiet niet echt op
  #944  
Oud 17-07-09, 23:42
embezzler embezzler is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik kwam dit forum via Google op zoek zijnde naar een iPhone 3GS 16GB zwart. Ik had gehoopt in België ook bij Switch te kunnen, maar daar zeiden ze inderdaad dat ze geen orders meer aan nemen en dat ze niets wisten. Na enkele Mobistar Centers in Vlaanderen geprobeerd te hebben, was het toestel nergens te vinden en spraken ze soms van 70 wachtenden voor me.

Na Vlaanderen ben ik dan maar naar Wallonië beginnen bellen en daar was hij ook in eerste instantie nergens te vinden. De laatste winkel die ik probeerde, alvorens het op te geven, zei ipv de verwachtte 'neen' 'oui'. Ik sprong een gat in de lucht.

Het heeft me een ritje van 260km op en af gekost van Antwerpen naar Henegouwen en terug, maar ik heb mijn toestel op één dag gevonden, dus ze zijn nog verkrijgbaar.

Ik vond hem in het volgende Mobistar Center (Frans sprekend!!)

MOBISTAR CENTER CORA HORNU
Rue de Mons 163,
7301 HORNU

Contact
Tel. 065/650873
Fax. 065/650874

Openingsuren
Ma - Do 10:00 tot 20:00 Vrij 10:00 tot 21:00 Zat 10:00 tot 20:00
Ze zijn gevestigd in shoppingcenter Cora te Hornu. Krijgen elke dinsdag en vrijdagochtend een levering binnen. Die is 's avonds uitverkocht. Ze krijgen zelfs telefoon uit Duitsland. Ze hadden na mij nog twee witte modellen.

Hopelijk kan dit sommigen van jullie moet geven om gewoon het Belgenland af te bellen.
  #945  
Oud 18-07-09, 01:23
MaartenRaemakers MaartenRaemakers is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik heb hem in St.-truiden gereserveerd op 27/06, daar had ik ook wel de indruk dat het lang duurde. Als je moet wachten duurt het altijd lang.
  #946  
Oud 18-07-09, 13:56
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Met de 32 GB versies is het nog slechter gesteld zo lijkt het. Heb nog geen berichten gezien van mensen die deze variant inmiddels binnen hebben. Heb zelf een 32 gb in bestelling staan bij Switch sinds 6 juli.
  #947  
Oud 18-07-09, 16:56
Pejee Pejee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: gent(be)
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Ik heb hem op 1 juli bij Switch gereserveerd... Nog geen belletje/mailtje gehad.
Kunnen jullie ook even vermelden welk switch center?
  #948  
Oud 18-07-09, 17:05
GM1234 GM1234 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Overpelt (BE)
Berichten: 8
Standaard

Kleine update ivm mijn bestelling 3GS 16Gb White in Mobistar Centre in Mol

Woensdag 15 juli stond ik nog op de 16e wachtplaats, vandaag 18 juli al op de 3e! Nogmaals, zeer vriendelijk personeel, in vergelijking met vorige week :s

Dus als ik de verkoper van Mobistar moet geloven, heb ik mijn bestelde 3GS in nog geen anderhalve week geleverd
  #949  
Oud 18-07-09, 17:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik stond 2 dagen geleden ook nog 16e bij Switch. Hopen dat ik ook al eerder op de lijst sta.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #950  
Oud 18-07-09, 17:17
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb de 16GB zwart besteld op 07-06-2009. Afgelopen woensdag stond ik 16e. Switch Antwerpen Meir.
  #951  
Oud 18-07-09, 17:49
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GM1234 Bekijk bericht
Kleine update ivm mijn bestelling 3GS 16Gb White in Mobistar Centre in Mol

Woensdag 15 juli stond ik nog op de 16e wachtplaats, vandaag 18 juli al op de 3e! Nogmaals, zeer vriendelijk personeel, in vergelijking met vorige week :s

Dus als ik de verkoper van Mobistar moet geloven, heb ik mijn bestelde 3GS in nog geen anderhalve week geleverd
Ze nemen de telefoon niet op. Gister 3 keer geprobeerd en vandaag 1 keer, dus ik denk dat ze geen telefoontjes opnemen afkomstig uit Nederland.
  #952  
Oud 18-07-09, 18:02
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Hoe weet je dat je 16de staat, Switch geeft toch geen informatie weg over je bestelling?
  #953  
Oud 18-07-09, 18:06
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Bij mij wel hoor. Ik heb een mail gestuurd en kreeg netjes een antwoordt over mijn status. Ze wisten mij ook te vertellen dat alle voorraden van Mobistar af komen en dat het wederom een ramp is om de voorraad op peil te houden.
  #954  
Oud 18-07-09, 18:18
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Bij mij wel hoor. Ik heb een mail gestuurd en kreeg netjes een antwoordt over mijn status. Ze wisten mij ook te vertellen dat alle voorraden van Mobistar af komen en dat het wederom een ramp is om de voorraad op peil te houden.
Vreemd. Op dezelfde vraag kreeg ik te horen dat ze geen informatie geven over hun wachtlijst. Mij wilden ze niet vertellen waar ik sta. :-(
  #955  
Oud 18-07-09, 18:25
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik stond 2 dagen geleden ook nog 16e bij Switch. Hopen dat ik ook al eerder op de lijst sta.
Wanneer heb jij je telefoon besteld bij Switch en welk filiaal?
  #956  
Oud 18-07-09, 18:39
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik snap er niets van. Iemand heeft vorige week besteld bij Easy-M in Turnhout. Ik heb op 07-07-2009 ook daar besteld maar ik heb nog geen bericht gehad

Goed: kan zijn:
- Hij heeft een 32GB besteld?
- Hij heeft een witte besteld?
- Ik ben overgeslagen (lijkt me wel erg vreemd)

Na dit gehoord te hebben vraag ik me echt af hoelang het nog gaat duren. Als het optie 1/2 zijn is daar nog wat van te zetten, maar optie 3... Zou wel erg flauw zijn.

Bah, ik haat wachten.
  #957  
Oud 18-07-09, 19:04
tiktok tiktok is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

heb iphone 3GS 32gb zwart vandaag ontvangen
gereserveerd eind juni, Mobistar Mortsel (eerste op lijst)
  #958  
Oud 18-07-09, 22:39
12esc 12esc is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

ik heb vandaag een 32G wit besteld bij Mobistar aan de keyserlei in Antwerpen. In eerste instantie werd verteld dat de wachttijd lang kon zijn, maar toen ik aangaf een witte 32g te willen, bleek ik nr 2 op de lijst. Die worden het minste besteld. Kans is groot dat ik al bij de volgende levering wordt gebeld.
Bij switch aan de meir zag ik inderdaad een bordje staan dat geen bestellingen meer worden aangenomen wegens lange wachttijd.
  #959  
Oud 19-07-09, 10:34
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Mobistar = knoei

Moet je mij eens uitleggen waarom je in Nederland zo een iPhone kunt gaan halen dus geen stockproblemen (welliswaar met een abo) en dat bij Mobistar het een enorm probleem is.

Vorige week ben ik naar een Mobistarwinkel (Merksem bij Antwerpen) gegaan om te vragen wanneer komen er iPhones?
We weten het niet wist die kerel te vertellen kan elk moment ofwel volgende week zijn, reservaties konden ze niet aannemen (in mobistar Turnhout gaat het wel), bel elke dag eens terug wisten ze mij te vertellen. Waarop ik repliceerde met, jullie nemen toch niet op zei hij : ja we nemen altijd op als het niet te druk is.

De dag erna heb ik (zonder overdrijven) 57 x gebeld naar die winkel zonder dat ze éénmaal opnamen. Ik ben dan naar de winkel gereden voor de winkel gaan staan (stonden 0 zip nada klanten in de winkel) gebeld en die 2 snullen stonden daar wat te lummelen achter hun PC zonder de telefoon te beantwoorden, ik wist genoeg. Ik heb ook de indruk dat ze niet de waarheid vertellen over leveringen, daarom wil ik vragen of er iemand tussen 16/07 en 18/07 een iPhone heeft bemachtigd bij Mobistar Merksem.

In elk geval dit voorval gaat aangetekend naar Mobistar
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy

Laatst gewijzigd door dendirk; 19-07-09 om 10:48.
  #960  
Oud 19-07-09, 11:02
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Ik ben wel benieuwd of je op je aangetekend schrijven antwoord gaat krijgen van Mobistar..

Hou ons op de hoogte
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.