//

Geen netwerk

Geen netwerk discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag mijn iphone en het unlocken is perfect gelukt. Nu zit ik al ruim sinds 12 uur deze namiddag te wachten op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-09, 18:33
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard Geen netwerk

Ik heb sinds vandaag mijn iphone en het unlocken is perfect gelukt. Nu zit ik al ruim sinds 12 uur deze namiddag te wachten op het netwerk van Mobistar maar het lukt me niet. Bovenaan blijft het signaal op nul en is er ook geen netwerk te vinden. Ook als ik buiten sta, vindt het toestel het mobistar netwerk niet terwijl ik op amper 500m woon van een mobistar mast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-09, 18:47
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Zeker dat het unlocken gelukt is want dat je geen netwerk hebt is zeker NIET normaal
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #3  
Oud 06-07-09, 18:49
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Euhm hoe weet ik zeker of het gelukt is of niet? Ik heb het gedaan met Redsnow beschreven zoals op deze site: http://www.ifoneguide.nl/?p=695
  #4  
Oud 06-07-09, 19:03
jimc jimc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke Bekijk bericht
Ik heb sinds vandaag mijn iphone en het unlocken is perfect gelukt. Nu zit ik al ruim sinds 12 uur deze namiddag te wachten op het netwerk van Mobistar maar het lukt me niet. Bovenaan blijft het signaal op nul en is er ook geen netwerk te vinden. Ook als ik buiten sta, vindt het toestel het mobistar netwerk niet terwijl ik op amper 500m woon van een mobistar mast.
Even ter informatie: het is niet omdat je dicht bij een mast woont, dat je ontvangst beter is, integendeel. Je zal net slechtere ontvangst hebben omdat de intensiteit te hoog is.
  #5  
Oud 07-07-09, 19:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cupidoke Bekijk bericht
Euhm hoe weet ik zeker of het gelukt is of niet? Ik heb het gedaan met Redsnow beschreven zoals op deze site: http://www.ifoneguide.nl/?p=695
Als je (alleen) redsn0w hebt gebruikt op je 3G (volgens je profiel heb je die) heb je nu hooguit een jailbreak. Om ook te kunnen telefoneren zul je hem nog moeten unlocken met ultrasn0w. Dat is te installeren vanuit Cydia.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 08-07-09, 12:14
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Stomme vraag maar heb je je toestel al eens een keer uitgeschakeld en nadien terug ingeschakeld. Ik heb ook iemand gekend die dit probleem had. Met een doodgewone herstart was alles in orde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59
iPhone 3G: Geen netwerk lienke Unlock 4 16-06-09 02:20
Geen netwerk konijntje666 Archief 2 03-05-09 17:23
Geen 3G netwerk gitaarhaantje Odido (T-Mobile) 4 11-04-09 21:45
iPhone: geen netwerk fukutoshin Jailbreak 4 08-11-08 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.