//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Waarom neemt Mobistar in Geel, Herentals en Mol niet op? Misschien arrogantie? Ik lees het best vaak, en waarom ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 23-07-09, 15:25
ruubstert ruubstert is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
Waarom neemt Mobistar in Geel, Herentals en Mol niet op?
Misschien arrogantie? Ik lees het best vaak, en waarom ze niet opnemen, is me eigenlijk een raadsel. Sommige mensen zeggen dat dat komt omdat ze een Nederlands nummer zien (Geen idee of dat bij jou van toepassing is), anderen omdat de verkopers zich kapot ergeren aan de vragen.

Maar t is vrij normaal bij bepaalde Mobistar-winkels.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 23-07-09, 15:54
jeffrey jeffrey is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop Bekijk bericht
Ik welke vestiging heb jij hem besteld, ook Meir in Antwerpen?
Yep! Meir, Antwerpen
  #183  
Oud 23-07-09, 16:19
g4uth13r g4uth13r is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Hier bij Mobister Center in Knokke gaven ze me het advies dagelijks te bellen, omdat ze daar geen wachtlijst mogen/willen opstellen... Heb dan vorige week iedere dag proberen bellen, maar nooit namen ze op...

Vandaag nog eens binnengeweest en toen ik nog maar de 'I' uit Iphone zei keken ze al direct bot en was de smile ineens verdwenen. De verkoopster liet me zeer onvriendelijk weten dat ze enkel mensen kunnen verwittigen die klant zijn van mobistar als ze een levering nieuwe iphones binnenkrijgen, balen...

Was deze middag toevallig in Brugge en daar de Fnac binnengewandeld. Een zeer vriendelijke verkoper vertelde me dat ze er vorige week zaterdag 23 (!) stuks binnen gekregen hadden en dat deze in slechts 3 uur alweer uitverkocht was. Volgende week, ten laatste binnen twee weken verwachten ze een nieuwe levering. Er staan nu 5 mensen op de lijst.
Heb het op een akkoordje gegooid met de verkoper en indien ik een voorschotje betaalde van 100 euro kon hij me bovenaan de lijst plaatsen (De andere mensen op de lijst hadden geen voorschot betaald).

Mijn voorschot heb ik met plezier betaald en ben met de smile terug naar buiten gewandeld. Qua klantvriendelijkheid kan Mobistar hier nog iets van opsteken!!!
  #184  
Oud 23-07-09, 16:30
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Gewoon een vraagje tussendoor:

Hoe zit het met de garantie op de iPhones bij de Mobistar centers?
Ik bedoel: is deze gebonden aan het mobistar filiaal waar je deze hebt gekocht of kan je die overal claimen bij elke mobistar winkel in .be?

(of is het gewoon fabrieksgarantie van Apple)
  #185  
Oud 23-07-09, 16:31
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey Bekijk bericht
Yep! Meir, Antwerpen
Ok, dan gaat de lijst dus wel omhoog, als jij nu 18e staat, een vriendin van me stond gisteren 20ste, besteld op 4-7, tenminste als het allemaal goed gaat, want dat weet je maar nooit. Blijf toch maar geduldig wachten, want als je nu naar een andere winkel gaat en dan wéér op een wachtlijst moet, dan duurt het nog langer.
  #186  
Oud 23-07-09, 17:07
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruubstert Bekijk bericht
Misschien arrogantie? Ik lees het best vaak, en waarom ze niet opnemen, is me eigenlijk een raadsel. Sommige mensen zeggen dat dat komt omdat ze een Nederlands nummer zien (Geen idee of dat bij jou van toepassing is), anderen omdat de verkopers zich kapot ergeren aan de vragen.

Maar t is vrij normaal bij bepaalde Mobistar-winkels.
Heeft idd niets te maken met het feit dat je Nederlander bent.
Ze nemen gewoon voor niemand op! Zo een beetje de andere kant uitkijken zoals een hond die binnengeplast heeft
  #187  
Oud 23-07-09, 17:17
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickp Bekijk bericht
Vaag dat werner aangeeft dat er bij fnac wijnigem er nog voldoende binnen kwamen en de vorige poster geeft aan dat hij belde en er was niets.

vreemd..
Sorry maar met voldoende voorraad doelde ik op hetgeen de verkoper mij vertelde. Er komen er ongeveer 2 per dag binnen, dat lijkt mij al meer dan bij de gemiddelde Switch shop.

Ik heb gewoon veel geluk gehad en blijven aandringen
  #188  
Oud 23-07-09, 17:23
ruubstert ruubstert is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Zo een beetje de andere kant uitkijken zoals een hond die binnengeplast heeft
Haha, dat spreekwoord ken ik nog niet, maar hij klinkt wel grappig.

Heeft er iemand toevallig ook bij de Easy-M een Iphone besteld, of wellicht er al eentje binnen? En kan iemand meer vertellen over hoe lang de wachtlijsten daar zijn/hoeveel ze binnen krijgen/meer info?

Het probleem is dat FNAC best ver weg is voor mij, elke vestiging is minimaal 1,5 uur rijden, en helaas is benzine nog steeds niet gratis Dan zou ik hem wellicht beter gewoon bij een Nederlandse webshop kunnen bestellen...
  #189  
Oud 23-07-09, 17:40
sgw sgw is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

je bent vast niet meer dan 35 euro kwijt voor benzine.. en de iphone is in NL toch al gauw 200 euro duurder.
  #190  
Oud 23-07-09, 17:51
ruubstert ruubstert is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sgw Bekijk bericht
je bent vast niet meer dan 35 euro kwijt voor benzine.. en de iphone is in NL toch al gauw 200 euro duurder.
Klopt, maar ik kan wellicht regelen dat ik de BTW terug krijg, daarom zit ik te twijfelen. Maar dat met de BTW terugkrijgen heeft een nadeel, dat kan ik alleen niet vertellen...
  #191  
Oud 23-07-09, 17:54
thomazzz thomazzz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik ben gistere de mijne gaan halen in een Mobistar center! Normaal wou ik een zwarte16gb maar het is een witte geworde! Hij is in alle geval super en de moeite waart om op te wachte

ps dit bericht is vanop de iPhone geschreven, alles gaat heel vlot en snel, super toestel
  #192  
Oud 23-07-09, 18:01
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

@Thomazzz: had je hem dan besteld? Of gewoon op goed geluk een Mobistar Center binnengestapt en zo ene meer naar huis genomen?

Zoja, waar was dat dan?
  #193  
Oud 23-07-09, 18:03
bartman bartman is offline
• iOS 4.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tienen
Berichten: 12
Standaard

Ik had vrij snel mijn iPhone via een winkel in Leuven. Donderdag besteld en maandag kon ik hem afhalen
  #194  
Oud 23-07-09, 18:28
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

In Deinze is de wachttijd ff lang er zijn dan ook veel geinteresseerden en Deinze is nu ook niet een wereldstad die rap zal bevoorraad worden maar daar ben ik wel tevreden over de vriendelijkheid ondanks dat mijn provider de concurrentie is maar goed we wachten wel hoe langer wachten hoe meer ik zal content zijn als hij er is
  #195  
Oud 23-07-09, 19:34
thomazzz thomazzz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
@Thomazzz: had je hem dan besteld? Of gewoon op goed geluk een Mobistar Center binnengestapt en zo ene meer naar huis genomen?

Zoja, waar was dat dan?
In Vilvoorde hadden ze er nog eentje liggen toen ik belde!
  #196  
Oud 23-07-09, 19:38
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzz Bekijk bericht
In Vilvoorde hadden ze er nog eentje liggen toen ik belde!
Hoe kunnen ze er nou nog"eentje hebben liggen" wanneer velen hier al een hele poos moeten wachten?
Tenzij je een 3G hebt gekocht klopt hier toch iets niet
  #197  
Oud 23-07-09, 19:48
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Hoe kunnen ze er nou nog"eentje hebben liggen" wanneer velen hier al een hele poos moeten wachten?
Tenzij je een 3G hebt gekocht klopt hier toch iets niet
G3 genoeg voor 3GS moet je wachten hoor
  #198  
Oud 23-07-09, 20:05
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Nogmaals, voor velen uit NL wat de ver maar aan de Belgische kust maak je veel meer kans er eentje te vinden.

Maak er een daguitstap van en probeer eens ..... je weet nooit
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #199  
Oud 23-07-09, 20:32
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Hoe kunnen ze er nou nog"eentje hebben liggen" wanneer velen hier al een hele poos moeten wachten?
Tenzij je een 3G hebt gekocht klopt hier toch iets niet
Er zijn toch al veel meer mensen direct met een iPhone 3GS naar huis gegaan, zoals ik. Ze liggen er gewoon omdat iemand de bestelling bijvoorbeeld heeft geannulleerd of er 2 had besteld en maar 1 mocht meenemen. Hoe het dan met de rest van de reserveerlijst zit weet ik ook niet, maar het klopt wel.
  #200  
Oud 23-07-09, 20:42
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Er zijn toch al veel meer mensen direct met een iPhone 3GS naar huis gegaan, zoals ik. Ze liggen er gewoon omdat iemand de bestelling bijvoorbeeld heeft geannulleerd of er 2 had besteld en maar 1 mocht meenemen. Hoe het dan met de rest van de reserveerlijst zit weet ik ook niet, maar het klopt wel.
da's maar een vage uitleg.
Als een bestelling geannuleerd wordt is het niet meer dan logisch dat de volgende in rij dan aan de beurt komt.
Het houdt geen steek als je ervan uit mag gaan dat elke gecancelde bestelling resulteert in een iphone die dan vrij kan verkocht worden.
Ook zie ik geen logica in het verhaaltje over die 2 bestellingen.
Mobistar werkt niet met een globale wachtlijst,dus waarom zou je dan wel twee stuks kunnen bestellen terwijl ze al op voorhand weten dat je'r maar eentje meekrijgt in hetzelfde center???? Moest je op twee verschillende plaatsen gaan zouden ze 't niet eens merken.

Als jouw woorden waarheid zijn dan speelt Mobistar een vuil spelletje zonder regels waarin mensen die het wel eerlijk speelden en een reservatie plaatsten (+voorschot) bedrogen worden.

Al ben ik eerder van mening dat hier veel science-fiction verkocht wordt.

Laatst gewijzigd door rodada; 23-07-09 om 20:44.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.