//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DucSloerie Ik moet duidelijker zijn, heb hem van iemand gekocht via internet Aha Heb ondertussen 2x 3Gs nu Mijn moeder had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 04-08-09, 23:40
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucSloerie Bekijk bericht
Ik moet duidelijker zijn, heb hem van iemand gekocht via internet
Aha

Heb ondertussen 2x 3Gs nu Mijn moeder had die besteld ^_^
__________________
Pom Pom Pom
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 05-08-09, 00:58
glkx glkx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 5
Standaard

Moet je een Iphone 3 GS besteld hebben om een te krijgen?
Of kan je ook gewoon op je geluk vetrouwen en Iphone winkels aflopen op de hoop dat ze er nog eentje hebben?
  #583  
Oud 05-08-09, 01:13
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik denk niet dat je hem nog zomaar ergens gaat vinden, behalve als je heel veel geuk hebt.

Je kan ze natuurlijk altijd kopen op het internet xwaar mensen dan 200 € meer ervoor vragen, zo belachelijk
  #584  
Oud 05-08-09, 11:06
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

HCW heeft de verwachte leveringsdatum ook weer opgeschoven.
De oorspronkelijke is nu een maand over tijd:

Verwacht, nog niet leverbaar (± 9/08/2009)
  #585  
Oud 05-08-09, 11:55
JJJ74 JJJ74 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard BINNEN!

Net afgeleverd! Mijn Belgische 3GS van Krefel. De opvolger van mijn 3G. Nu bezig met synchroniseren. Kan niet wachten om hem in gebruik te nemen.

Ik heb veel geluk gehad denk ik want ik heb hem vorige week donderdag online besteld vanaf mijn oude iphone in de trein, toen ik thuis kwam was hij al uit de webwinkel gehaald.

Ook leuk om te zien dat mijn telefoon eerst naar Humbeek is gegaan. Je kon namelijk bij de bestelling het land niet veranderen...
  #586  
Oud 05-08-09, 12:41
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JJJ74 Bekijk bericht
Net afgeleverd! Mijn Belgische 3GS van Krefel. De opvolger van mijn 3G.
Heb jij daar een kasbon bij gekregen (naast je leveringscontract) ??
  #587  
Oud 05-08-09, 12:54
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Weet iemand waarom Krëfel geen 32GB iPhones verkoopt? Want ik wacht al meer dan een maand bij Switch op mijn 32GB wit... Heeft er al iemand een 32GB aangekregen van Switch?
  #588  
Oud 05-08-09, 13:32
JJJ74 JJJ74 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Heb jij daar een kasbon bij gekregen (naast je leveringscontract) ??
Nee, maar Krefel geeft aan dat dit wel je garantiebewijs is.
Goed bewaren dus!
  #589  
Oud 05-08-09, 14:16
putiwan putiwan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 18
Standaard

Er is toch iets raars aan de hand hoor...

Een 3-tal weken geleden besloot ik een iphone te kopen, ik wist dat er wachttijden waren maar heb wat rondgebeld en ben hem toen diezelfde dag in een mobistar winkel gaan kopen.

Super gsm en alles op en aan, maar enkele dagen geleden begon er een kras onder mijn scherm te komen, en die werd alsmaar groter en groter... Dus heb ik besloten mijn iphone door te verkopen. Na 5 minuten was deze al verkocht.

Nu ben ik weer op zoek naar een nieuwe, en ik bel hierjuist naar datzelfde winkeltje en hij wist mij te zeggen dat hij er nog 2 op stock had, een Witte(??) 16gb 3gs en een zwarte 32gb 3gs.

Na even te twijfelen zei ik dat het ok was voor die witte (al wilde ik een zwarte, en ik wist trouwens niet dat er witte 16gb's bestonden). Ik vroeg hem of ik hem kon komen halen waarop hij antwoorde dat ik hem alleen kon komen halen wanneer ik een abonement bij mobistar zou nemen! En dat het anders moet gereserveerd worden. Ik heb echter al een abonement bij mobistar zei ik, waarop het antwoord dan was dat ik hem niet kon krijgen, tenzij ik reserveerde...

Toch allemaal maar raar....
  #590  
Oud 05-08-09, 14:22
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Het schijnt ook dat er iets goed mis is met de leveringen de leveringen zijn vanaf nu heel slecht. De wachttijden zijn minimaal 1 maand maar kunnen tot 3 a 4 maanden oplopen
En dat voor een telefoon
Maar er schijnt alleen wachttijden in europa te zijn.
We zullen maar afwachten is het enige wat we kunnen doen. Ik baal ook enorm want heb deze week ook mijn oude telefoon verkocht en nu zit ik met een heel oude telefoon op gescheept tijdens die lange wachttijd. Een heel oude siemens met zwart wit scherm Ik ga toch echt geen nieuwe kopen voor die paar maanden.
  #591  
Oud 05-08-09, 14:24
g4uth13r g4uth13r is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JJJ74 Bekijk bericht
Net afgeleverd! Mijn Belgische 3GS van Krefel. De opvolger van mijn 3G. Nu bezig met synchroniseren. Kan niet wachten om hem in gebruik te nemen.

Ik heb veel geluk gehad denk ik want ik heb hem vorige week donderdag online besteld vanaf mijn oude iphone in de trein, toen ik thuis kwam was hij al uit de webwinkel gehaald.

Ook leuk om te zien dat mijn telefoon eerst naar Humbeek is gegaan. Je kon namelijk bij de bestelling het land niet veranderen...

Ik heb heb vandaag ook mijn telefoontje gekregen! Vorige week donderdag besteld in de winkel zelf met 15 euro voorschot.
Toen ik vandaag aan de verkoper over de telefoon zei dat ik er pas vrijdag om kan komen wist die me te verzekeren dat de iphone op MIJN naam staat en dat niemand er mee kan weglopen Anyway applausje voor Krefel!

Nu nog m'n voorschot van 100 euro van FNAC gaan terugeisen... Hopelijk doen ze niet moeilijk, ben immers trouwe klant bij FNAC
  #592  
Oud 05-08-09, 14:27
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Kun je bij Krefel ook witte iphone's bestellen?
  #593  
Oud 05-08-09, 14:28
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

In krefel verkopen ze enkel de zwarte 16GB
  #594  
Oud 05-08-09, 15:54
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik wordt echt mottig van heel dit gezever van Apple, als je een product lanceert, zeker als zulke fabrikant dan doe je dat goed, en niet op deze lullige manier! Ik ben vol van Apple en heb het eigenlijk leren kennen dmv de Iphone, en heb inmiddels ook een Macbook edm en wij zijn ook vragende partij voor de tablet pc's edm, maar door dit toedoen geraak je gewoon gedegouteerd van dit merk! Men laceert iets met een effectieve launch datum, je wilt het gelanceerde product vervolgens weken na de lancering gaan kopen, maar je kan het gewoon nergens simpel gaan kopen!

Als ik een snuggere mobistar werknemer was dan speelde ik onder één hoedje met een vriend en kocht ik alle Iphones die in die winkel binnen kwamen op en verkocht ik ze ook op ebay, die mannen verdienen tot 200.00 euro bovenop een product dat eigenlijk reeds hoog geprijsd is om marktconform te zijn????

Ik probeer al weken aan een deftige 3gs te geraken maart weiger op "wachtlijsten" te gaan staan omdat je dit niet kan controleren...


Echt hopeloos is die situatie...
  #595  
Oud 05-08-09, 17:10
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Bestellen bij de minder bekende verdeelpunten .... (afgelegen mobistar centers)
Dan heb je het meeste succes denk ik.

Laatst gewijzigd door buffelkneer; 05-08-09 om 17:12.
  #596  
Oud 05-08-09, 17:47
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk bericht
Ik wordt echt mottig van heel dit gezever van Apple, als je een product lanceert, zeker als zulke fabrikant dan doe je dat goed, en niet op deze lullige manier!
Ik heb toch wel sterk de indruk dat de problemen meer bij Mobistar liggen dan bij Apple. Apple lever volgens mij aan een centraal verdeelpunt van Mobistar en die moeten de toestellen dan zien te verdelen. Iemand zit daar dan wellicht de helft naar willekeurige winkels te sturen en de andere helft gaat via vriendjespolitiek naar queue jumpers.
  #597  
Oud 05-08-09, 17:59
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Hot news, nieuwe slogan van Apple

There is an app for that, but no iphone
  #598  
Oud 05-08-09, 18:34
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

goeie marketingcampagne voor Mobistar
  #599  
Oud 05-08-09, 20:07
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik ga mijn geld terugvragen bij Switch, 6 weken wachten en nog niks is te lang voor mij. Voor alle duidelijkheid, het gaat over de 32GB 3GS in het wit. Ik zal in september wel eens een retourtje Italië boeken...
  #600  
Oud 05-08-09, 20:09
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Waarom wacht je dan nog niet even. Als je in september pas naar italie gaat dan heb je hem hier misschien ook al. Eind augustus zouden de wachtlijsten afgewerkt zijn.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.