//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LucVG Misschien ter info : SATURN Wilrijk heeft actueel nog 4 zwarte 16Gb toestellen in stock.... Opgelet : zijn de toestellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #701  
Oud 07-08-09, 16:20
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LucVG Bekijk bericht
Misschien ter info : SATURN Wilrijk heeft actueel nog 4 zwarte 16Gb toestellen in stock....

Opgelet : zijn de toestellen van de 2de generatie (dus geen S) en ze worden verkocht aan 575 Euro. De verkoper(s) beweren dat Mobistar geen S-en levert op dit ogenblik en dat ze deze aan die prijs moeten verkopen (wat dus niet in de Mobistar folder staat)
Maar, wie dus toch een 3G toestel wil, bel even, laat ze opzij zetten en ga ze afhalen.
Die 3G kan je overal krijgen.... maar niemand wil ze.
Blijkbaar staat die S niet voor Speed, maar wel voor Shortage.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 07-08-09, 16:21
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Shortage
  #703  
Oud 07-08-09, 18:42
LucVG's schermafbeelding
LucVG LucVG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint - België
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
Waarom zou je de oude 3G 16 gig aan dezelfde prijs kopen als de nieuwe 3GS?

Heeft niet veel nut lijkt me ...

Tenzij je absoluut een iPhone wil om het even welk model ...

Maar wie weet nuttig voor sommige, dus thx for the tip
Klopt, en de uitleg die ze geven is zo verwarrend. Gelukkig dit forum en de dagelijkse info, dan weet je tenminste wat er op de markt is. Mara de tip had 2 redenen :

1. Kijk god uit wat je koopt, laat u niet vangen !
2. Als je toch een 3G wil, awel daar hebben ze er nog 4.

Eigenlijk zou ik geen reclame mogen maken, want mensen zonder kennis van zaken horen eigenlijk niet thuis als werklnemer in zo'n winkels!

Misschien nog een tip : volgens mobistar center mortsel is er bij hen een wachtlijst er, en dien je te rekenen op 3 weken.
  #704  
Oud 08-08-09, 10:32
hoeij60 hoeij60 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard krefel

Vorige week maandag 27 juli heb ik 25 euro moeten aanbetalen bij de Krefel in Schoten (35 km onder breda), met de mededeling dat ik hem op 3 augustus kon komen ophalen. De krefel levert niet in NL via de webshop, maar wel op bestelling in de winkel. Er waren die dinsdag precies 10 3gs'n binnengekomen, exact gelijk aan het aantal bestellingen van die week. De winkel heeft er dus geen in voorraad liggen maar wist mij te vertellen dat ze tot nu toe alle bestelingen hebben kunnen leveren binnen een week. Goed nieuws toch !
Let op: telefonisch werd mij gemeld dat ik 200 euro zou moeten aanbetalen voor een reservering, in de praktijk was dat dus maar 25. Ik heb maar niet gevraagd waarom, maar dat was wel prima.
Garantie is gelukkig geldig in alle krefel winkels en thuis aangekomen werkte de sim meteen (vodafone Supersim 13,50). dus ook de 3gs bij de krefel is gewoon simlockvrij, zoals verwacht

nu nog op zoek naar wat handige accesoires en mijn profiel ff bijwerken!
  #705  
Oud 08-08-09, 11:00
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

ik heb de mijne ook gekocht in krefel Schoten! super service
  #706  
Oud 08-08-09, 12:51
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

ter info

Het Nieuwsblad - Apple-dealer klaagt Mobistar aan
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #707  
Oud 08-08-09, 14:42
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

4480 toestellen, zouden deze enkel voor de releasedag gebruikt geweest zijn, of de totale stock tot nu toe?
  #708  
Oud 08-08-09, 15:32
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

mm...

ik heb geluk gehad met de mijne.

Op dag dacht ik: "Ik ga mijn Omnia wegdoen & een iPhone kopen".

Die dag gebeld naar grote & bekende mobistar centra (dendermonde, st-niklaas, etc...)

daar allemaal veel te lange wachtlijsten naar mijn zin

dus; dan maar een mobistar center opgebeld in een klein dorpje dat niet op de mobistar site staat, maar wel een mobistar center is...

Die had nog 1 binnen.

meteen omgeweest dus
  #709  
Oud 08-08-09, 15:44
LucVG's schermafbeelding
LucVG LucVG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint - België
Berichten: 54
Standaard

eens nog wat moeite gedaan en wat rondgebeld.

de meeste mobistar centers hebben wel de 3G liggen. Verkoopprijs is dezelfde als de 3Gs.... Blijkbaar geraken ze niet van de stock vanaf.

Dan Krefel : in Schoten - 3-4 weken na bestelling (geen garantie dat het niet nog langer zal duren)

ACS in Herenthout en in Heist-op-den-Berg : werken met bestellijsten, doch hebben sinds de release van nieuw model GEEN toestellen meer ontvangen. Dus sommigen wachten al een 5-6 weken.

Ik snap bijvoorbeeld niet waarom men bijv. bij de mobistar centers geen zicht heeft op de stock van andere collega's....
  #710  
Oud 08-08-09, 15:58
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Je moet gewoon zoals mij naar een center gaan en vriendelijk aan het werk gaan, ze worden namelijk hééééél de dag en héééél de week platgebeld, zoveel dat ze gewoon telefoons negeren en zodoende irriteer je natuurlijk als je de 3599ste bent die belt om te vragen of er toevallig toch ni éné op voorraad ligt

Ik ging binnen, stelde de vraag zeer vriendelijk en natuurlijk alsof ik niet van een tekort wist en kreeg een nee. De wachtlijst had +-50 man per type staan... Ik ging dus maar een informerend aangenaam gesprek aan omtrent de Iphone en hoe dat komt enz... want op't internet duiken ze hier en daar op voor belachelijke prijzen en floep ineens blijkt er toch nog éné te liggen, de aller allerlaatste...... zogezegd wss
  #711  
Oud 08-08-09, 16:07
ShApeBE ShApeBE is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk bericht
Je moet gewoon zoals mij naar een center gaan en vriendelijk aan het werk gaan, ze worden namelijk hééééél de dag en héééél de week platgebeld, zoveel dat ze gewoon telefoons negeren en zodoende irriteer je natuurlijk als je de 3599ste bent die belt om te vragen of er toevallig toch ni éné op voorraad ligt

Ik ging binnen, stelde de vraag zeer vriendelijk en natuurlijk alsof ik niet van een tekort wist en kreeg een nee. De wachtlijst had +-50 man per type staan... Ik ging dus maar een informerend aangenaam gesprek aan omtrent de Iphone en hoe dat komt enz... want op't internet duiken ze hier en daar op voor belachelijke prijzen en floep ineens blijkt er toch nog éné te liggen, de aller allerlaatste...... zogezegd wss

Je moest eens weten hoeveel mensen het zo niet proberen, ik heb wel 5 centers binnengelopen en heel vriendelijk geweest bij mij hadden ze er geen liggen hoor. Je hebt dus gewoon geluk gehad
  #712  
Oud 08-08-09, 16:42
LucVG's schermafbeelding
LucVG LucVG is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint - België
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShApeBE Bekijk bericht
Je moest eens weten hoeveel mensen het zo niet proberen, ik heb wel 5 centers binnengelopen en heel vriendelijk geweest bij mij hadden ze er geen liggen hoor. Je hebt dus gewoon geluk gehad
zelfde ervaringen. En wees maar zeker, door deze aan u te geven, schuift er iemand wel weer een stukje naar achteren. Maar je kan er alleen maar goed mee zijn.
  #713  
Oud 08-08-09, 19:27
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Ge moet gewoon uw vriendin binnensturen met nen diepe decolleté en haar goed diep laten voorover buigen

Hoezo geen iPhone op voorraad ...

Allé, zo heb ik het gedaan ...

Laatst gewijzigd door Jamez; 08-08-09 om 19:28. Reden: Edit
  #714  
Oud 08-08-09, 19:36
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Het wachten op HCW duurde mij te lang inmiddels. Heb dinsdag eentje via eBay uit Italie besteld. Woensdag verzonden en vrijdag was hij al hier.

Heeft me totaal 675 euro gekost voor een 16GB. Toch netjes aangezien ze in Italie 619 euro in de winkel kosten. Netjes opgestuurd met bon erbij. Eindelijk weer een iPhone

Bestelling bij HCW laat ik gewoon staan, die kan ik altijd nog verkopen...
Succes met wachten allemaal...
  #715  
Oud 08-08-09, 19:41
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Gewoon een zoekertje op ebay? Of was het iemand die verkoopt via ebay van meerdere toestellen, soort winkel dan?

Heb je mss een link?
__________________
Pom Pom Pom
  #716  
Oud 08-08-09, 19:46
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

ItsAdot, je kan ook eens een kijkje nemen in het 'Te Koop' gedeelte van dit forum.
Ga je voor 675 of minder ook een 16gig (Belgisch of Italiaans) op de kop kunnen tikken normaal gezien. De gesimlockte versies uit de UK/VS gaan voor nog minder weg.

Laatst gewijzigd door Jamez; 08-08-09 om 19:51.
  #717  
Oud 08-08-09, 19:48
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Ik zit nu op ebay IT maar daar staan er 32gigs aan 600€. Scam toch...of niet?
  #718  
Oud 08-08-09, 19:53
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

De biedingen lopen nog een tijdje waarschijnlijk, en je zal zien dat deze vlot hoger zullen gaan op het laatste moment.
  #719  
Oud 08-08-09, 19:54
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Nee, het is nu kopen prijs. En hij heeft er behoorlijk veel zo te zien.
NUOVO APPLE IPHONE 3GS 32GB BLACK su eBay.it Apple iPhone, Cellulari, Telefonia e Cellulari
  #720  
Oud 08-08-09, 19:57
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Zoals reeds 2 replies eerder door mezelf aangehaald ItsADot, waarom kijk je hier op dit forum niet eens rond in het verkoopgedeelte. Ook volop iPhones in alle kleuren en versies, en je kan ze meestal bij de persoon ter plekke ophalen. Ben je zo goed als zeker dat je niet in het zak gezet wordt.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.