//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rodada da's maar een vage uitleg. Als een bestelling geannuleerd wordt is het niet meer dan logisch dat de volgende in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 23-07-09, 21:51
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
da's maar een vage uitleg.
Als een bestelling geannuleerd wordt is het niet meer dan logisch dat de volgende in rij dan aan de beurt komt.
Het houdt geen steek als je ervan uit mag gaan dat elke gecancelde bestelling resulteert in een iphone die dan vrij kan verkocht worden.
Ook zie ik geen logica in het verhaaltje over die 2 bestellingen.
Mobistar werkt niet met een globale wachtlijst,dus waarom zou je dan wel twee stuks kunnen bestellen terwijl ze al op voorhand weten dat je'r maar eentje meekrijgt in hetzelfde center???? Moest je op twee verschillende plaatsen gaan zouden ze 't niet eens merken.

Als jouw woorden waarheid zijn dan speelt Mobistar een vuil spelletje zonder regels waarin mensen die het wel eerlijk speelden en een reservatie plaatsten (+voorschot) bedrogen worden.

Al ben ik eerder van mening dat hier veel science-fiction verkocht wordt.
science-fiction of niet, ik voel niet echt de behoefte om me te moeten bewijzen. Ik ben al meer dan een jaar forumlid en vertel alleen dat er wel degelijk iphones zonder reservering over de toonbank gaan. Of het eerlijk is of niet, doet er niet toe, daar heeft die desbetreffende consument niks mee te maken, dat ligt aan de winkel en/of Mobistar. Wat bedoel je met de mensen die het eerlijk spelen? Ik heb dan wel zonder reservering de iphone, maar hoe is dat oneerlijk vanuit mij als consument gezien?

Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 23-07-09 om 22:02.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 23-07-09, 23:15
frankvandenende frankvandenende is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard Yes!

Ik ben vanmiddag eindelijk gebeld! Na 4 weken wachten kan ik morgen mijn iPhone 3Gs gaan ophalen... Met een maar: Het mobicentre in Lommel waar ik mijn iPhone had besteld gaat voor enkele weken dicht en dus moet ik naar een Mobicentre in Zolder om hem daar op te halen. Beetje vreemd, maar ik zal de extra kilometers vol goede moed rijden aangezien ik niet kan wachten!!!
  #203  
Oud 24-07-09, 01:10
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Proficiat Hopelijk komt er snel vordering
  #204  
Oud 24-07-09, 02:08
thomazzz thomazzz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard

kijk, ik heb 2 weken geleden mijn iphone gereserveerd bij easyware, nu uit ongeduld heb ik gisteren naar fnac en mobistar beginnen bellen en bij een mobistar center vertelde men dat als ik een witte 16gig 3GS wou, en ik meteen naar daar kwam, hem kon kopen.
Ben meteen naar daar gegaan, en had hem gekocht, vond het ook raar vermits men nog met wachtlijsten enzo belt maar volgens wat ik verstaan heb was er iemand zijn iphone niet komen ophalen(jaja zo een mensen bestaan er ook)
ik denk dat ik hierbij echt spr veel geluk heb gehad maarja denk dat niemand rouwig zou zijn in mijn plaats!
  #205  
Oud 24-07-09, 11:51
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzz Bekijk bericht
kijk, ik heb 2 weken geleden mijn iphone gereserveerd bij easyware, nu uit ongeduld heb ik gisteren naar fnac en mobistar beginnen bellen en bij een mobistar center vertelde men dat als ik een witte 16gig 3GS wou, en ik meteen naar daar kwam, hem kon kopen.
Ben meteen naar daar gegaan, en had hem gekocht, vond het ook raar vermits men nog met wachtlijsten enzo belt maar volgens wat ik verstaan heb was er iemand zijn iphone niet komen ophalen(jaja zo een mensen bestaan er ook)
ik denk dat ik hierbij echt spr veel geluk heb gehad maarja denk dat niemand rouwig zou zijn in mijn plaats!
Dit bedoelde ik nu. Als je niets doet kun je inderdaad minimaal 4 weken wachten. Nadat ik mijn iphone reserveerde bij Mobistar in Vilvoorde heb ik als een gek lopen bellen naar andere winkels, waaronder de Fnac. Nog geen 2 dagen later had ik er eentje te pakken.
  #206  
Oud 24-07-09, 12:46
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Ik had gisteren gebeld voor de Mobistar winkel in Diest. Ze hadden er nog eentje en gingen die voor mij opzij leggen. Wanneer ik vanmorgen uit de wagen belde wist zijn collega me te melden dat er absoluut geen stock meer was en dat er ook niets voor mij opzij lag. Terug afgedruipt naar Mechelen dan maar toch wel een dikke schande om de mensen zo te beliegen. Waarschijnlijk wilden ze me een eerst een contract van Mobistar in mijn nek schuiven want dit werd al snel aangehaald door de verkoper aan de telefoon. Eenmaal in de winkel had ik dan te horen gekregen dat ik op een wachtrij mocht gaan staan. Een dikke schande. Ondertussen heb ik een nieuwe witte 3GS via mijn Apple dealer. Schitterende service en neen er zijn er geen meer is stock en de naam ga ik ook niet vernoemen om nutteloze telefoons te vermijden naar de Apple dealer. Overall, i'am a happy new 3GS user ;-)
  #207  
Oud 24-07-09, 12:50
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFilip Bekijk bericht
Ik had gisteren gebeld voor de Mobistar winkel in Diest. Ze hadden er nog eentje en gingen die voor mij opzij leggen. Wanneer ik vanmorgen uit de wagen belde wist zijn collega me te melden dat er absoluut geen stock meer was en dat er ook niets voor mij opzij lag. Terug afgedruipt naar Mechelen dan maar toch wel een dikke schande om de mensen zo te beliegen. Waarschijnlijk wilden ze me een eerst een contract van Mobistar in mijn nek schuiven want dit werd al snel aangehaald door de verkoper aan de telefoon. Eenmaal in de winkel had ik dan te horen gekregen dat ik op een wachtrij mocht gaan staan. Een dikke schande. Ondertussen heb ik een nieuwe witte 3GS via mijn Apple dealer. Schitterende service en neen er zijn er geen meer is stock en de naam ga ik ook niet vernoemen om nutteloze telefoons te vermijden naar de Apple dealer. Overall, i'am a happy new 3GS user ;-)
Waarom ga jij liggen bellen naar Diest, terwijl er gewoon eentje bij je "Appledealer" ligt? Wat een raar verhaal zeg, sorry hoor. Zet hier alleen iets op wat geloofwaardig overkomt!
  #208  
Oud 24-07-09, 12:57
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop Bekijk bericht
Waarom ga jij liggen bellen naar Diest, terwijl er gewoon eentje bij je "Appledealer" ligt? Wat een raar verhaal zeg, sorry hoor. Zet hier alleen iets op wat geloofwaardig overkomt!
Nie kwaad worden omdat jij nog geen iPhone hebt mss ... ?
  #209  
Oud 24-07-09, 13:00
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Er lag geen bij mijn Apple dealer, daar had ik vorige week reeds voor gebeld. Maar na mijn negatieve ervaring met Mobistar te Diest heb ik mijn telefoon in de wagen genomen en naar mijn Apple dealer gebeld. En deze wist me te vertellen dat ze nog een witte 32 3GS hadden liggen van een klant die hem niet was komen oppikken. Waarschijnlijk dus ook een BE of NL die zich op 25 000 wachtlijsten laat zetten. Als goeie klant hebben ze me deze aangeboden. Verder denk ik dat ik wat meer credibiliteit verdien na bijna 100 berichten. Nu ja teksten lezen soms wat anders, dus no hard feelings hoor ;-)
  #210  
Oud 24-07-09, 13:21
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFilip Bekijk bericht
Er lag geen bij mijn Apple dealer, daar had ik vorige week reeds voor gebeld. Maar na mijn negatieve ervaring met Mobistar te Diest heb ik mijn telefoon in de wagen genomen en naar mijn Apple dealer gebeld. En deze wist me te vertellen dat ze nog een witte 32 3GS hadden liggen van een klant die hem niet was komen oppikken. Waarschijnlijk dus ook een BE of NL die zich op 25 000 wachtlijsten laat zetten. Als goeie klant hebben ze me deze aangeboden. Verder denk ik dat ik wat meer credibiliteit verdien na bijna 100 berichten. Nu ja teksten lezen soms wat anders, dus no hard feelings hoor ;-)
No hard feelings idd
Leuk voor je dat je er een bemachtigd hebt, maar vind het oneerlijk van zo'n winkel, hij zou moeten gaan naar de volgende op de lijst...maar ja, daar is blijkbaar niks aan te doen!
  #211  
Oud 24-07-09, 13:48
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Dat zei ik ook al, het is oneerlijk van de winkel, de consument kan hier niks aan doen, die doet niks oneerlijks, al krijg je het idee soms wel als ik de reacties hier lees.
  #212  
Oud 24-07-09, 13:51
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Wat ik ook vreemd vind is dat iedereen reactie schijnt te krijgen op mails over posities op een wachtlijst, terwijl ik niets hoor. Zou ook wel eens willen weten op welke plek ik op de lijst sta bij Switchshops.
  #213  
Oud 24-07-09, 14:06
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Wat ik ook vreemd vind is dat iedereen reactie schijnt te krijgen op mails over posities op een wachtlijst, terwijl ik niets hoor. Zou ook wel eens willen weten op welke plek ik op de lijst sta bij Switchshops.
hier hetzelfde probleem, ik krijg ook geen mail terug van Switch.
  #214  
Oud 24-07-09, 14:08
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop Bekijk bericht
hier hetzelfde probleem, ik krijg ook geen mail terug van Switch.
Waarom anderen wel dan? Bizar.
  #215  
Oud 24-07-09, 14:12
sgw sgw is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

ik krijg ook geen bericht terug
  #216  
Oud 24-07-09, 14:12
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Nou, dan maar gewoon afwachten tot ze bellen met goed nieuws.
  #217  
Oud 24-07-09, 14:13
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Waarom anderen wel dan? Bizar.
Omdat die bij Mobistar reserveren?
  #218  
Oud 24-07-09, 14:21
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzz Bekijk bericht
Ik ben gistere de mijne gaan halen in een Mobistar center! Normaal wou ik een zwarte16gb maar het is een witte geworde! Hij is in alle geval super en de moeite waart om op te wachte

ps dit bericht is vanop de iPhone geschreven, alles gaat heel vlot en snel, super toestel
Zit er geen spellingscontrole op?
Fijn dat je hem eindelijk hebt trouwens.
  #219  
Oud 24-07-09, 14:23
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerdebijl Bekijk bericht
Omdat die bij Mobistar reserveren?
Nou, er zijn een flink aantal mensen die hier posten en net als mij bij Switch besteld hebben. Zij krijgen wel reactie op de vraag op welke plaats ze op de wachtlijst staan en anderen niet. Gaat om dezelfde winkelketen.
  #220  
Oud 24-07-09, 14:23
iFilip iFilip is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iFilip
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Dat zei ik ook al, het is oneerlijk van de winkel, de consument kan hier niks aan doen, die doet niks oneerlijks, al krijg je het idee soms wel als ik de reacties hier lees.
Je moet je af en toe ook eens in de plaats van de winkels kunnen stellen. Je krijgt aanvragen en begint wachtlijsten op te stellen. Vervolgens constateer je dat wanneer je mensen begint op te bellen dat er al een aantal zijn die eentje hebben bemachtigd via een andere weg maar het niet nodig vinden om de andere winkels hiervan op de hoogte te stellen. Dan ligt er soms een legertje aan telefoons te wachten op hun "rechtmatige" eigenaar. Die blijven daar dan een poos liggen zonder enige reactie of ophaling. En dan stapt er een vaste klant binnen die jaarlijks toch wel voor een aardig bedrag besteld ... dan komt het puntje service naar voor, en begrijpelijk. Dezelfde mense op meerdere lijsten creeërt dit probleem en de reactie van verkopers. Nu ja einde verhaal hier omtrend langs zijn zijde ;-) Ik ben een gelukkig mens
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.