//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom reserveert iemand zijn iphone bij Switch als deze geleverd worden door Mobistar? Stelling: Je reserveert beter bij de bron. Mobistar zal zolang als mogelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-07-09, 00:56
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Waarom reserveert iemand zijn iphone bij Switch als deze geleverd worden door Mobistar?

Stelling:
Je reserveert beter bij de bron. Mobistar zal zolang als mogelijk wachten met leveren aan switch om hun eigen klanten tevreden te houden.

Wie zegt iets anders?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-07-09, 01:05
hawknl hawknl is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

reden van bestelling bij switch is de mogelijkheid te bestellen via internet en aanbetaling te kunnen doen via creditcard
niet iedereen heeft de mogelijkheid/tijd om naar ons buurland te rijden.
  #23  
Oud 20-07-09, 01:11
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hawknl Bekijk bericht
reden van bestelling bij switch is de mogelijkheid te bestellen via internet en aanbetaling te kunnen doen via creditcard
niet iedereen heeft de mogelijkheid/tijd om naar ons buurland te rijden.
En daarnaast heb ik het inderdaad wel bij Mobistar geprobeerd, maar de telefoon werd niet opgenomen. Vervolgens heeft Belgische familie geprobeerd in de winkel te reserveren, maar ook dat werd niet gedaan. Daarom dus Switch...
  #24  
Oud 20-07-09, 01:14
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Plus de onvriendelijkheid en te hoge voorschotten bij mobistar hebben mij ook naar Switch laten gaan
  #25  
Oud 20-07-09, 01:31
eddythepeddy eddythepeddy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door profie Bekijk bericht
Ik ben in Engeland geweest. Je moet een Engelse bankpas hebben om 10 pond O2 prepaid beltegoed erop te zetten NIET mogelijk dus!
Is niet helemaal waar... Mijn Engelse collega was in de UK en heeft er eentje voor me meegenomen (heb 'm morgen dus in mn handen!!). Hij heeft alles betaald met zijn ABN-pas! Wist niet eens dat dat kon... Moest wel idd 10pond betalen voor een prepaid-card, maar dat vond ik prima. Maar ik denk verder wel dat dit niet gelukt was als ik als NL-er in die shop had gestaan...
  #26  
Oud 20-07-09, 01:54
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan Bekijk bericht
Plus de onvriendelijkheid en te hoge voorschotten bij mobistar hebben mij ook naar Switch laten gaan
Bij de switch shop (Oostende), zijn ze zeker niet vriendelijk.
Ze verkopen daar liever niets, hebben trouwens ook niet veel op voorraad..

Ik ben proximus-klant, maar heb op 26-06-09 bij Mobistar (Oostende) de Iphone3GS gekocht, en ben zeer goed geholpen geweest. En geen verplichting een Mobistar abonnement te nemen of verzekering.

Mocht ik accessoires nodig hebben, zal ik die zeker kopen bij Mobistar.
  #27  
Oud 20-07-09, 09:10
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anty Bekijk bericht
Minder begrip heb ik voor Mobistar. Niet omdat de aanlevering van iPhones zo stroef verloopt -die fout ligt wellicht bij Apple-, wel vanwege de overweldigende reclame waar ze mee uitpakken. De afgelopen weken kwam ik in de kranten regelmatige paginagrote advertenties van Mobistar voor de iPhone 3GS tegen. Deze week reed ik Antwerpen binnen en zag ik een enorm reclamebord voor de 3GS. Als je zo'n tekort hebt aan iPhones, mag die reclame best wat minder. Zo werk je alleen maar extra problemen in de hand.
Haha, dat heb ik ook opgemerkt. Vlak bij mijn huis ook een immens reclamebord van de 3GS met daarnaast: Nu beschikbaar bij Mobistar.
Grappig.
  #28  
Oud 20-07-09, 10:04
Skillz Skillz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik ben van plan om met een maat van me naar Belgie af te reizen en een iPhone 3GS aan te schaffen. Wat is nu de beste plaats om naar toe te reizen? Hebben we kans in Antwerpen of kunnen we beter naar een wat kleinere plaats gaan?
  #29  
Oud 20-07-09, 10:06
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Volgens mij zijn de winkels vandaag (en morgen) gesloten want morgen is het (schijnbaar) een of andere nationale feestdag.
  #30  
Oud 20-07-09, 10:09
Skillz Skillz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Thanks voor de info, maar we zijn van plan om komende zaterdag (25-07) of de zaterdag erna te gaan.
Wat zijn trouwens de winkeltijden in belgie op zaterdag?
  #31  
Oud 20-07-09, 10:12
sidderke sidderke is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk bericht
Ik ben van plan om met een maat van me naar Belgie af te reizen en een iPhone 3GS aan te schaffen. Wat is nu de beste plaats om naar toe te reizen? Hebben we kans in Antwerpen of kunnen we beter naar een wat kleinere plaats gaan?
Is het nog niet duidelijk ondertussen, dankzij een thread van meer dan 30 pagina's, dat je niet zomaar in België een winkel kan binnenstappen en een 3GS kan aanschaffen? Iedereen staat op wachtlijsten, sommigen al 3 weken lang...

Winkeltijden in België zijn meestal van 10u-18u.
  #32  
Oud 20-07-09, 10:12
deviglen's schermafbeelding
deviglen deviglen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: oostende belgie
Berichten: 5
Standaard

switch oostende heeft momenteel niks op vooraad van iphone's .
en neemt helaas inderdaad zeer weinig op in vooraad ,ik persoonlijk zou eerder naar een grotere stad trekken ,alvast veel geluk in het zoeken .
  #33  
Oud 20-07-09, 10:24
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Vandaag is alles nog open hier, morgen is het hier nationale feestdag
  #34  
Oud 20-07-09, 10:27
Sypher Sypher is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan Bekijk bericht
Vandaag is alles nog open hier, morgen is het hier nationale feestdag
Sommige winkels (APR) zijn wel gesloten vandaag.

Maar goed, ik denk dat je niet persé meer kans maakt in grotere steden. Deze hebben vaak langere wachtlijsten en meer aanloop.

Zo ver mogelijk van de NL / DE grens schijnt het beste te zijn, maar ook dat valt in de praktijk tegen.
  #35  
Oud 20-07-09, 10:33
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Btw de bestellingen staan terug op de site
  #36  
Oud 20-07-09, 10:37
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Jups, bij mij is de bestelling/reservering ook weer inzichtelijk op de switchsite. Niets aan het handje dus
  #37  
Oud 20-07-09, 10:45
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

hmm dus ik als ik naar Belgie ga, dan hebben ze hem waarschijnlijk nog niet en moet ik hem reserveren en dan over een week of 3/4 hem ophalen. Ben namelijk van plan om over twee weken daarheen te gaan.

Of ik kan hem dan op ebay halen, maar hoe zit het met de garantie, is toch alleen in die land geldig? of wereldwijd?
  #38  
Oud 20-07-09, 11:35
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Ik was dus afgelopen zaterdag in wijnegem bij de Fnac en daar werden de dozen met iphones gewoon in de schappen gezet. (ik heb verder niet nagevraagd of er inderdaad ook iets inzat). Ook hingen er affices in de winkel met een aanbieding over de diverse uitvoeringen. Enige nadeel is dat je verplicht bent om daar een verzekering ad 85 euro erbij af te nemen.

Vooralsnog lijkt het dus op dat je hier zomaar een iphone 3gs kan ophalen tegen wat meerkosten.....
grz\H
  #39  
Oud 20-07-09, 11:57
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutran Bekijk bericht
Of ik kan hem dan op ebay halen, maar hoe zit het met de garantie, is toch alleen in die land geldig? of wereldwijd?
Alles wat je vraagt staat al in het forum. Zoek even op ebay voor de laatste oplichtingspraktijken of op garantie en je hebt weer voor een week leesvoer
  #40  
Oud 20-07-09, 12:17
spiner spiner is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 42
Standaard Iphone in Fnac

Hey,

Ik ben zaterdag bij de Mobistar winkel binnengelopen in de Veldstraat in Gent (België). Ten vroegste in augustus in de winkel.

Daarna even in de Fnac binnengestapt en gevraagd naar de nieuwe 3GS. Geen probleem, hadden een beperkte voorraad binnen. Heb dus direct mijn nieuwe 3GS 16gb zwart meegekregen (zonder reservatie). Je moet NIET, zoals iemand eerder vermelde op deze pagina, een verzekering nemen!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.