//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen die zeggen te weten op welke plek ze staan op de wachtlijst van Switch/ITpro, worden door de winkelmedewerker of voorgelogen, of ze staan hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 24-07-09, 14:56
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Mensen die zeggen te weten op welke plek ze staan op de wachtlijst van Switch/ITpro, worden door de winkelmedewerker of voorgelogen, of ze staan hier domweg uit hun nek te zeveren.

Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met dezelfde vraag, kreeg wel reactie en wel de volgende:

Citaat:
Beste,

Er is uiteraard een wachtlijst voor de iPhone 3Gs, waar wij, gezien de enorme vraag naar de iPhone 3Gs, geen details over vrijgeven.

Over levertermijnen hebben we helaas geen informatie. We verwachten dat de iPhone 3Gs in Augustus leverbaar zal zijn, maar kunnen dit in geen geval garanderen!

Met vriendelijke groeten,
Lijkt me duidelijk dat er hier in dit forum door een aantal mensen gewoon wat wordt gezegd.

Gewoon wachten en hopen dat de Iphones door Switch snel geleverd kunnen worden. Meer kun je momenteel niet doen!

Laatst gewijzigd door Polansky; 24-07-09 om 15:00.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 24-07-09, 14:59
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFilip Bekijk bericht
Je moet je af en toe ook eens in de plaats van de winkels kunnen stellen. Je krijgt aanvragen en begint wachtlijsten op te stellen. Vervolgens constateer je dat wanneer je mensen begint op te bellen dat er al een aantal zijn die eentje hebben bemachtigd via een andere weg maar het niet nodig vinden om de andere winkels hiervan op de hoogte te stellen. Dan ligt er soms een legertje aan telefoons te wachten op hun "rechtmatige" eigenaar. Die blijven daar dan een poos liggen zonder enige reactie of ophaling. En dan stapt er een vaste klant binnen die jaarlijks toch wel voor een aardig bedrag besteld ... dan komt het puntje service naar voor, en begrijpelijk. Dezelfde mense op meerdere lijsten creeërt dit probleem en de reactie van verkopers. Nu ja einde verhaal hier omtrend langs zijn zijde ;-) Ik ben een gelukkig mens
Ik snap je reactie op mij niet helemaal. Je kunt het wel goed proberen te praten, maar het blijft oneerlijk van de winkel zelf, die had de telefoon gewoon aan de volgende persoon op de reserveerlijst moeten geven. Mijn punt was dat je als consument er niks aan kan doen dat je een telefoon bemachtigd zonder reservering, terwijl andere mensen moeten wachten en voorschotten hebben betaald, dit zei ik naar aanleiding van mensen die op het forum kwaad reageren en je in twijvel trekken.
  #223  
Oud 24-07-09, 15:20
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Mensen die zeggen te weten op welke plek ze staan op de wachtlijst van Switch/ITpro, worden door de winkelmedewerker of voorgelogen, of ze staan hier domweg uit hun nek te zeveren.

Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met dezelfde vraag, kreeg wel reactie en wel de volgende:



Lijkt me duidelijk dat er hier in dit forum door een aantal mensen gewoon wat wordt gezegd.

Gewoon wachten en hopen dat de Iphones door Switch snel geleverd kunnen worden. Meer kun je momenteel niet doen!
Deze reactie kreeg ik in het begin na het bestellen ook. Precies dezelfde tekst ook. Wellicht dat je dan wel gelijk hebt betreffende het liegen hier op de site. Houdt een slag om de arm omdat je het natuurlijk nooit 100% zeker weet.
  #224  
Oud 24-07-09, 15:25
jeffrey jeffrey is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Mensen die zeggen te weten op welke plek ze staan op de wachtlijst van Switch/ITpro, worden door de winkelmedewerker of voorgelogen, of ze staan hier domweg uit hun nek te zeveren.

Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met dezelfde vraag, kreeg wel reactie en wel de volgende:



Lijkt me duidelijk dat er hier in dit forum door een aantal mensen gewoon wat wordt gezegd.

Gewoon wachten en hopen dat de Iphones door Switch snel geleverd kunnen worden. Meer kun je momenteel niet doen!
Dus omdat jij geen reactie krijgt is het niet waar en/of zijn mensen aan het liegen. Sure!
Misschien ben je gewoon niet vriendelijk genoeg tegenover de mensen van switch? Of zeg je zelf soms niet de waarheid? Op welke plaats sta je?

Laatst gewijzigd door jeffrey; 24-07-09 om 15:28.
  #225  
Oud 24-07-09, 16:55
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Wat ik raar vind is dat sommigen moeten betalen voor een reservatie. En anderen weer niet? Ik hoor hier dat mensen hebben betaald voor hun reservatie bij Mobistar. Ik heb een helemaal niet hoeven te betalen bij mijn reservatie.
  #226  
Oud 24-07-09, 17:01
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerdebijl Bekijk bericht
Wat ik raar vind is dat sommigen moeten betalen voor een reservatie. En anderen weer niet? Ik hoor hier dat mensen hebben betaald voor hun reservatie bij Mobistar. Ik heb een helemaal niet hoeven te betalen bij mijn reservatie.
De ene werkt met lijsten de andere niet.
De andere zegt dat een voorschot nodig is, de andere zegt dat dit niet mag.
De ene vraagt 75 euro voorschot, de andere 135.
De ene belooft een levertermijn van 12 dagen, de anderen zeggen dat ze het niet weten.
De ene verplicht je om accessoires erbij te kopen, de andere niet.

Ik denk dat elk Mobistar Center wel een zelfstandige zaak is, en ze dus enige vrijheid hebben in hoe ze zaken doen.
Dat gezegd zijnde is het vrij storend dat er geen enkele consistentie is in hun beleid omtrent de iPhone. Dat veroorzaakt bij de klant enorm veel verwarring, kijk maar naar deze forums.
Iedereen reserveert en belt voor zot etc.
  #227  
Oud 24-07-09, 17:17
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb net mail gehad van Switch :


Geachte,


U bent 14de in de wachtrij.




Met vriendelijke groeten,


Switch Meir | [FONT=Osaka][SIZE=3]Apple [/SIZE][/FONT]Premium Reseller
Eiermarkt 46 | 2000 Antwerpen







  #228  
Oud 24-07-09, 17:41
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzz Bekijk bericht
kijk, ik heb 2 weken geleden mijn iphone gereserveerd bij easyware, nu uit ongeduld heb ik gisteren naar fnac en mobistar beginnen bellen en bij een mobistar center vertelde men dat als ik een witte 16gig 3GS wou, en ik meteen naar daar kwam, hem kon kopen.
Ben meteen naar daar gegaan, en had hem gekocht, vond het ook raar vermits men nog met wachtlijsten enzo belt maar volgens wat ik verstaan heb was er iemand zijn iphone niet komen ophalen(jaja zo een mensen bestaan er ook)
ik denk dat ik hierbij echt spr veel geluk heb gehad maarja denk dat niemand rouwig zou zijn in mijn plaats!
Er lijken wel veel iphones besteld die niemand komt ophalen....
  #229  
Oud 24-07-09, 18:03
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Zo heb ik de mijnen vandaag ook bemachtigd. Leuk om te lezen dat er zielsverwanten zijn. ;-)
  #230  
Oud 24-07-09, 18:12
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Net zoals de buurman een paar posts hierboven heb ik ook mail gekregen van Switch over mijn positie. Ik zal iets langer geduld moeten hebben. Werd echter wel melding gemaakt van het feit dat er volgende week zeker een aantal toestellen binnen gaan komen. Het loopt dus nog door.
  #231  
Oud 24-07-09, 18:26
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Net zoals de buurman een paar posts hierboven heb ik ook mail gekregen van Switch over mijn positie. Ik zal iets langer geduld moeten hebben. Werd echter wel melding gemaakt van het feit dat er volgende week zeker een aantal toestellen binnen gaan komen. Het loopt dus nog door.
Gelukkig loopt het door Alleen maar afwachten hoeveel en wat voor toestellen er binnen gaan komen. Ik gok erop nog zeker een paar weken te moeten wachten, maar je weet nooit natuurlijk...
  #232  
Oud 24-07-09, 18:36
wernerb wernerb is offline
• iOS 3.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gent
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner85 Bekijk bericht
Wanneer heb jij je ingeschreven dan?
Op 25 Juni
  #233  
Oud 24-07-09, 18:39
Polansky Polansky is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey Bekijk bericht
Dus omdat jij geen reactie krijgt is het niet waar en/of zijn mensen aan het liegen. Sure!
Misschien ben je gewoon niet vriendelijk genoeg tegenover de mensen van switch? Of zeg je zelf soms niet de waarheid? Op welke plaats sta je?
Dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat alle mensen die claimen te weten waar ze op de lijst staan, met geen enkele zekerheid echt kunnen zeggen. Bovendien al sta je op nummer 10 op de lijst bij vestiging A, als ze vervolgens enkel uitgeleverd worden aan vestiging B sta je alsnog op nummer 10 bij winkel A. Of ze krijgen een ander type binnen dan dat jij hebt besteld. Misschien dat de nummer '11' dan wel voor jou met een iphone de winkel uitloopt?

Het zegt dus niets en voegt bovendien weinig toe. Daarnaast moet je maar vertrouwen op wat de winkelbediende je verteld. Als ik zeg je staat op nummer 12 om van het gezeur af te zijn, hoeft dat in werkelijkheid natuurlijk niet zo te zijn.

Je wou weten waar ik sta?
Ik kan het je niet vertellen, wel weet ik dat ik dan voor een aantal anderen sta gezien hun reserveringsdatum, maar dat is natuurlijk ook maar voor wat het waard is.

Rustig blijven wachten zou ik zeggen, Switch zal je wel verwittigen wanneer je telefoon binnen is.

Laatst gewijzigd door Polansky; 24-07-09 om 18:47.
  #234  
Oud 24-07-09, 18:41
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop Bekijk bericht
Gelukkig loopt het door Alleen maar afwachten hoeveel en wat voor toestellen er binnen gaan komen. Ik gok erop nog zeker een paar weken te moeten wachten, maar je weet nooit natuurlijk...
Tja, ben bang dat gelijk gaat krijgen daarin. Maar goed, hij komt uiteindelijk vanzelf wel. Even geduld nog. ;-)
  #235  
Oud 24-07-09, 18:49
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Geen gezever zoals je ziet:

Citaat:
Geachte,

Dit is voor het model dat u besteld heeft.

Met vriendelijke groeten,

Switch Meir | Apple Premium Reseller
Eiermarkt 46 | 2000 Antwerpen
Citaat:
Geachte,



U staat momenteel 24ste.



Met vriendelijke groeten,

Switch Meir | Apple Premium Reseller
Eiermarkt 46 | 2000 Antwerpen

Laatst gewijzigd door Northsider; 24-07-09 om 19:04.
  #236  
Oud 24-07-09, 19:45
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard Lange levertijd bij hcw

Ik kreeg vandaag als antwoord op mijn mailtje hoelang de verwachte levertijd was dit antwoord:

Beste,


Wij verwachten deze rond eind van de maand(hopelijk).
Er staan al meer dan 150 stuks in bestelling.
Het is bang afwachten of we een extra grote lading gaan krijgen tegen eind van de maand.

Het beste is van gewoon een bestelling te plaatsen en af te wachten. U wordt op de hoogte gehouden van zodra uw besteling is aangekomen.

Als u nog vragen heeft kunt u mij steeds per kerende contacteren.


Met vriendelijke groeten,
  #237  
Oud 24-07-09, 20:40
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Ik had zelfde te horen gekregen bij HCW. Afwachten dus...
  #238  
Oud 24-07-09, 20:55
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polansky Bekijk bericht
Dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat alle mensen die claimen te weten waar ze op de lijst staan, met geen enkele zekerheid echt kunnen zeggen. Bovendien al sta je op nummer 10 op de lijst bij vestiging A, als ze vervolgens enkel uitgeleverd worden aan vestiging B sta je alsnog op nummer 10 bij winkel A. Of ze krijgen een ander type binnen dan dat jij hebt besteld. Misschien dat de nummer '11' dan wel voor jou met een iphone de winkel uitloopt?

Het zegt dus niets en voegt bovendien weinig toe. Daarnaast moet je maar vertrouwen op wat de winkelbediende je verteld. Als ik zeg je staat op nummer 12 om van het gezeur af te zijn, hoeft dat in werkelijkheid natuurlijk niet zo te zijn.

Je wou weten waar ik sta?
Ik kan het je niet vertellen, wel weet ik dat ik dan voor een aantal anderen sta gezien hun reserveringsdatum, maar dat is natuurlijk ook maar voor wat het waard is.

Rustig blijven wachten zou ik zeggen, Switch zal je wel verwittigen wanneer je telefoon binnen is.
Het is allemaal een hoop smeerlapperij!
Ik kom net terug van Mobistar Wijnegem,heb daar 2 weken geleden en witte 32gb besteld en stond toen op de 7de plek.
De manager daar is een arrogant baasje wie wel eens een kinderkletske verdient naar mijn mening. Was vorige week ook even binnengeweest omdat ze daar de telefoon toch nooit opnemen en werd toen na eerst even genegeerd te worden door die manager "geholpen".
Vandaag ging ik terug omdat ze geen reactie gaven op een mail van mij en was eigenlijk van plan om eens goed mijn gedacht te zeggen.
Maar dat strekenventje was er niet,op vakantie zo bleek.
Ik werd wederom geholpen door Marc,een heel behulpzame kerel wie ook mijn reservatie had opgenomen.
Dit keer kreeg ik wel medewerking en vroeg of ik kon weten op welke plek ik nu reeds stond.
Hij haald " DE KAFT " erbij,en na even bladeren vertelde hij me dat ik op de 7e plek stond...euh...wablieft?!

Toen ik vorige week was binnengestapt had ik daar niet achter gevraagd maar in zijn korte uitleg vertelde de shopmanager wel dat er die week 1stuk van mijn bestelde model was binnengekomen.
Voordat Marc "De Kaft" bovenhaalde had ook hij gezegd "deze" week 1 stuk te hebben ontvangen.
Misschien kan ik echt niet rekenen maar volgens mij is 7-2 niet 7!

Ik confronteerde hem ermee en hij gaf grif toe dat alles niet volgens de regeltjes loopt.
Je zag ook dat hij 't er lastig mee had maar ik neem hem persoonlijk niks kwalijk.
Ik ben al blij dat die kerel mij als een mens behandelde en niet als een stuk vuil.
Maar niettemin kom ik en waarschijnlijk nog een hoop andere mensen bedrogen uit.
Ik betaalde een voorschot van 135 euro en heb nu echt wel door dat ik er zelf zal moeten achter zitten wil ik m'n iphone binnen een acceptabele tijd kunnen ontvangen.

Ik ga in ieder geval proberen om een beetje druk uit te oefenen met de kennis die ik vandaag heb opgedaan want ben niet van zins om met mijn kl*t*n te laten spelen.

wat mijn vriendin ook opviel was dat het gesprek tussen mij en de winkelbediende scherp afgeluisterd werd door een collega en die werd er niet bepaald vrolijk van dus ik heb wel degelijk dingen gehoord en gezien die niet voor mijn ogen en oren bedoeld waren.

Heb nu wel 1 grote les geleerd.... plaats nooit een reservatie voor een iphone!

Een weekje vrij nemen en gewoon gaan iphone-jagen
  #239  
Oud 24-07-09, 21:53
investin investin is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

"Mijnheer uw iphone ligt voorr u klaar" was het berichtje dat ik vandaag van het Mobistarcenter in de Lange munt in Gent kreeg. Bestelling was op 14 juli geplaatst (11de in de rij) en zie, vandaag na iets meer dan een week de gelukkige bezitter van een gloednieuw speeltje. Mijn vrouw gaat alleen slapen vanavond!
  #240  
Oud 24-07-09, 23:40
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door investin Bekijk bericht
"Mijnheer uw iphone ligt voorr u klaar" was het berichtje dat ik vandaag van het Mobistarcenter in de Lange munt in Gent kreeg. Bestelling was op 14 juli geplaatst (11de in de rij) en zie, vandaag na iets meer dan een week de gelukkige bezitter van een gloednieuw speeltje. Mijn vrouw gaat alleen slapen vanavond!

Ik ben blij voor je!!
Veel succes ermee en niet te lang wakker blijven vannacht
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.