//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Je weet gerust wat ik bedoel met het aantal MP in verhouding tot de kostprijs. Het kan gewoon beter. En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 17-08-09, 20:46
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Je weet gerust wat ik bedoel met het aantal MP in verhouding tot de kostprijs. Het kan gewoon beter. En janken over 2,3,8mp heeft idd weinig zin maar ze kunnen evengoed een groter aantal mp erin proppen met dezelfde chip & lens, maar dan gewoon een betere versie ervan. Het klopt gewoon niet in vergelijking camera/iphone die zoveel mogelijkheden heeft.
Je hebt op punten gelijk begrijp me niet verkeert, maar een mobieltje met een 2Mp, 3.2Mp of meer is speelgoed.
de prijs €575,- is opzich niet duur als je kijkt naar het totaal pakket incl. appstore.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 17-08-09, 21:09
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkandalouZ Bekijk bericht
nog een plaatsje hoger.. ben vandaag ook gebeld door switch..
beetje laat maargoed.. heb een week de tijd om hem op te halen..
zolang heb ik echt niet nodig.. morgenochtend ben ik er al..
Ah ok. Stond jij op plek 5 dan?

Hoe dan ook... was mooi geweest als ik deze week gebeld zou worden. Nu maar hopen dat ik volgende week het verlossende telefoontje krijg.

Is die week vanuit de winkel? Wat als je niet binnen een week komt? Je hebt tenslotte wel een aanbetaling gedaan.
  #963  
Oud 17-08-09, 21:37
SkandalouZ's schermafbeelding
SkandalouZ SkandalouZ is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Ah ok. Stond jij op plek 5 dan?

Hoe dan ook... was mooi geweest als ik deze week gebeld zou worden. Nu maar hopen dat ik volgende week het verlossende telefoontje krijg.

Is die week vanuit de winkel? Wat als je niet binnen een week komt? Je hebt tenslotte wel een aanbetaling gedaan.
uhm.. stond vorig week 1ste op de lijst..
denk dat ze hem een week opzij leggen en als je hem niet komt ophalen
dan geven ze hem aan de volgende.. en dan word je waarschijnlijk weer gebeld of je hem nog wilt hebben of niet..
  #964  
Oud 17-08-09, 21:37
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Je krijgt geen waar voor je geld. Bijna 600€ een miezerige 16gb en nog steeds geen betere camera, voor deze prijs mag het op zijn minst toch 5mp zijn? Open bluetooth, daar zien we ook niet veel van? Batterijduur is gewoonweg belachelijk.
Hoe ze die S achter de 3G hebben gekregen blijft mij een raadsel, hij is uiteraard iets sneller dan zijn voorganger maar da ding is nog pokketraag. Alles moet vlotjes gaan bij mij, en van dit krijg ik het zo erg op mijn zenuwen hé.

Veel mensen zijn onder de indruk van het placebo effect bij een iphone waar ze eigenlijk zichzelf bedriegen en het niet beseffen, ook ik zat in deze groep.
Ik ben bijna altijd een mac/apple gebruiker geweest maar de iphone haalt voor mij de eindmeet zeker en vast niet.

Inmiddels is mijn iphone al verkocht en ik wacht met spanning af tot juni 2010 op de nieuwe versie van de iPhone, mss zal die mijn verwachtingen wel inlossen. Hopelijk met een nieuw design erbij ook wat het huidige is echt niet om naar huis te schrijven.
Neem me niet kwalijk als ik zeg dat jij een beetje een blaaskaak bent.
De eerste iphone was zelfs al sneller dan welke smartphone ook,de 3G liep gesmeerd en nu met de GS loopt het nog iets vlotter.
Een miezerige 16 gb zeg je.... wel vreemd want je hebt die keuze toch zelf gemaakt,niet? De meeste andere telefoons hebben lang geen 16gb,laat staan 32 en je kan ze dan uitbreiden met een micro SD of zo maar dan kom je nog niet in de buurt.
Als je zegt:" Alles moet vlotjes gaan bij mij", welke GSM kon of kan dan wel jouw eisen tegemoet komen?
En de iphone is alles behalve een placebo.
Het is een fantastisch toestel,weliswaar een tikkeltje overbeschermd door Apple maar dat terzijde kan je eigenlijk niks slecht zeggen over de kwaliteit en performance van de iphone.
Het enige waar ik je wel gelijk in wil geven is dat de 3GS geen volwaardige upgrade is en al heb ik mezelf ook niet kunnen bedwingen...3G bezitters kunnen beter een jaartje wachten want eigenlijk is hij het niet waard om opnieuw zo'n smak geld uit te geven.
Je klaagt ook over de prijs terwijl er genoeg andere mobieltjes zijn met een pittig prijskaartje (denk aan HTC of Nokia) en iedereen weet dat een product van Apple nu eenmaal een beetje meer kost.
  #965  
Oud 17-08-09, 21:38
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

Er worden zo te zien goed geleverd

Ik hoop dat dit bij Easy-M in Turnhout ook zo is
  #966  
Oud 17-08-09, 21:45
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkandalouZ Bekijk bericht
uhm.. stond vorig week 1ste op de lijst..
denk dat ze hem een week opzij leggen en als je hem niet komt ophalen
dan geven ze hem aan de volgende.. en dan word je waarschijnlijk weer gebeld of je hem nog wilt hebben of niet..
Die andere persoon stond op plek 4 geloof ik, dus kan ik niet op 5 staan nu. tenzij er nog mensen na hem waren natuurlijk.

Is wel even goed om te weten van die week.
  #967  
Oud 17-08-09, 21:45
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Je krijgt geen waar voor je geld. Bijna 600€ een miezerige 16gb en nog steeds geen betere camera, voor deze prijs mag het op zijn minst toch 5mp zijn? Open bluetooth, daar zien we ook niet veel van? Batterijduur is gewoonweg belachelijk.
Hoe ze die S achter de 3G hebben gekregen blijft mij een raadsel, hij is uiteraard iets sneller dan zijn voorganger maar da ding is nog pokketraag. Alles moet vlotjes gaan bij mij, en van dit krijg ik het zo erg op mijn zenuwen hé.

Veel mensen zijn onder de indruk van het placebo effect bij een iphone waar ze eigenlijk zichzelf bedriegen en het niet beseffen, ook ik zat in deze groep.
Ik ben bijna altijd een mac/apple gebruiker geweest maar de iphone haalt voor mij de eindmeet zeker en vast niet.

Inmiddels is mijn iphone al verkocht en ik wacht met spanning af tot juni 2010 op de nieuwe versie van de iPhone, mss zal die mijn verwachtingen wel inlossen. Hopelijk met een nieuw design erbij ook wat het huidige is echt niet om naar huis te schrijven.
Ik vind het ook raar dat plots niks meer goed is....het design,de camera...
Waarom heb je 'm in de eerste plaats dan gekocht?
  #968  
Oud 17-08-09, 22:26
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Kom kom iedereen zijn goesting.

Ik geef die van mij toch niet meer af .....its my my precious

@ Ik koop hem voor 275 euro.... aangzien hij je toch niet meer zo veel waard is
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #969  
Oud 17-08-09, 23:01
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Is er iemand die al 32Gb zwart los heeft zien komen bij Switch?

Zo te zien komen er wel 16Gb zwart los... Gefeliciteerd met jullie aankoop mensen!
  #970  
Oud 18-08-09, 09:30
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Graag in deel 3 verder gaan omdat we hier de 50 pagina's gaan aantikken.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.