//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) @FMJ Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd met vraag om voorschot terug te storten, zonder reactie. Dus toen maar gebeld. Nu bleek dat de persoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 03-08-09, 19:07
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

@FMJ Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd met vraag om voorschot terug te storten, zonder reactie. Dus toen maar gebeld. Nu bleek dat de persoon die dit afhandelt van it-pro (zit achter Switch blijkbaar) 2 weken op vakantie is. Nu probeerde ze het zo snel mogenlijk terug te sorten, maar kon wel een week of wat duren. We geven ze maar het voordeel van de twijfel...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 03-08-09, 19:48
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
@FMJ Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd met vraag om voorschot terug te storten, zonder reactie. Dus toen maar gebeld. Nu bleek dat de persoon die dit afhandelt van it-pro (zit achter Switch blijkbaar) 2 weken op vakantie is. Nu probeerde ze het zo snel mogenlijk terug te sorten, maar kon wel een week of wat duren. We geven ze maar het voordeel van de twijfel...
ok, bedankt. Ik geloof toch dat ik de bestelling maar laat staan dan. Als veel mensen ergens anders iPhones gaan halen zal de voortgang op 'de lijst' misschien wel iets sneller gaan, hopelijk...:-s
  #543  
Oud 03-08-09, 19:57
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
ok, bedankt. Ik geloof toch dat ik de bestelling maar laat staan dan. Als veel mensen ergens anders iPhones gaan halen zal de voortgang op 'de lijst' misschien wel iets sneller gaan, hopelijk...:-s
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Want ik lees dat veel mensen hebben geanuleerd bij Switch.
  #544  
Oud 03-08-09, 20:11
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Want ik lees dat veel mensen hebben geanuleerd bij Switch.
Ik heb nog niet geannuleerd bij switch, maar als het nog eens 2 weken duurt (maakt 7 weken) dan annuleer ik waarschijnlijk... Dan koop ik wel een ander toestel.
  #545  
Oud 03-08-09, 22:27
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Ik heb nog niet geannuleerd bij switch, maar als het nog eens 2 weken duurt (maakt 7 weken) dan annuleer ik waarschijnlijk... Dan koop ik wel een ander toestel.

ander toestel ik erger me al dat ik de 3g asl verkocht heb. Zal zeker geen andere toestel pakken die heb ik nu haha. Laat het een maandje rusten
en ga dan nog wel eens rondbellen. ben vorige week zaterdag ook een paar afgeweest voor niks in Bree,Hasselt en maasmechelen.
  #546  
Oud 03-08-09, 23:01
KodoBeast KodoBeast is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ben vandaag samen met een vriend naar Turnhout gereden. Nou ja, belcompany zei geen iphones te verkopen. Die verwees ons naar de apple store & Mobistar.

De Apple store daar om de hoek was in ieder geval dicht, dan maar naar Mobistar.

Daar wist de verkoper mij te vertellen dat de wachttijden 4 a 5 -maanden- duurde, en dat dit overal hetzelfde was. Dit lijkt mij eerder een "ga weg" verhaal dan de oprechte wachttijden.

Toen zijn we naar de Krefel gegaan in turnhout, de (aardige) mevrouw van de info balie wist ons te vertellen dat ze op dit moment niets hadden. Toen overlegde ik even met die vriend waarmee ik daar was, of we wellicht Schoten zouden proberen.

De mevrouw haakte in en keek even voor ons hoe het met de voorraad van Krefel in schoten zat, en wist ons te vertellen dat er 2 op voorraad waren, maar al 9 voorschotten betaald, dus daar zouden ze ons ook geen toestellen mee kunnen geven.

Toen hebben we besloten om bij Krefel Turnhout een voorschot te betalen (€300) met de verwachte levertijd van 1 week. Wellicht vrijdag al. We moeten dan wel zelf weer rijden, maar 1 week vergeleken met wat ik verder hoor is redelijk goed te doen.

Krefel lijkt op het moment dus een betere optie. Redelijk voorschot wel, maar als er maar 1 week wachttijd is vind ik dat niet erg.

Nu hopen dat we vrijdag al terug kunnen.

Laatst gewijzigd door KodoBeast; 04-08-09 om 03:33. Reden: typo
  #547  
Oud 03-08-09, 23:09
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Pff dat apple eens de voorraad op orde krijgt, dan hoeven al die mobistar mensjes ook niet meer chagrijnig te doen tegen de 'zoveelste' klant die een iphone wil en is iedereen vrolijk....
Wil morgen ff naar lanaken, maar ik vrees voor een chagrijnige medewerker die er geen zin in heeft die dag en beweert dat ze niet aan wachtlijsten doen ofzo...
  #548  
Oud 03-08-09, 23:10
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

wachtlijsten in lanaken zijn te lang ze schrijven er niemand meer bij en ze hebben ook niks op voorraad ben er vandaag geweest.
  #549  
Oud 03-08-09, 23:32
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Als je naar de voorraden in amerika kijkt, op Apple Retail Store - iPhone availability at the Apple Store , dan vraag me serieus af waarom er in België zoveel out-of-stock is.
  #550  
Oud 03-08-09, 23:37
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Bekijk bericht
wachtlijsten in lanaken zijn te lang ze schrijven er niemand meer bij en ze hebben ook niks op voorraad ben er vandaag geweest.
hm jammer, zeker omdat deze mobistar bijna in Nederland ligt Maar ik dacht dat ze op maandag dicht waren...
  #551  
Oud 03-08-09, 23:40
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Als je naar de voorraden in amerika kijkt, op Apple Retail Store - iPhone availability at the Apple Store , dan vraag me serieus af waarom er in België zoveel out-of-stock is.
Ja is inderdaad opvallend....En niet eerlijk alsof apple niet echt geeft om Europa
  #552  
Oud 04-08-09, 00:10
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil Bekijk bericht
Als je naar de voorraden in amerika kijkt, op Apple Retail Store - iPhone availability at the Apple Store , dan vraag me serieus af waarom er in België zoveel out-of-stock is.
Apple is gewoon niet zo happig om veel hardware unlockte Iphones te verkopen..... en dat Europa als de laagste prioriteit wordt beschouwd zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Als je die beschikbaarheid ziet, heb je zeker meer dan 95% kans om een iphone te kunnen kopen als je een willekeurige winkel binnenstapt.
  #553  
Oud 04-08-09, 00:45
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

heb eigenlijk al geen zin meer in een iphone. Kga denk ik deze direct terug verkopen en wachten op de nieuwe generatie volgende jaar.
__________________
Pom Pom Pom
  #554  
Oud 04-08-09, 04:19
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Apple is gewoon niet zo happig om veel hardware unlockte Iphones te verkopen.....
Ik denk dat het gewoon aan de slechte logistiek van Mobistar is. Alsof ze dit alles niet beter en klantvriendelijker zouden kunnen organiseren...
(waarom kan Apple wel bijna-realtime online winkelvoorraden laten zien en Mobistar niet...)

Ik heb op 22 juli ook een zwarte 32gig besteld in Mobistar Wijnegem. Benieuwd wanneer ik iets hoor. De kerel aan de kassa had in ieder geval een vreemde reactie:
"Ik wik graag een iPhone 3GS bestellen"
"Zeker??"

Laatst gewijzigd door Matisse; 04-08-09 om 04:23.
  #555  
Oud 04-08-09, 10:34
12esc 12esc is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

ik ben gisteren gebeld: mijn 32gb wit is binnen, bij Mobistar in Antwerpen. Ik heb er iets meer dan 2 weken op moeten wachten, dus dat valt erg mee.
  #556  
Oud 04-08-09, 11:47
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Is er intussen al iemand op de hoogte gebracht van zijn/haar positie op de wachtlijst bij Switch?
  #557  
Oud 04-08-09, 11:55
rob rob is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 9
Standaard

Ik heb mijn 3Gs 16 Gb black net binnen met de koerier van Krefel !!, hij staat nu te synchroniseren.
Prima en snelle levering, 30 juli besteld.
  #558  
Oud 04-08-09, 12:18
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matisse Bekijk bericht
(waarom kan Apple wel bijna-realtime online winkelvoorraden laten zien en Mobistar niet...)
Als ze maar een dag op voorhand te horen krijgen dat ze leveringen gaan krijgen, het aantal toestellen en modellen altijd verschilt en de toestellen zo goed als altijd niet meer dan een paar uur in de winkels blijven omdat ze toch met bestellijsten werken die ze afwerken, dan denk ik dat dat een plausibel antwoord is op je vraag. Het is gewoon niet doenbaar.

Pas op: ik ben geen grote Mobistar-fan, en ik heb ook al mijn aanvaringen gehad met hen, maar in dit geval denk ik toch dat de énorme slechte bevoorrading van Apple ten opzichte van België gewoon het grote probleem is die alleen maar een kettingreactie van andere problemen veroorzaakt.
  #559  
Oud 04-08-09, 12:28
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Dus als apple niet binnen een niet al te lange tijd met een stevige levering komt (ipv van 10 modellen per week) blijft deze situatie nog wel even, of de vraag moet ineens drastisch dalen, maar dat duurt nog wel even als ik het zo lees

Dus is de vraag wanneer apple nou eens een flink aantal iphones levert
  #560  
Oud 04-08-09, 12:54
cynthia cynthia is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3
Standaard

Ik heb op 3 juli een witte 32Gb besteld in Mobistar Wijnegem.
Toen ik vorige week eens ging horen hoe het zat met mijn iPhone heeft de verkoper mij 'vriendelijk' afgewimpeld: 'och madam, da kan nog minstens een maand duren, OKE?!'
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.