iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Prijzen Mobistar (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35835-prijzen-mobistar.html)

wvy 18-06-09 08:11

Prijzen Mobistar
 
Hoi,

Wanneer ik naar de website van de iPhone 3Gs ga bij Mobistar dan kan ik daar reeds een toestel bestellen.

Prijzen zijn:
425 euro voor de 8Gb
615 euro voor de 16Gb

van de 32Gb is nog geen spoor te vinden.

Zijn deze prijzen wel correct want dit zijn dezelfde prijzen als voor de 3G.

Ik ben wel echt op de 3GS pagina aan het kijken :rolleyes:

Kan iemand dit bevestigen?

Bomans 18-06-09 08:43

Ik denk niet dat je op de 3gS pagina aan het kijken bent maar bij de gewone 3G

wvy 18-06-09 09:08

Inderdaad maar bovenaan deze pagina staat duidelijk dit logo:


http://iphone3g.mobistar.be/images/logo_nl.png

Bomans 18-06-09 09:32

Dat kan wel zijn, maar dat is niet wat de url zegt.

arne_vn 18-06-09 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 299582)
Hoi,

Wanneer ik naar de website van de iPhone 3Gs ga bij Mobistar dan kan ik daar reeds een toestel bestellen.

Prijzen zijn:
425 euro voor de 8Gb
615 euro voor de 16Gb

van de 32Gb is nog geen spoor te vinden.

Zijn deze prijzen wel correct want dit zijn dezelfde prijzen als voor de 3G.

Ik ben wel echt op de 3GS pagina aan het kijken :rolleyes:

Kan iemand dit bevestigen?


Waar haal jij die prijzen dan vandaan???

Of dat van de 8gig is een typo:rolleyes:

powaq 18-06-09 10:55

Ik denk dat je niet al teveel waarde moet hechten aan wat er op de Mobistar site staat qua prijzen. €615 voor de 16GB zou betekenen dat de 32GB wel ENORM duur gaat zijn.
Wacht gewoon nog een weekje en dan zullen ze dat wel corrigeren, als de 3GS hier beschikbaar is.

PS: en die 8GB is inderdaad €525 en niet €425

Inkie 18-06-09 12:35

Nu de prijzen in NL bekend zijn zal het bij Mobistar toch ook niet lang meer duren?

WDS001 18-06-09 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door powaq (Bericht 299845)
Ik denk dat je niet al teveel waarde moet hechten aan wat er op de Mobistar site staat qua prijzen. €615 voor de 16GB zou betekenen dat de 32GB wel ENORM duur gaat zijn.
Wacht gewoon nog een weekje en dan zullen ze dat wel corrigeren, als de 3GS hier beschikbaar is.

PS: en die 8GB is inderdaad €525 en niet €425

Ik denk toch dat ze niet veel minder dan €615 gaan vragen voor een 16GB..
Net zoals de prijzen voor de 8GB 3G ook niet zoveel zullen dalen..

macfreaker 18-06-09 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 300056)
Ik denk toch dat ze niet veel minder dan €615 gaan vragen voor een 16GB..
Net zoals de prijzen voor de 8GB 3G ook niet zoveel zullen dalen..

De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.

WDS001 18-06-09 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 300058)
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.

Het is te zien of ze al direct met zware kortingen beginnen..
Als het maar is zoals bij The Phonehouse zullen er niet veel een abo moeten hebben

powaq 18-06-09 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 300058)
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.

Mobistar begint er mee vanaf het moment dat er een wettelijk kader is. Dat is hun officiële standpunt.

Londonforever 18-06-09 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 300058)
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.

Mij is ook al door meerder mensen verteld dat het pas gaat losbarsten vanaf september. Maar er zijn ook mensen die vermoeden dat Apple en Mobistar liefst vanal de 26ste een entrée willen maken op de Belgische markt met iPhones.

Het zal afwachten worden, maar ik zou er niet van uitgaan dat het het eerstkomende jaar mogelijk zal worden om een iPhone te koipen tegen de prijzen die ze in Nederland hanteren...

Londonforever 18-06-09 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door powaq (Bericht 300110)
Mobistar begint er mee vanaf het moment dat er een wettelijk kader is. Dat is hun officiële standpunt.

Feit is wel dat er niemand nog veroordeeld zal worden wegens de schending van het verbod op koppelverkoop. Mensen kunnen nog altijd naar Europa gaan mochten ze ooit veroordeeld worden voor de schending van het verbod op koppelverkoop.

Bejito 18-06-09 18:06

Dit is echt absurd als dit het officiële standpunt van Mobistar zou zijn. Het is alom geweten dat België ontzettend slecht is in het omzetten van Europese richtlijnen en dat ze daarvoor al meermaals op de vingers zijn getikt geweest. Als we gaan moeten wachten op onze huidige politici om hier werk van te maken, zal het eerder voor 2012 zijn dat de wet (misschien) wordt aangepast. Mobistar zou dus om niets een flink deel van haar potentiële omzet mislopen als ze wettelijk initiatief hier gaan afwachten. We zullen zien, maar kan moeilijk geloven dat een reus op de Belgische markt bang is voor zinloze repercussies.

Londonforever 18-06-09 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bejito (Bericht 300595)
Dit is echt absurd als dit het officiële standpunt van Mobistar zou zijn. Het is alom geweten dat België ontzettend slecht is in het omzetten van Europese richtlijnen en dat ze daarvoor al meermaals op de vingers zijn getikt geweest. Als we gaan moeten wachten op onze huidige politici om hier werk van te maken, zal het eerder voor 2012 zijn dat de wet (misschien) wordt aangepast. Mobistar zou dus om niets een flink deel van haar potentiële omzet mislopen als ze wettelijk initiatief hier gaan afwachten. We zullen zien, maar kan moeilijk geloven dat een reus op de Belgische markt bang is voor zinloze repercussies.

Inderdaad. Lijkt me onlogisch dat zelfs ten tijde van 'economische crisis' een bedrijf als Mobistar geen advocaat onder de arm meer kan nemen, of juristen betalen die onderzoek kunnen verrichten.

Gezien ons huidig politiek klimaat en de onwil bij vele ministers, zie ik eerlijk gezegd nog niet zo snel een verandering optreden in deze wetten. Het is trouwens al jaren zo dat er tijdens de zomervakantie weinig of geen belangrijke beslissingen worden genomen in het federaal parlement. Dus het idee dat er gewacht moet worden tot september is nog geeneens zo vreemd niet!

parathion 19-06-09 15:44

Langs een kant kan ik mobistar wel snappen dat ze de prijzen nog niet vrijgegeven hebben. Zo creëren ze nog wat extra hype. Langs de andere kant vind ik wel dat het veel te lang duurt, wanneer gaan we eindelijk weten waar we aan toe zijn? In Nederland is alles al bekend en kunnen de mensen reserveren. In Frankrijk is ie al gelanceerd. Hier kan je nog niet officieel reserveren (al wordt dit hier en daar wel al gedaan) en weet je nog niet wat ie gaat kosten.

dus aan mobistar geef gewoon de prijzen vrij. Die weten jullie toch al lang!!

parathion 19-06-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 299649)
Inderdaad maar bovenaan deze pagina staat duidelijk dit logo:


http://iphone3g.mobistar.be/images/logo_nl.png

kijk eens wat er gebeurd als je op dat logo klikt. dan ga je naar de mini-site van de iphone 3GS. En dit staat als reclame op de site van de 3G. Die prijzen zijn die van de 3G.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.