//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jimc Mijn iPhone 32GB wit is ook binnen bij Mobistar Wilrijk. De verkoopster wist me te vertellen dat ze een levering ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 26-07-09, 15:14
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimc Bekijk bericht
Mijn iPhone 32GB wit is ook binnen bij Mobistar Wilrijk. De verkoopster wist me te vertellen dat ze een levering hadden binnengekregen van 11 16GB's en 3 32GB's. De meeste op de wachtlijst willen een 32GB zwart en die komt nog altijd slecht binnen.
Dat is ook allemaal een beetje vaag.
In het Mobistarcenter te Wijnegem zeggen ze dat de 32gb "white" slecht binnenkomt en moet dat toevallig net het model zijn dat IK bestelde
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 26-07-09, 15:32
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
@ Sidderke: kost de iPhone 3GS 32 GB bij BelCompany in België ook 675 euro? Is deze bij alle BelCompany winkels te krijgen?
Hey Northsider: geen idee. Ik vermoed dat de prijs wel hetzelfde zal zijn, ik heb dat niet gevraagd aan die vriendin. Ik denk dat ze het anders wel zou gezegd hebben.

Ik zou toch eerst bellen naar de Belcompany winkel in kwestie. Zij heeft er een gevonden in de Belcompany Dendermonde, maar in 2 van de Belcompany's in Gent zeiden ze dat er op dit moment in Gent geen voorraad was, dus ik vermoed dat ze het dan over hun andere winkels (er zijn er in totaal 4 in Gent) hadden.

Ikzelf vermoed dat ik volgende week mijn iPhone met een beetje geluk moet binnenkrijgen, dus ik ga hem nu niet ergens anders meer gaan kopen.
  #263  
Oud 26-07-09, 18:11
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

@ Sidderke: Als die termijn van 3 a 4 weken klopt, heb ik ook nog wel even geduld. Voor mij is het nu zo'n 3 weken geleden dat ik em besteld heb, maar heb het idee dat het bij Switch wat langer duurt. Helemaal nu ik er een in Antwerpen uitgekozen heb om op te halen. Heb jij em ook bij Switch besteld of Mobistar?

Ik heb een aantal van die Belcompany winkels op hoop van zegen gemaild, mocht er voorraad zijn, kan ik nog wel even bellen, dan zien we dan wel weer.
  #264  
Oud 26-07-09, 19:34
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik heb hem besteld bij Mobistar Langemunt Gent.
Toen ik er bestelde waren ze nog maar de dag ervoor of zo begonnen met bestellijsten op te maken, dus ik dacht dat ik daar wel hoog op de lijst zou eindigen. Ik stond 4e op hun lijst voor een 32 GB zwarte 3GS.
Ik heb mij op de lijst gezet op 8 juli, met een voorschot van 75 euro.

Vorige week waren er leveringen, en zijn er 2 32 GB's geleverd, dus zit ik nu 2e op de lijst vermoed ik. Deze week zullen er ook wel leveringen zijn geweest vermoed ik, maar ik heb geen telefoon gekregen. Dus misschien zaten er geen of maar één 32GB zwart toestel tussen.
Ik hoop dus bij de volgende levering (dinsdag? vrijdag?) dat mijn telefoon er zal bijzitten...

Ik ben tevreden over de service bij de Switch, maar ik zou er geen iPhone bestellen omdat Mobistar soms hun eigen winkels eerst meer voorraad geeft. Maar als ik hoor hoe slecht de Mobistar Centers zelf bevoorraad worden, kan je hen dat minder en minder kwalijk nemen, vind ik.
  #265  
Oud 26-07-09, 20:18
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Ik heb hem besteld bij Mobistar Langemunt Gent.
Toen ik er bestelde waren ze nog maar de dag ervoor of zo begonnen met bestellijsten op te maken, dus ik dacht dat ik daar wel hoog op de lijst zou eindigen. Ik stond 4e op hun lijst voor een 32 GB zwarte 3GS.
Ik heb mij op de lijst gezet op 8 juli, met een voorschot van 75 euro.

Vorige week waren er leveringen, en zijn er 2 32 GB's geleverd, dus zit ik nu 2e op de lijst vermoed ik. Deze week zullen er ook wel leveringen zijn geweest vermoed ik, maar ik heb geen telefoon gekregen. Dus misschien zaten er geen of maar één 32GB zwart toestel tussen.
Ik hoop dus bij de volgende levering (dinsdag? vrijdag?) dat mijn telefoon er zal bijzitten...

Ik ben tevreden over de service bij de Switch, maar ik zou er geen iPhone bestellen omdat Mobistar soms hun eigen winkels eerst meer voorraad geeft. Maar als ik hoor hoe slecht de Mobistar Centers zelf bevoorraad worden, kan je hen dat minder en minder kwalijk nemen, vind ik.
Het probleem is dat er eigenlijk geen "lijst" bestaat.
Toen ik ging vragen waar ik stond haalde hij een kaft boven waarin de bestelbons (degene waar je zelf een exemplaar van hebt) gewoon achtereen zaten.
Ik was volgens hem 7de maar toen ik 'm 2 weken voordien bestelde was ik reeds zevende en dat terwijl ik al was ingelicht over de levering van minstens twee iphones van het model dat ik wil. Wie heeft dan die twee iphones?

Er is geen duidelijke richtlijn in het leversysteem dat zij hanteren,dat is wel duidelijk. Die bons worden voortdurend door elkaar gehaald (heb het zelf gezien).
Ze doen gewoon wat ze willen,de nodige vriendjespolitiek erbij genomen.
Ben er van overtuigd dat de meeste iphones die ze binnenkrijgen gewoon zonder reservatie de deur uit gaan,de mensen die gereserveerd hebben zijn eigenlijk toch al binnen....

Het enige wat ik dan kan doen is wachten tot er voldoende voorraad zal zijn want heel het land aflopen en bellen is voor mij geen optie.
Ook mijn voorschot was te groot om zomaar te laten vallen.

And then we wait
  #266  
Oud 27-07-09, 09:55
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Na zondag wacht ik al meer dan een maand, had vorige week donderdag eindelijke na tijden bellen iemand aan de lijn.
Die vertelde mij dat er een goede kans is dat maandag(vandaag) of dinsdag het toestel binnen komt.
Vol spanning wacht ik dit eventjes af
Moet er wel meteen aan toevoegen heb dat kreng woensdag nog niet ga ik me geld terug halen, goed of kwaadschiks (voorschot was 200 Euro)
  #267  
Oud 27-07-09, 10:17
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard Iphone kopen

Ik heb besloten morgen maar eens te gaan speuren in belgie.
Heb een lijstjes gemaakt met winkels die bij elkaar in de buurt liggen.
Ben benieuwd of ik er een ga scoren.
Weet iemand of de media markt ze ook heeft? Zag het wel 1 keer in het forum staan maar is iemand ervan op de hoogte of ze ze werkelijk hebben?

Na het lezen van alle berichten over het reserveren lijkt het me geen goed plan om te reserveren.
Dus ga gewoon maar kijken. Ik woon net aan de grens dus het is toch maar 15 minuten rijden.
Ik hoop voor iedereen dat de leveringen komende tijd wat groter zijn.
Ik hou jullie op de hoogte of ik er een heb kunnen scoren.
  #268  
Oud 27-07-09, 11:20
DOTSY DOTSY is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Ik heb besloten morgen maar eens te gaan speuren in belgie.
Heb een lijstjes gemaakt met winkels die bij elkaar in de buurt liggen.
Ben benieuwd of ik er een ga scoren.
Weet iemand of de media markt ze ook heeft? Zag het wel 1 keer in het forum staan maar is iemand ervan op de hoogte of ze ze werkelijk hebben?

Na het lezen van alle berichten over het reserveren lijkt het me geen goed plan om te reserveren.
Dus ga gewoon maar kijken. Ik woon net aan de grens dus het is toch maar 15 minuten rijden.
Ik hoop voor iedereen dat de leveringen komende tijd wat groter zijn.
Ik hou jullie op de hoogte of ik er een heb kunnen scoren.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Wij (een vriend en ik) zijn van plan hetzelfde te ondernemen. Hou ons op de hoogte!
  #269  
Oud 27-07-09, 12:50
GM1234 GM1234 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Overpelt (BE)
Berichten: 8
Standaard

Net Mobistar Mol gebeld, en hebben me verteld dat mijn 3GS 16Gb White is aangekomen. Al van zaterdag blijkbaar, maar omdat het zo druk was hebben ze niemand kunnen contacteren.... (?)

Anyway, 15 juli besteld , 25 juli aangekomen, dus een 10 dagen moeten wachten, en stond 17e in wachtlijst.
  #270  
Oud 27-07-09, 13:04
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Conclusie: gewoon de winkel binnenstappen en als je geluk hebt dan grabbelen ze eentje van onder de toonbank (lees: verkoper gefrustreerd door de vele fictieve mensen op de wachtlijsten die ze niet kunnen bereiken) en stap je buiten met een nieuwe 3GS.
  #271  
Oud 27-07-09, 14:03
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik hoop echt dat Het Computer Winkeltje (HCW.BE) binnenkort ook eens wat iPhone's binnen krijgt... Verwachte lever datum staat nog op 31/07 alleen ik denk dat we ook daar nog eens dik overheen gaan.

Zit nu al meer dan een maand zonder een iPhone. En mijn oude Samsung D600 begint steeds vervelender te worden. Alleen smsen is al verschrikkelijk...

Heeft iemand al weer iets van HCW.BE vernomen?
  #272  
Oud 27-07-09, 14:21
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Bij Het computer winkeltje(HCW) hebben ze meer als 150 orders staan en ze hopen op een grote lading aanstaande vrijdag. Maar neem ik echter in twijfel aangezien de andere winkels die de iphone verkopen ook zoon kleine leveringen krijgen.
Zou raar zijn als zij wel 150 stuks krijgen en de mobistar niet.
Ik denk dat ze er gebruik van maken dat veel Nederlands daar bestellen omdat ze verstuurd kunnen worden en de rente opstijken.
Erg vervelend voor degene die daar hebben besteld.
Ik ga deze week eens kijken daar woon er 10 min vanaf.
  #273  
Oud 27-07-09, 14:50
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Ik denk dat er hier en daar met de voeten en de centjes van goedgelove bestellers wordt gespeeld. Als een winkel 100-200 euro voorschot vraagt x aantal bestellingen zonder iets te moeten leveren over een periode van meer dan een maand dan strijk je toch een beetje van de rente op. Maar waarom bestellen de Nederlanders gewoon niet in Nederland? Daar verkoopt men toch ook de iPhone unlocked?
  #274  
Oud 27-07-09, 14:52
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFilip Bekijk bericht
Ik denk dat er hier en daar met de voeten en de centjes van goedgelove bestellers wordt gespeeld. Als een winkel 100-200 euro voorschot vraagt x aantal bestellingen zonder iets te moeten leveren over een periode van meer dan een maand dan strijk je toch een beetje van de rente op. Maar waarom bestellen de Nederlanders gewoon niet in Nederland? Daar verkoopt men toch ook de iPhone unlocked?
Heb je de prijzen gezien? 800+ euro voor een 16GB unlocked telefoon! Dan kun je hem beter in België bestellen.
  #275  
Oud 27-07-09, 15:08
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Koppelverkoop = de max he. Ofwel rammen ze u een superduur abonnement in uwe nek ofwel mag je een smak geld op tafel gooien. Leuk om weten dat we hier in Belgïe dezelfde weg opgaan. Ik vrees dat de hollanders een laatste keer naar België zullen afzakken want met de volgende versie zullen wij als Belgskes erook aanhangen.
  #276  
Oud 27-07-09, 15:10
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Wie weet. Dat zal de tijd uitwijzen. Als ze voorlopig althans nog maar even wachten! ;-)
  #277  
Oud 27-07-09, 15:19
ruubstert ruubstert is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Heb je de prijzen gezien? 800+ euro voor een 16GB unlocked telefoon! Dan kun je hem beter in België bestellen.
Ik dacht bij T-mobile zelf toch echt 1000+ euro? Of bedoel je de webshops? Het is kiezen, of je haalt m bij de webshops en je betaalt inderdaad rond de 800-900 euro, of je bestelt/haalt m in België. En de derde keuze is je neemt een t-mobile-abonnement en je hebt thuis geen dekking, in mijn geval Daarom denk ik dat Apple niet echt slim is geweest om de Iphone aan T-mobile (of welke keten dan ook) te koppelen.
  #278  
Oud 27-07-09, 15:22
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruubstert Bekijk bericht
Ik dacht bij T-mobile zelf toch echt 1000+ euro? Of bedoel je de webshops? Het is kiezen, of je haalt m bij de webshops en je betaalt inderdaad rond de 800-900 euro, of je bestelt/haalt m in België. En de derde keuze is je neemt een t-mobile-abonnement en je hebt thuis geen dekking, in mijn geval Daarom denk ik dat Apple niet echt slim is geweest om de Iphone aan T-mobile (of welke keten dan ook) te koppelen.
Vandaar ook de 800+. Had er een + achter gezet om aan te geven dat je al snel 800 of meer betaald. Maar bij T-Mobile kan het wel eens rond de 1000 zitten ja. Geloof dat het met de 3G wel ergens daar in de buurt lag.
  #279  
Oud 27-07-09, 15:31
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Begrijpelijke reactie dat de NL al snel de grens overlopen; het is inderdaad een vrije markt maar voor de verkopers in BE is dit hetzelfde. Uit de rush van vorige jaar zijn er al veel die voorrang geven aan de Belgen. Ik wou gewoon eens even de test doen door te vragen wie zijn 3GS snel had BE of NL is?
  #280  
Oud 27-07-09, 15:46
Gleek Gleek is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een reservering op 9 juli geplaatst bij mobistar (keyserlei) in Antwerpen.
Ik probeer ze te bellen maar ze nemen niet op. Weet iemand misschien een andere manier om in contact te kunnen komen?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.