//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Ik kreeg vandaag van belcompany dit mailtje: Beste WIj hebben nog geen levering ontvangen, hopelijk deze namiddag. Ik kan niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 31-07-09, 17:20
bdielissen bdielissen is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag van belcompany dit mailtje:

Beste

WIj hebben nog geen levering ontvangen, hopelijk deze namiddag. Ik kan niks garanderen...

Mvg

BelCompany Hasselt 2
Maastrichterstraat 31-33
3500 Hasselt
Tel : 011/375 171
E-mail : hasselt.maastrichterstraat@belcompany.be
net gebeld maar nog geen iphones ontvangen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 31-07-09, 17:30
geraldus geraldus is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard bestelling is binnen

Switch antwerpen heeft vandaag gemaild dat de bestelling binnen is (besteld op 03/07/2009)...
iPhone 3GS 16GB-zwart.

Het probleem is dat ik ook al een bestelling gedaan had bij Krefel en hier kan ik mijn voorschot niet meer terugvragen.

Iemand nog interesse in een zwarte 3GS 16GB?

Zo ja, ga ik hem morgen afhalen. Geintereseerden moeten mij maar laten weten of ze hem bij mij willen komen afhalen (mortsel).
  #463  
Oud 31-07-09, 18:28
ronny005 ronny005 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

sorry, foutje...
  #464  
Oud 31-07-09, 18:32
geraldus geraldus is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

De iphone is jammer genoeg al weg...

de reacties kwamen heel snel binnen. en de eerste heeft hem te pakken.

maar in ieder geval weten de mensen die bij switch antwerpen rond de 3de juli besteld hebben dat het binnekort hun beurt is....
  #465  
Oud 31-07-09, 18:32
azzido azzido is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Heeft er iemand toevallig nog een idee hoe het bij Easy-M gaat?
Als bij Switch de eerste levering is binnengekomen, mag het hier toch wel wel vooruit beginnen gaan
  #466  
Oud 31-07-09, 18:49
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Ik heb maar 3 werkdagen moeten wachten op m'n Iphone 3GS (in een lokale Mobistar shop). Ik heb blijkbaar geluk gehad.
  #467  
Oud 31-07-09, 18:59
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Ik ga morgen maar eens rondje belgie maken kijken waar wat te halen valt
  #468  
Oud 31-07-09, 19:02
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

bij krefel zijn de iphhones uit de webshop gehaald
  #469  
Oud 31-07-09, 19:04
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

Ik moet ook zeggen dat ze bij belcompany veeeeel vriendelijker zijn als bij mobistar.

Ik ben in de shopping Genk geweest. eerst bij mobistar en daarna bij belcompany.
Bij mobistar heb ik met een zwangere verkoopster gesproken en zij was heel vriendelijk, maar ze zei wel dat er enkel verkocht werd met accessoire pakket van 50 euro. wat niet mag maja. voor de witte 32GB was er geen wachtlijst maar heb geen zin om voorschot te betalen.
Bij belcompany was die kerel heel vriendelijk en hij heeft mij zonder probleem genoteerd voor een 32GB wit en hij zei dat als hij mij volgende week nog niet gebeld had dat ik contact moest opnemen met hem voor een update. Ik heb ook geen voorschot moeten betalen. voor de 16GB was er wel een wachtlijst.

Dus laten we met z'n allen elkaar goed informeren zodat we NIET meer naar onnozele mobistar centers moeten gaan. Maasmechelen bijvoorbeeld, echt niet te spreken van de service daar wat een incompetente mensen.
  #470  
Oud 31-07-09, 19:29
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Vandaag zowat alle Mobistar, Belcompany, Apple Store winkels gedaan in Hasselt. Enkel 1 witte te verkrijgen mits aanschaf accesoirepak.
Voor de rest wachtlijsten van 3 tot 4 weken minimum, bij de Apple shop hadden ze reeds een 200 tal reserveringen.
  #471  
Oud 31-07-09, 19:51
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Vind het wel smerig dat Mobistar misbruikt maakt om je die accessoires aan te smeren...
  #472  
Oud 31-07-09, 20:18
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Tja, is geen lijn in te trekken, in de ene Mobistar winkel verplichten ze je, in de andere niet, etc...
  #473  
Oud 31-07-09, 20:27
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Er zou iemand dat moeten filmen met z'n gsm en dan doorsturen naar de minister die verantwoordelijk is voor dergelijke zaken. Dan zal hij onmiddellijk mobistar op het matje roepen.
  #474  
Oud 31-07-09, 20:29
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Het is zogezegd een iPhone pack, telefoon + autolader + screenfolie + hoesje

iets in de 50 euro of zoiets
  #475  
Oud 31-07-09, 21:23
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

De ministers zijn op vakantie en hebben al een iPhone 3GS they simply don't care anymore, dus dat zal al niet gebeuren.

Maar ik heb een mail gestuurd naar de desbetreffende instanties om ff te checken of de 7 dagen niet goed, geld terug garantie hier ook van toepassing is.
Op deze manier koop je gewoon hun dom accessoire pakket je rekent af, wandelt de winkel buiten, gaat terug naar binnen en eis je geld terug voor het pakket.

Ik heb de betreffende wetteksten wel maar kan er niet uit afleiden of je het nu wel of niet de verbintenis kan verbreken bij aankopen bij de handelaar in zijn pand.
Misschien word iemand op dit forum er wat wijzer van.
De bedenktermijn

Laatst gewijzigd door o3vegeta; 31-07-09 om 21:28.
  #476  
Oud 31-07-09, 21:39
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Op 9 juli besteld, eergisteren binnen

Gent - Louzebergkaai trouwens
  #477  
Oud 31-07-09, 21:39
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta Bekijk bericht
Maar ik heb een mail gestuurd naar de desbetreffende instanties om ff te checken of de 7 dagen niet goed, geld terug garantie hier ook van toepassing is.
Op deze manier koop je gewoon hun dom accessoire pakket je rekent af, wandelt de winkel buiten, gaat terug naar binnen en eis je geld terug voor het pakket.
De 7 dagen bedenktijd wet geldt enkel bij een verkoop op afstand (telefoon, internet of aan de deur). Als je zelf naar de winkel gaat om iets te kopen, geldt dit niet.
  #478  
Oud 31-07-09, 21:46
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

Dacht ik al, omdat ik het dus ook nergens kon terugvinden.
  #479  
Oud 01-08-09, 08:15
netje74 netje74 is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 38
Standaard

Gisteren verschillende Belcompany's gebeld. Toen werd er gezegd dat er bij Tessenderlo nog een i-phone 32 gb op voorraad was. Mijn vriendin daar meteen naartoe gereden, maar deze bleek gereserveerd te zijn. Balen!!! Hij vertelde dat er in Knokke, Ieper en Bergen ook nog 1 was. Maar dat is helemaal aan de andere kant van Belgie. Deze geprobeerd te bellen, maar ze namen allemaal niet op. Hij zei anders kun je het nog bij Mobistar Diest proberen.

Toen is ze daarnaartoe gereden. Maar helaas ook niks. Toen heeft ze er daar 2 besteld. 1 32 gb voor mij en 1 16 gb voor haar alletwee in het wit. Hij moest nog ff overleggen of ze er 2 mocht reserveren, maar omdat er binnenkort meer voorraad komt, mocht dat. De levertijd was 2 tot 3 weken, dus nu maar hopen dat er wat meer voorraad komt. Ze waren heel vriendelijk, moesten een voorschot van 50 euro per toestel betalen, maar kunnen deze terugkrijgen als we hem toch nog ergens anders eerder krijgen (bijv bij switch ). Ben benieuwd.
  #480  
Oud 01-08-09, 10:00
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netje74 Bekijk bericht
Gisteren verschillende Belcompany's gebeld. Toen werd er gezegd dat er bij Tessenderlo nog een i-phone 32 gb op voorraad was. Mijn vriendin daar meteen naartoe gereden, maar deze bleek gereserveerd te zijn. Balen!!! Hij vertelde dat er in Knokke, Ieper en Bergen ook nog 1 was. Maar dat is helemaal aan de andere kant van Belgie. Deze geprobeerd te bellen, maar ze namen allemaal niet op. Hij zei anders kun je het nog bij Mobistar Diest proberen.

Toen is ze daarnaartoe gereden. Maar helaas ook niks. Toen heeft ze er daar 2 besteld. 1 32 gb voor mij en 1 16 gb voor haar alletwee in het wit. Hij moest nog ff overleggen of ze er 2 mocht reserveren, maar omdat er binnenkort meer voorraad komt, mocht dat. De levertijd was 2 tot 3 weken, dus nu maar hopen dat er wat meer voorraad komt. Ze waren heel vriendelijk, moesten een voorschot van 50 euro per toestel betalen, maar kunnen deze terugkrijgen als we hem toch nog ergens anders eerder krijgen (bijv bij switch ). Ben benieuwd.
Diest moet je vooral niet vertrouwen. Ik had ook gebeld en ze hadden eentje opzij gelegd maar als ik onderweg was en even belde waren er ineens geen meer, nooit geweest zei hij. Ook balen dus
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.