//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben net binnen geweest in het mobistar center in Eeklo (Oost-Vlaanderen), daar ligt nog 1 witte 3GS 16GB. Vriendelijke mensen trouwens. Best eens bellen voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 01-08-09, 11:27
g4uth13r g4uth13r is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ben net binnen geweest in het mobistar center in Eeklo (Oost-Vlaanderen), daar ligt nog 1 witte 3GS 16GB. Vriendelijke mensen trouwens.

Best eens bellen voor je gaat, dan kunnen ze hem voor jou aan de kant leggen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 01-08-09, 12:20
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Bah, is een uur rijden van hier. Spijtig
__________________
Pom Pom Pom
  #483  
Oud 01-08-09, 12:38
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Nou, ik was net in St. Niklaas... Alle berichten over de Mobistar winkels kloppen hoor.. Wat een stel idioten.. Ik netjes gevraagd (na 5 minuten te hebben gewacht tot meneer met zn eigen iPhone klaar was) of hij nog iPhones had.. Hij had er nog 2 een zwarte 16gb en een witte. Ik zeg doe maar alletwee. Vraagt ie naar een belgisch paspoort... Nah ja... Hij mag alleen maar aan belgen verkopen.. Opdracht van het hoofdkantoor... Nou volgens mij een opdracht uit zn duim... Niet normaal.. Ik naar de belcompany om de hoek... Die hadden ze helaas niet.. Ik dat verhaal verteld.. Die begrepen er ook niks van.. Ze waren zelfs zo vriendelijk om ff met me mee te lopen om te bemiddelen... Helaas meneer had duidelijk slecht geslapen...

Pffff....
  #484  
Oud 01-08-09, 13:09
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Omg wat een losers.
  #485  
Oud 01-08-09, 13:13
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles Bekijk bericht
Nou, ik was net in St. Niklaas... Alle berichten over de Mobistar winkels kloppen hoor.. Wat een stel idioten.. Ik netjes gevraagd (na 5 minuten te hebben gewacht tot meneer met zn eigen iPhone klaar was) of hij nog iPhones had.. Hij had er nog 2 een zwarte 16gb en een witte. Ik zeg doe maar alletwee. Vraagt ie naar een belgisch paspoort... Nah ja... Hij mag alleen maar aan belgen verkopen.. Opdracht van het hoofdkantoor...
Laat jij nou net die Nederlander zijn, met een nederlands paspoort die in belgie woont en werk Beetje triest om te verkondigen dat dit opdracht van het hoofdkantoor is. Een typisch naïeve verkoper die niet weet wat voor informatie er allemaal op internet beschikbaar is.
  #486  
Oud 01-08-09, 13:17
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Volgens mij doen de winkels een wedstrijd. Kijken wie de de hollanders op de leukse manier de winkel uitkrijgt.

- Een hollander inplaats van een iphone 3gs een 3g meegeven..(heb ik al gelezen op het forum)

- Zeggen dat ze niet aan hollanders mogen verkopen.

- Zeggen dat je niet mag reserveren

- Je naar een andere winkel sturen.

Ben beniewd wat voor geintjes er nog meer bij komen.
Ben blij als ik van het gezeur af ben en hem in huis heb.
  #487  
Oud 01-08-09, 13:42
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

In feite een beetje discriminerend niet? Komt erop neer dat ze zeggen:

Nou er zijn niet genoeg iphone's voor België, waarom zouden we dan nog aan een nederlander verkopen? Koop maar in je eigen land.
  #488  
Oud 01-08-09, 13:58
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Tsja, dat zei hij inderdaad tussen neus en lippen... "ga maar in Marokko op de zwarte markt halen".... Ik heb me maar rustig gehouden... te treurig...
  #489  
Oud 01-08-09, 14:38
bdielissen bdielissen is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 11
Standaard

Ik heb zojuist mijn iphone opgehaald in de mobistar winkel in Lanaken. Ik stond vanaf 26-6 op de lijst.
  #490  
Oud 01-08-09, 14:47
Bikkel91 Bikkel91 is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Almere
Berichten: 15
Standaard

Wellicht moeten we een lijst opstellen met winkels in belgie die zo of anders incorrect handelen?
  #491  
Oud 01-08-09, 15:49
boneman boneman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles Bekijk bericht
Nou, ik was net in St. Niklaas... Alle berichten over de Mobistar winkels kloppen hoor.. Wat een stel idioten.. Ik netjes gevraagd (na 5 minuten te hebben gewacht tot meneer met zn eigen iPhone klaar was) of hij nog iPhones had.. Hij had er nog 2 een zwarte 16gb en een witte. Ik zeg doe maar alletwee. Vraagt ie naar een belgisch paspoort... Nah ja... Hij mag alleen maar aan belgen verkopen.. Opdracht van het hoofdkantoor... Nou volgens mij een opdracht uit zn duim... Niet normaal.. Ik naar de belcompany om de hoek... Die hadden ze helaas niet.. Ik dat verhaal verteld.. Die begrepen er ook niks van.. Ze waren zelfs zo vriendelijk om ff met me mee te lopen om te bemiddelen... Helaas meneer had duidelijk slecht geslapen...

Pffff....
Op het gevaar af een meute Nederlanders te schofferen, toch nog even dit : waarom heb je in godsnaam 2 iphones nodig ?

Begrijp me niet verkeerd : van mij mag iedereen (Belg, Nederlander,...) op dezelfde manier behandeld worden, maar de huidige attitude "ik weet dat er schaarste is, en daar ga ik eens winst op maken" stoot me toch een beetje tegen de borst. In de plaats van Mobistar zou ik een regel opstellen "één iphone per persoon". Discriminatie is in België trouwens verboden :
Discriminatie - Justitie - Portaal Belgische Overheid
  #492  
Oud 01-08-09, 16:32
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

@ Boneman :

weet je iets van de voorraad in Lanaken ik krijg ze nl niet aan de lijn
  #493  
Oud 01-08-09, 16:37
drsnuggles drsnuggles is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Op het gevaar af een meute Nederlanders te schofferen, toch nog even dit : waarom heb je in godsnaam 2 iphones nodig ?

Begrijp me niet verkeerd : van mij mag iedereen (Belg, Nederlander,...) op dezelfde manier behandeld worden, maar de huidige attitude "ik weet dat er schaarste is, en daar ga ik eens winst op maken" stoot me toch een beetje tegen de borst. In de plaats van Mobistar zou ik een regel opstellen "één iphone per persoon". Discriminatie is in België trouwens verboden :
Discriminatie - Justitie - Portaal Belgische Overheid
Ow heel simpel hoor... Ik ben geen handelaar... Ik wilde mezelf en mijn vriendin een cadeautje geven, meer niet...

Ik baal er net zo goed van dat als ik op dit forum in het te koop aangeboden gedeelte voor iphones die in belgie 575 eur kosten 700 eur wordt gevraagd.. Das gebruik maken van schaarste.. niet ik, die op zaterdag een ritje belgie doet...

Tsja.. het is jammer...

ik wacht wel een maandje of zo, als de voorraden weer een beetje op peil zijn... ondanks dat ik een gadget freak ben, is het me dit gedoe echt niet waard..

Laatst gewijzigd door drsnuggles; 01-08-09 om 16:39.
  #494  
Oud 01-08-09, 16:38
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

ben vandaag bij

Mobistar in Bree geweest. helaas geen
Mobistar,Belcompany,Mediamarkt in hasselt. helaas geen
Mobistar in Maasmechelen ook geen.

Ik denken dan bestel ik hem wel bij de laatste in maasmechelen
maar die zeggen dat ze een paar weken geen reserveringen meer mogen
doen. Dat wordt maar even wachten dan
  #495  
Oud 01-08-09, 16:44
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

@Fasty

Als je nu nog belcompany in genk had gedaan en mobistar lanaken dan had je ze allemaal gehad.
Ik heb in dilsen ook nog een mobistar winkeltje gevonden maar dat was dicht. Ik ga er maandag eens langs
  #496  
Oud 01-08-09, 16:55
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta Bekijk bericht
@Fasty

Als je nu nog belcompany in genk had gedaan en mobistar lanaken dan had je ze allemaal gehad.
Ik heb in dilsen ook nog een mobistar winkeltje gevonden maar dat was dicht. Ik ga er maandag eens langs
laat me maar wat weten als je succes hebt. Ik wou idd ook nog langs Genk maar zal daar niet veel meer succes hebben gehad als bij de rest. Had ik mijn
3G toch maar wat later verkocht
  #497  
Oud 01-08-09, 17:00
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Even een vraag over het annuleren van je reservering bij Switch. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe ging het bijvoorbeeld met het terug krijgen van het per creditcard betaalde voorschot van 100 euro?
  #498  
Oud 01-08-09, 17:42
Guest-290520121725
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

hetzelfde probleem !
sinds de iphone 3gs beschikbaar was in lab9 (apple retail store) te Aalst, was die al na een uur uitverkocht. ik sta reeds 1 maand op de wachtlijst...
niet te doen!
  #499  
Oud 01-08-09, 20:08
ikbensven22 ikbensven22 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Eindelijk mijn Iphone 3GS 16GB binnenHeb een maand moeten wachten precies vanaf 2 juli besteld en vandaag opgehaald in Lanaken, YES.

Mevrouw van lanaken van Mobistar zei wel dat de bestellijst groot was en het voor de andere nog heel lang ging duren....heb te doen met die mensen want heb zelf ook een maand moeten wachten en dat was echt veels te lang!
  #500  
Oud 01-08-09, 20:10
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Fijn dat je hem dan nu eindelijk hebt.
Kun je er eindelijk van genieten.
Ik moet nog even wachten. sta nog op de wachtlijst bij mediamarkt inmiddels wel 2de
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.