//

Prijzen Mobistar

Prijzen Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wanneer ik naar de website van de iPhone 3Gs ga bij Mobistar dan kan ik daar reeds een toestel bestellen. Prijzen zijn: 425 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 09:11
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Prijzen Mobistar

Hoi,

Wanneer ik naar de website van de iPhone 3Gs ga bij Mobistar dan kan ik daar reeds een toestel bestellen.

Prijzen zijn:
425 euro voor de 8Gb
615 euro voor de 16Gb

van de 32Gb is nog geen spoor te vinden.

Zijn deze prijzen wel correct want dit zijn dezelfde prijzen als voor de 3G.

Ik ben wel echt op de 3GS pagina aan het kijken

Kan iemand dit bevestigen?
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 09:43
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik denk niet dat je op de 3gS pagina aan het kijken bent maar bij de gewone 3G
  #3  
Oud 18-06-09, 10:08
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Inderdaad maar bovenaan deze pagina staat duidelijk dit logo:


  #4  
Oud 18-06-09, 10:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat kan wel zijn, maar dat is niet wat de url zegt.
  #5  
Oud 18-06-09, 11:02
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hoi,

Wanneer ik naar de website van de iPhone 3Gs ga bij Mobistar dan kan ik daar reeds een toestel bestellen.

Prijzen zijn:
425 euro voor de 8Gb
615 euro voor de 16Gb

van de 32Gb is nog geen spoor te vinden.

Zijn deze prijzen wel correct want dit zijn dezelfde prijzen als voor de 3G.

Ik ben wel echt op de 3GS pagina aan het kijken

Kan iemand dit bevestigen?

Waar haal jij die prijzen dan vandaan???

Of dat van de 8gig is een typo
  #6  
Oud 18-06-09, 11:55
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Ik denk dat je niet al teveel waarde moet hechten aan wat er op de Mobistar site staat qua prijzen. €615 voor de 16GB zou betekenen dat de 32GB wel ENORM duur gaat zijn.
Wacht gewoon nog een weekje en dan zullen ze dat wel corrigeren, als de 3GS hier beschikbaar is.

PS: en die 8GB is inderdaad €525 en niet €425
  #7  
Oud 18-06-09, 13:35
Inkie Inkie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Nu de prijzen in NL bekend zijn zal het bij Mobistar toch ook niet lang meer duren?
  #8  
Oud 18-06-09, 14:02
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk bericht
Ik denk dat je niet al teveel waarde moet hechten aan wat er op de Mobistar site staat qua prijzen. €615 voor de 16GB zou betekenen dat de 32GB wel ENORM duur gaat zijn.
Wacht gewoon nog een weekje en dan zullen ze dat wel corrigeren, als de 3GS hier beschikbaar is.

PS: en die 8GB is inderdaad €525 en niet €425
Ik denk toch dat ze niet veel minder dan €615 gaan vragen voor een 16GB..
Net zoals de prijzen voor de 8GB 3G ook niet zoveel zullen dalen..
  #9  
Oud 18-06-09, 14:04
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ik denk toch dat ze niet veel minder dan €615 gaan vragen voor een 16GB..
Net zoals de prijzen voor de 8GB 3G ook niet zoveel zullen dalen..
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.
  #10  
Oud 18-06-09, 14:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.
Het is te zien of ze al direct met zware kortingen beginnen..
Als het maar is zoals bij The Phonehouse zullen er niet veel een abo moeten hebben
  #11  
Oud 18-06-09, 14:30
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.
Mobistar begint er mee vanaf het moment dat er een wettelijk kader is. Dat is hun officiële standpunt.
  #12  
Oud 18-06-09, 17:31
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
De beste zaken zullen gedaan worden wanneer ze vanaf september de koppelverkoop gaan toepassen. In de mobistar winkel in Aalst is me dit gezegd geweest vorige vrijdag dat Mobi begint met koppelverkoop in september.
Mij is ook al door meerder mensen verteld dat het pas gaat losbarsten vanaf september. Maar er zijn ook mensen die vermoeden dat Apple en Mobistar liefst vanal de 26ste een entrée willen maken op de Belgische markt met iPhones.

Het zal afwachten worden, maar ik zou er niet van uitgaan dat het het eerstkomende jaar mogelijk zal worden om een iPhone te koipen tegen de prijzen die ze in Nederland hanteren...
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #13  
Oud 18-06-09, 17:32
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk bericht
Mobistar begint er mee vanaf het moment dat er een wettelijk kader is. Dat is hun officiële standpunt.
Feit is wel dat er niemand nog veroordeeld zal worden wegens de schending van het verbod op koppelverkoop. Mensen kunnen nog altijd naar Europa gaan mochten ze ooit veroordeeld worden voor de schending van het verbod op koppelverkoop.
  #14  
Oud 18-06-09, 19:06
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Dit is echt absurd als dit het officiële standpunt van Mobistar zou zijn. Het is alom geweten dat België ontzettend slecht is in het omzetten van Europese richtlijnen en dat ze daarvoor al meermaals op de vingers zijn getikt geweest. Als we gaan moeten wachten op onze huidige politici om hier werk van te maken, zal het eerder voor 2012 zijn dat de wet (misschien) wordt aangepast. Mobistar zou dus om niets een flink deel van haar potentiële omzet mislopen als ze wettelijk initiatief hier gaan afwachten. We zullen zien, maar kan moeilijk geloven dat een reus op de Belgische markt bang is voor zinloze repercussies.
  #15  
Oud 18-06-09, 19:11
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bejito Bekijk bericht
Dit is echt absurd als dit het officiële standpunt van Mobistar zou zijn. Het is alom geweten dat België ontzettend slecht is in het omzetten van Europese richtlijnen en dat ze daarvoor al meermaals op de vingers zijn getikt geweest. Als we gaan moeten wachten op onze huidige politici om hier werk van te maken, zal het eerder voor 2012 zijn dat de wet (misschien) wordt aangepast. Mobistar zou dus om niets een flink deel van haar potentiële omzet mislopen als ze wettelijk initiatief hier gaan afwachten. We zullen zien, maar kan moeilijk geloven dat een reus op de Belgische markt bang is voor zinloze repercussies.
Inderdaad. Lijkt me onlogisch dat zelfs ten tijde van 'economische crisis' een bedrijf als Mobistar geen advocaat onder de arm meer kan nemen, of juristen betalen die onderzoek kunnen verrichten.

Gezien ons huidig politiek klimaat en de onwil bij vele ministers, zie ik eerlijk gezegd nog niet zo snel een verandering optreden in deze wetten. Het is trouwens al jaren zo dat er tijdens de zomervakantie weinig of geen belangrijke beslissingen worden genomen in het federaal parlement. Dus het idee dat er gewacht moet worden tot september is nog geeneens zo vreemd niet!
  #16  
Oud 19-06-09, 16:44
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Langs een kant kan ik mobistar wel snappen dat ze de prijzen nog niet vrijgegeven hebben. Zo creëren ze nog wat extra hype. Langs de andere kant vind ik wel dat het veel te lang duurt, wanneer gaan we eindelijk weten waar we aan toe zijn? In Nederland is alles al bekend en kunnen de mensen reserveren. In Frankrijk is ie al gelanceerd. Hier kan je nog niet officieel reserveren (al wordt dit hier en daar wel al gedaan) en weet je nog niet wat ie gaat kosten.

dus aan mobistar geef gewoon de prijzen vrij. Die weten jullie toch al lang!!
  #17  
Oud 19-06-09, 16:47
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Inderdaad maar bovenaan deze pagina staat duidelijk dit logo:


kijk eens wat er gebeurd als je op dat logo klikt. dan ga je naar de mini-site van de iphone 3GS. En dit staat als reclame op de site van de 3G. Die prijzen zijn die van de 3G.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil in prijzen ? schmeink Koopinformatie Nederland 2 29-06-10 14:14
iPAD prijzen DutchGater iPad algemeen 39 04-04-10 13:55
Officiële iPhone prijzen Mobistar belgië zonder abonnement grungie Archief 2 31-10-09 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.