//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 manman wat een miserie Ik schuif achteruit ipv vooruit op mobistar (geel,herentals,mol) hun lijst. Vorige week had ik gestuurd om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 29-07-09, 19:59
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 Bekijk bericht
manman
wat een miserie
Ik schuif achteruit ipv vooruit op mobistar (geel,herentals,mol) hun lijst.
Vorige week had ik gestuurd om te vragen op welke plaats ik op de lijst sta.
plaats = 13
Vandaag krijg ik een mail met mijn plaats.
plaats = 21

Ik begin mobistar met heel hun Iphone gedoe beu te worden.
(slechte communicate, onvriendelijk,...)

Heb boze mail teruggestuurd. Ben benieuwd of ik volgende week niet op plaats 30 sta
heb hetzelfde probleem maar het is rot om te weten dat je totaal machteloos staat
Heb het naast me neergelegd want ik werd er gek van.
Zal nu maar gewoon Mobistar hun bericht afwachten,m'n 3g doet het ook nog prima dus eigenlijk heb ik maar 'n luxeprobleem.
M'n voorschot terughale zie ik voor mezelf ook niet als een optie want wat moet ik dan...?
De momenten dat ik de tijd heb om te gaan rondneuzen is er toch nooit stock en ondertussen werken ze bijna overal met een wachtlijst.
Dus stekkie,we zullen geduld moeten hebben

Ik besef nu echt wel dat een man eigenlijk een kind blijft,alleen z'n speelgoed wordt duurder
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 29-07-09, 20:02
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisje182 Bekijk bericht
hey ItsAdot,

welke mobistar centre heb je besteld en zeiden ze iets over de verwachte levertijd??
IQ4 Mobistar Center in Kortrijk.

Levertijd zou 1 week zijn zei hij. Er was net een batch iPhones weg die dag.
http://www.iq4.be/index2.php
__________________
Pom Pom Pom

Laatst gewijzigd door ItsAdot; 29-07-09 om 20:04.
  #363  
Oud 29-07-09, 20:22
Naeblish Naeblish is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zojuist de 16g zwarte iphone 3gs gehaald bij Krefel in Turnhout. Had er maandag over gebeld ivm tips op het tweakers forum, ze hadden er toen geen maar ze verwachte woensdag wel nieuwe. Kon hem eigenlijk niet reserveren zonder aanbetaling maar ik gaf aan dat ik uit nederland kwam en nogal een eind moest rijden, dus die vriendelijke medewerker heeft hem toen op zijn eigen naam gereserveerd.
Volgens mij verkopen ze echter wel geen 32g (niet zeker) en ik weet ook niet of ze witte hebben. Een tip als je er heen gaat om te betalen, mijn rabo pinpas deed het daar niet, gelukkig had ik een creditcard bij .

Ik heb ook nog na gevragen hoe het met de voorraad zit. Ze hadden nu 4 reserveringen op de lijst staan, 1 iphone wordt er geleverd op vrijdag. Maar er wordt 2 of 3 per week daar geleverd, verder geen idee hoe veel iphones ze per keer krijgen, maar het lijkt me dat je er veel meer kans maakt dan bij een mobistar. Ik zou zeggen, probeer 1 van de Krefels of belcompany te bellen, het hoeft echt geen 4 weken te duren, ik had hem, wellicht met wat geluk, binnen 3 dagen.

Laatst gewijzigd door Naeblish; 29-07-09 om 20:24.
  #364  
Oud 29-07-09, 20:49
dennisje182 dennisje182 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Verkopen ze bij elke Krefel iphones? Want ik kon me herinneren dat ze niet bij elk filiaal ze verkochten...of was dat bij een andere winkel?
  #365  
Oud 29-07-09, 21:23
Sneeuwvlokje Sneeuwvlokje is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik ben vandaag bij de Mobistar in Maasmechelen geweest en daar zeiden ze dat ze niet weten wanneer de volgende levering komt. Hun wachtlijst was inmiddels zo vol dat ze geen nieuwe namen meer op de lijst zetten, ook niet met een aanbetaling. Voor de rest van de Mobistarwinkels in Belgisch Limburg geldt hetzelfde.
  #366  
Oud 29-07-09, 21:41
Mech-Warrior Mech-Warrior is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Al iemand bericht gehad van HCW? Daar blijft het maar akelig stil....
  #367  
Oud 29-07-09, 21:42
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

De leverdatum is al weer opgeschoven naar augustus. En zover ik gehoord heb hebben ze nog helemaal niks gekregen van iphones.
  #368  
Oud 29-07-09, 21:47
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Ik heb alle BelCompany shops in de provincies Antwerpen en Oost-Vlaanderen gemaild. Met succes, in Sint Niklaas heb ik de laatste zwarte 32 gb uit deze provincies van BelCompany kunnen krijgen. Meteen daarna mijn reservering bij Switch gecancelled.
  #369  
Oud 29-07-09, 21:58
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naeblish Bekijk bericht
Ik heb zojuist de 16g zwarte iphone 3gs gehaald bij Krefel in Turnhout. Had er maandag over gebeld ivm tips op het tweakers forum, ze hadden er toen geen maar ze verwachte woensdag wel nieuwe. Kon hem eigenlijk niet reserveren zonder aanbetaling maar ik gaf aan dat ik uit nederland kwam en nogal een eind moest rijden, dus die vriendelijke medewerker heeft hem toen op zijn eigen naam gereserveerd.
Volgens mij verkopen ze echter wel geen 32g (niet zeker) en ik weet ook niet of ze witte hebben. Een tip als je er heen gaat om te betalen, mijn rabo pinpas deed het daar niet, gelukkig had ik een creditcard bij .

Ik heb ook nog na gevragen hoe het met de voorraad zit. Ze hadden nu 4 reserveringen op de lijst staan, 1 iphone wordt er geleverd op vrijdag. Maar er wordt 2 of 3 per week daar geleverd, verder geen idee hoe veel iphones ze per keer krijgen, maar het lijkt me dat je er veel meer kans maakt dan bij een mobistar. Ik zou zeggen, probeer 1 van de Krefels of belcompany te bellen, het hoeft echt geen 4 weken te duren, ik had hem, wellicht met wat geluk, binnen 3 dagen.
Nou dat had ik moeten weten, had ook maandag gebeld, en ben er dinsdagmiddag naartoe gereden om te reserveren met aanbetaling...die van vrijdagmiddag is dus van mij, want dan kon ik hem op komen halen. Al ga ik morgen natuurlijk wel ff bellen, misschien ligt hij er al! Sta bij Switch al sinds 4 juli op de lijst en nog niks gehoord, maar over 2 dagen heb ik er dus eentje. Dus mensen, ga het daar eens proberen, ze verkopen wel alleen maar zwart 16 gb. Krëfel in Turnhout dus Je wordt vriendelijk en snel geholpen en geen gemail en gedoe. Gewoon binnen 3 dagen een iphone 3 gs! Zo hoort het!
  #370  
Oud 29-07-09, 21:59
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Northsider Bekijk bericht
Ik heb alle BelCompany shops in de provincies Antwerpen en Oost-Vlaanderen gemaild. Met succes, in Sint Niklaas heb ik de laatste zwarte 32 gb uit deze provincies van BelCompany kunnen krijgen. Meteen daarna mijn reservering bij Switch gecancelled.
Mooi gespeeld
  #371  
Oud 29-07-09, 22:22
den_ivan den_ivan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 50
Standaard

Heb uit pure miserie oude Iphone 3g gekocht
  #372  
Oud 29-07-09, 22:56
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan Bekijk bericht
Heb uit pure miserie oude Iphone 3g gekocht
Oei, da's jammer! Zeker omdat je buiten Switch en Mobistar binnen een paar dagen in een andere winkel de nieuwe kunt hebben. Maar ja, dat moet je dan natuurlijk wel weten. Ik heb het hier ook op het forum gevonden allemaal.
  #373  
Oud 29-07-09, 23:01
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan Bekijk bericht
Heb uit pure miserie oude Iphone 3g gekocht
Geduld e heb ook 3a 4 weken moeten wachten en heb er geen spijt van
  #374  
Oud 29-07-09, 23:04
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

meschien dat ik er ook 1tje ga halen heb de oude verkocht en heb me een htc touc hd gekocht. Maar nu ik een macbook pro heb wil ik eigenlijk ook weer een iPhone. Iemand ervaring met de shop in Bree of maasmechelen??
  #375  
Oud 29-07-09, 23:35
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard Yes!

Straf hier, ik loop al weken te zoeken naar een iPhone 3GS zwart 16 GB.

Deze morgen kom ik uit vakantie terug uit Schotland naar Zeebrugge, ik pak mij daar een lekker Duveltje en ik denk bij mijn eigen: WEL ik bel eens naar Mobistar Blankenberge (3 km van Zeebrugge).

Die kerel zegt mij: ja we hebben ze binnen maar niet veel! Ik drink mijn Duvel inneens op en ik vlieg naar Blankenberge..dubbel parkeren etc.

Ik stap dat piepklein Mobistar winkeltje binnen met de melding: ik had 20 minuten geleden gebeld voor een iPhone, ahja zegt hij en hij gaat gewoon de iPhone halen, ik betalen en wegwezen

Misschien dat iemand dit hier leest... morgen naar Blankenberge Kerkstraat 98 ! misschien zijn er nog, succes!
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy

Laatst gewijzigd door dendirk; 29-07-09 om 23:45.
  #376  
Oud 30-07-09, 00:07
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fasty Bekijk bericht
meschien dat ik er ook 1tje ga halen heb de oude verkocht en heb me een htc touc hd gekocht. Maar nu ik een macbook pro heb wil ik eigenlijk ook weer een iPhone. Iemand ervaring met de shop in Bree of maasmechelen??
Misschien even je profiel wijzigen , is een beetje verwarrend zo! "ik heb nog geen iPhone"
  #377  
Oud 30-07-09, 10:15
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Bekijk bericht
Misschien even je profiel wijzigen , is een beetje verwarrend zo! "ik heb nog geen iPhone"
Haha, waarschijnlijk iets te enthousiast bezig. Maar hij zegt net dat hij zijn Iphone heeft verkocht, nu een touch HD heeft en weer terug wil
  #378  
Oud 30-07-09, 10:34
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Maaruh.... al mensen bij Switch die hun toestel hebben ontvangen? (zoja wanneer besteld bij welk filiaal en wanneer ontvangen?)
  #379  
Oud 30-07-09, 10:42
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Maaruh.... al mensen bij Switch die hun toestel hebben ontvangen? (zoja wanneer besteld bij welk filiaal en wanneer ontvangen?)
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Wacht ook al drie en halve week.
  #380  
Oud 30-07-09, 11:32
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

12 juli zwarte 3GS besteld bij Switch Wijnegem. Huidige stand van zaken (30-07-1981, 10:32): 12e op de lijst voor dit model....
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.